Gaan voor 1e 2e 3e kindje najaar 2017 deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rissie10, 27 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Ze gaan nu eerst alle uitslagen verzamelen van alle onderzoeken en we krijgen geen tussentijdse uitslagen, omdat ze ons niet onnodig ongerust willen maken en ze ons gelijk een totaal beeld willen geven van de situatie. Dus dat duurt nog wel even. Mijn man moet 18 juli naar de uroloog en dan hebben we 29 juli de uitslag van alles. Gevoelsmatig duurt dat nog best lang. Maar ik weer dat het best heel vlot is allemaal.
     
  2. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Hopen dat het gewoon zo snel mogenlijk 29 juli is. Het lijk idd nog lang. En is het idd misschien ook wel . Maar toch ook weer snel. Hopen dat ze snel een oorzaak vinden en een plan kunnen bedenken voor jullie
     
    Elletje vindt dit leuk.
  3. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
  4. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    @Elletje we spoelen de tijd gauw door! Op naar 29 juli!
     
    rissie10, Elletje en Sasja88 vinden dit leuk.
  5. Meisje89

    Meisje89 VIP lid

    9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    29 juli is inderdaad nog wel even.. Hopelijk vliegt de tijd!

    @Yviev jij gaat anders ook snel vooruit! Gewoon halfweg al!

    Hier volgende week ons meisje al jarig. Gaat allemaal veel te snel pff. Ze loopt zelfs al!
     
    rissie10 vindt dit leuk.
  6. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    :)
     
  7. Meisje89

    Meisje89 VIP lid

    9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
  8. Doornroosje94

    Doornroosje94 Fanatiek lid

    13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Ik begin het goed beu te worden maar ik weet waarom ik het doe haha :D geboortegewicht wordt nu geschat op 3,7kg, over 2 weken een bekkenmeting en als die geen gekke dingen laat zien mag ik een natuurlijke bevalling :thumup: alles staat klaar in ieder geval en nu alleen nog maar wachten :D hopelijk nog een weekje of twee, dan is het wel goed geweest:roflmao: zeker omdat grote broer nu vakantie heeft en allemaal leuke dingen wil gaan doen ben ik nu een beetje op het laatste van mijn energie elke avond maar aan de andere kant ook leuk dat ik hem nu nog even zoveel aandacht kan geven voor hij moet delen
     
    rissie10 en Meisje89 vinden dit leuk.
  9. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Wij wachten rustig af op de laatste onderzoeken en uitslagen. Donderdag moet mijn man naar de uroloog en dan de 29ste uitslagen van alle onderzoeken.

    Heb hier wel al sinds mijn ovulatie een bloeding. Begon direct nadat seks hadden gehad en is overgegaan op bruinverlies. Geen idee wat ik daarvan moet denken. Maar vind het vooral irritant.
     
  10. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Oooo wat duren die weken lang @Doornroosje94

    @Elletje we tellen af naar de 29e! Ben benieuwd naar de uitslagen :oops: spannend allemaal!
     
  11. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Hm dat is raar! Contactbloeding? Wel vreemd. Maar kan ook van de eisprong zijn. Die kan ook bloedverlies geven. Tis ook irritant! Nog 13 nachtjes en dan is het al de 29e :D
     
  12. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Hier krijgt iemand tanden. En nee niet zoals normaal beneden tanden maar boven :roflmao:. Klein konijntje straks hahaha.
     
    Meisje89 en Doornroosje94 vinden dit leuk.
  13. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    jah, behoorlijk. maar goed. we wachten rustig af tot de uitslagen en zien daarna wel weer verder. Denk dat we dan het een en ander te overdenken hebben.

    Heb overigens nog wel een nieuwtje. Ik heb hier wel eens geklaagd over mijn werk. Veel avonden en weekenden werken. Dat is vanaf half augustus over. Heb een nieuwe fulltime baan. Als tussenpersoon voor makelaars en fotografen.
     
    Meisje89 vindt dit leuk.
  14. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Snap ik dat je moe bent haha het is ook niet niks zwanger en er eentje rond hebt lopen haha. Je bent er bijna spannend!

    @Elletje spannend nog even en jullie weten de uitslag. Wel goed dat je een andere baan hebt.
    En dat bloed is wel raar . Zou dat even in de gaten houden.

    @Sasja88 Oo lekker vlot met de tandjes. Mijn eerste dochter kreeg ze ook eerst boven. Zat steeds beneden te kijken zag niks. En ineens 2 streepjes boven haha. Ze kreeg ze pas met 10 maandjes. L.illy is nu alweer 8 maandjes en ook nog geen tandjes .
     
  15. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    MIjn man belde me net. Hij is vandaag bij de uroloog geweest. Zijn testosteron gehalte is net te laag en zijn ballen zijn iets te klein. Verder hebben ze niet veel bijzonders kunnen vinden en heeft hij de optie gekregen om tamoxifen te gaan gebruiken. Ze gaan het onderzoek over 3 maanden herhalen.
     
  16. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Okee wat houd dat in tamoxifen. Een soort medicijnen om de testosteron omhoog te krijgen ?
     
  17. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Ben ook benieuwd waarvoor het is @Elletje
    Je man wordt goed onderzocht zeg!
    Hier was het gewoon zaad niet goed iui of icsi kies maar :oops:
    Meer dan meermalig semenonderzoek is hier ook niet gedaan.
     
  18. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Het is een medicijn dat de werking van oestrogeen onderdrukt. Normaal wordt het gegeven bij borstkanker. Doordat het oestrogeen onderdrukt. Zou de testosteron makkelijker zijn werk moeten kunnen doen.
     
    Meisje89 vindt dit leuk.
  19. Doornroosje94

    Doornroosje94 Fanatiek lid

    13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Nog maar een weekje tot het gesprek met de uroloog, spannend @Elletje!

    Ik heb bijna de magische 37 weken bereikt, het aftellen kan nu echt beginnen! Volgende week heb ik nog een pelvimetrie en wordt er definitief beslist of het een geplande keizersnede wordt of een ‘proefarbeid’ zoals ze dat zo mooi zeggen, ik heb een klein trauma overgehouden aan de keizersnede bij grote broer en kan nog altijd moeilijk luidop erover praten zonder een krop te krijgen in mijn keel dus je kan wel zeggen dat ik echt heeeeel hard hoop dat ik natuurlijk kan bevallen en dat OK deze keer niet in moet!

    Maar goed, eerst de temperaturen van deze week maar eens overleven ;)
     
  20. Doornroosje94

    Doornroosje94 Fanatiek lid

    13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Succes morgen @Elletje ! Hoelaat is de afspraak?
     
    Elletje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina