Gaan voor 1e 2e 3e kindje najaar 2017 deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rissie10, 27 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1985

    Neeltje1985 Fanatiek lid

    23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Oh ik mis ze ook altijd in mijn buik dat getrappel! Alleen daarom zou ik wel een 4e willen haha
     
    rissie10 vindt dit leuk.
  2. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Haha ik soms ok de neiging dat ik denk jaaa een 3e. Maarja als ik zie hoe snel Lilly groot is geworden. Dan is nr ok zo snel groot .en nog drukker nog meer tijd en geld haha ! En een zwangerschap is zo aftakeling op me lichaam. Maar het lijkt me toch super om Het nog een Kerr mee te mogen maken. Zwanger en baby’s oeee! Denk dat die kriebels altijd wel zullen blijven.
     
  3. Doornroosje94

    Doornroosje94 Fanatiek lid

    13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Hier zijn we klaar met baby’s krijgen maar idd ik zou zo nog eens zwanger/bevallen/kraamtijd overdoen, maar daarna blijft die baby ook natuurlijk en dan wordt het ons iets te druk hahaha
     
  4. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Ik ben heel benieuwd hoe ik het ga ervaren:oops:
     
    rissie10 vindt dit leuk.
  5. Doornroosje94

    Doornroosje94 Fanatiek lid

    13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Als je wat zenuwachtig bent voor de bevalling en je wil je een beetje voorbereiden raad ik je zeker het boek Mindful bevallen van Nancy Bardacke aan!
     
    Meisje89 vindt dit leuk.
  6. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Nou dat is het dus. Met de drukte vind ik 2 een mooi aantal. Voor het geld, de drukte. De aandacht.de auto. De slaapkamers haha. En me lichaam die echt vreselijk is tijdens zwangerschap. Houden we het er gewoon bij 2. Maar die kriebels van de spanning van zwangerschaptesten. Zwanger zijn. Echo’s . Babbygetrappel . De babywinkel om te shoppen . Allemaal zo om verliefd op te worden. Maarja die baby wordt ook groot en kost tijd en geld . Dusja haha! Ik geniet nu even van me kleine nichtje van 6 weekjes!

    @Yviev ja het wordt nu heel spannend!! Het komt vast goed. Laat het op je afkomen en ontspan haha
     
    Meisje89 vindt dit leuk.
  7. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Het is ook heel erg spannend hoor! Ik heb daar op dat bed voordat ze mn vliezen gingen breken zo hard liggen huilen want ik was zooo bang wat er ging gebeuren.
    Maar laat het gewoon over je heen komen.. en weetje.. als je je niet kunt ontspannen dan is het niet anders hoor. Ik kon dat ook niet en ik had hele snelle ontsluiting dus dat zegt niks. Gewoon blijven ademen hoe jij het wilt. Het komt goed hoor! Het is gewoon even erg vervelend. Ik vond de weeën het ergste. Het persen helemaal niet en "the burning ring of fire" is ook even vervelend maar dan weetje dat ze er bijna door is.
    Nog 9 weekjes!!!!
     
  8. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
  9. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Hmm. In principe goed. Al slinger ik alle kanten op op moment. Het ene moment denk ik, ik geef het op. Het gaat voor ons toch niet gebeuren. Het zou moeten kunnen er is met ons beide eigenlijk niks aan de hand, waarom staan we dan na 25!!! Maanden nog met lege handen. En het volgende moment ben ik weer vol goede moed en geloof ik er nog steeds in. Begin het vertrouwen in mijn lijf gewoon een beetje te verliezen. And then again. Er is bij mij nog nooit iets vanzelf gegaan. Ik heb altijd overal heeeel hard voor moeten werken, dus hee waarom zou het nu dan anders zijn.

    En dan is de week weer om en dan begint deze gedachtegang weer van vooraf aan.

    Vandaag of morgen ergens NOD. Voel nog helemaal niks. Niet van aankomende ongesteldheid, niet van eventuele zwangerschap.
     
  10. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Ik vind het ook zo niet eerlijk @Elletje
    Vergeef mn zeefhoofd maar wanneer zouden jullie nou starten met behandelingen? Dit najaar/winter of volgend jaar?
     
  11. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Ik heb 1,5 maand geleden hsg gehad en moesten daarna weer 6 maanden proberen. Dus maart/april waarschijnlijk.
     
  12. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Maart is een hele goede maand om bevrucht te raken;)
    Zonder gekheid, uiteraard hoop ik met heel mijn hart dat je nu gewoon niet ongesteld wordt!
     
  13. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Ik ga er gewoon vanuit dat het wel gebeurd. Als van SURPRISE. Haha got ya. Zeg maar wat mijn lijf al 2 jaar doet. :roflmao::evil: Dan kan het alleen maar meevallen.
     
    Sasja88 en Yviev vinden dit leuk.
  14. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Ach meid. Ik voel erg met je mee! Vooral omdat niks zomaar vanzelf gaat bij je. :$
    Ik duim nog dat je nu niet ongi bent!
    Die maanden gaan dan ook zo langzaam voorbij :cry:. Kijk je op tv het programma: alles voor een kind ofzo iets. Is ook zo heftig voor die stellen :(
     
  15. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    N
    Nee, wij hebben geen tv abonnement. Wel van gehoord. Misschien toch eens terug kijken.
     
  16. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    En toch vind ik die programma's de lading niet echt dekken. Ook onmogelijk!
    Je ziet weinig tot niks van behandeling en traject zelf.
    Maar wel goed dat er aandacht aan gegeven wordt en dat mensen inzien dat het niet voor iedereen even naar manlief lachen is en hup zwanger.:)
     
  17. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Jah een vriendin van mij die was ook in de eerste poging al zwanger. Dit werd een miskraam. Toen kwam ze naar me toe. “Ik snap je nu meer dan ooit.” Hmm. Nope dat die je niet maar het is schattig dat je dat denkt. En hop eerste maand na miskraam weer zwanger.
     
  18. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Jeetje elletje . Heb het echt met jullie te doen! Zou helemaal gek worden. En snap dat je gedachten alle kanten op vliegen.
    Hebben jullie al eens gevreeen met de glijmiddel van prefert of conseive plus. Weet niet of je dit al eens geprobeerd hebt. Misschien al wel. Maar soms hoor je wel eens bij stellen die lang bezig zijn en geen oorzaak kunnen vinden. En dat het dan aan zuur graad ligt. Daar testen ze geloof ik niet op( weet ik niet zeker) sommige worden dan ineens wel zwanger met de glijmiddel. En of het toeval is geen idee ! Geeft een betere leefomgeving voor de zaadjes. En betere innesteling. Wie weet is het het proberen waard.! Maar het is wel gewoon rot !!! Hoop en duim voor jullie dat je snel een kindje mag verwachten !

    Het programma kijk ik ook. Niets liever dan een kind heet het, op dinsdag avond.super mooi programma
     
  19. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    gisteren conceive plus voorgesteld en mijn man vroeg gelijk waarom ik het nog niet besteld had. :roflmao:
     
    Meisje89 vindt dit leuk.
  20. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Haha goed zo !! Misschien is dit wel de oplossing je weet maar nooit! Zet hem op!!
     

Deel Deze Pagina