Gaan voor 1e 2e 3e kindje najaar 2017 deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rissie10, 27 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    @Elletje goed om
    Zo’n beslissing te nemen. Lijkt mij ook veel fijner en zeker als het bij beiden goed voelt.! Hopen dat je daar snel terecht kan.

    @Kinderwens87 jeetje gaat snel hee! Gefeliciteerd met jullie dame!! Altijd speciaal de eerste verjaardag hihi!
     
    Kinderwens87 vindt dit leuk.
  2. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Hier ook een klein meisje van 8 kilo. Morgen is ze 11 maand :eek:.
    Wist niet dat een jaar zo snel zou gaan..
    Vind het soms wel een lastige leeftijd nu omdat ze flink dwars kan zitten soms hahaha en ze wil de hele tijd aan de hand lopen en dan tegen ballen aanschoppen :roflmao:. Zo vermoeiend voor de rug..
    Maar ja.. als ze zelf kan lopen is dat weer over. Allemaal fases ;)
    Merk wel dat je als je een kind hebt nooit meer zo fit bent als voorheen :roflmao:
     
    Meisje89 en River87 vinden dit leuk.
  3. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    @Neeltje1985 hoe gaat het met je tweeling? Is het heel druk??
     
  4. River87

    River87 Fanatiek lid

    28 nov 2016
    1.315
    1.063
    113
    @Sasja88 Haha ja iedere fase heeft weer wat en ze worden ook steeds meer eigen ik je en karaktertjes
    Ook wel weer heel leuk maar soms ook erg vermoeiend.
    Ik vindt vooral lastig als je bij iemand op visite bent en het huis is alles behalve kidsproof.. En wij natuurlijk ook proberen duidelijk te maken dat je niet overal aan mag zitten dit natuurlijk toch wordt geprobeerd, mja kan m niet op schoot houden hij is bijna 1.5 en wil doen en ontdekken en dat moet ook kunnen maar tis ook wel pittig hehe..
     
  5. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Pfff echt hè! En ze snappen er nog geen hol van als ze zo klein zijn!
    Ik ga express alleen naar mensen die kinderen hebben hahaha. Dan is het toch al wat rommelig.
    Moet bijna sluitingen op de deurtjes gaan zetten want ze weet hoe het open moet. En aangezien ik de schoonmaak middelen nergens anders kwijt kan....

    Ach ze zijn wel lief.. vooral als ze slapen :D
     
    River87 vindt dit leuk.
  6. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    @Elletje goede keuze. Hopelijk kan je snel terecht.

    Hier komt ook echt het eigen willetje naar boven. En ook dat hij echt dingen aanwijst die hij wil en dan 'die zegt.
    Verder maakt hij alle kasten en lades open waar hij bij kan. Lopen is hier nog niet aan de orde. Hij trekt zich nu sinds 1.5 mnd zoiets wel overal aan op. Kruipen was ook pas met 13.5 maand dus we wachten rustig af.
    Hij is nu bijna 16 maanden.
     
  7. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen

    Ik erger me ook weleens als andere kinderen sneller zijn. Hier ook een trage bijna dreumes. Kruipt niet maar schuift op de billen. En ik merk dat ze qua motoriek gewoon langzaam is.. Maar de geest is wel verder heen!
    Ach ja ik maak me ook maar niet druk. Als ze maar goed eten drinken en vrolijk zijn ! :eek:
     
  8. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    O dames ik wordt gek hier.
    ik ben 11 dpo vandaag. Heb sinds vanmorgen bloedverlies maar ook sinds gisteravond een positieve test links gisteravond en rechts vanmorgen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Meisje89, River87 en caatje87 vinden dit leuk.
  9. Kinderwens87

    Kinderwens87 Fanatiek lid

    31 aug 2012
    4.170
    1.591
    113
    Vrouw
    Ohhhh elletje zou het dan eindelijk:). Ik ga zo onwijs hard voor je duimen!
     
  10. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Testen drogen donkerder op.
    [​IMG]

    Proberen het hier voorlopig nog even te parkeren. Vinden het beide doodeng. Durven niet te hopen en blij te zijn. dinsdag NOD als ik dan nog positief test durf ik een beetje hoop te gaan hebben.
     
    Meisje89 en River87 vinden dit leuk.
  11. Kinderwens87

    Kinderwens87 Fanatiek lid

    31 aug 2012
    4.170
    1.591
    113
    Vrouw
    met jouw achtergrond zo onwijs logisch. En als alles goed mag gaan blijft het echt nog wel een tijd spannend. Maar oh wat zou het onwijs mooi zijn! De teaten liegen er niet om, er zit iets in je buik. En nu hopelijk een gezond baby’tje!
     
  12. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Ik moet stoppen met testen, maar ze blijven oplopen. :rolleyes::D

    Geloof het gewoon echt niet.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    @Elletje super spannend! Helemaal gezien jullie verleden. Duimen, duimen, dmuimen!
     
    Elletje vindt dit leuk.
  14. Vinexkindje

    Vinexkindje Fanatiek lid

    2 jul 2012
    2.206
    1.051
    113
    Woww, wat spannend!! Welke kant het ook opgaat, het eerste stapje met een licht positieve is gezet! Wauw!
     
  15. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    We hadden het echt niet meer verwacht dat het spontaan zou lukken. Hebben 28 februari afspraak staan voor kennismakingsgesprek in ziekenhuis in tilburg (stappen over ivm reistijd ten opzichte van mijn werk) Die afspraak laten we voorlopig nog even staan. Dat wel.
     
  16. Neeltje1985

    Neeltje1985 Fanatiek lid

    23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Oh wow elletje gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo natuurlijk is gegaan. Hopelijk stopt het bloeden snel!

    @Sasja88 hier alles goed met de tweeling. Het zijn 2 makkelijke kindjes. Echt druk vind ik het niet al ben ik wel de hele dag bezig. De dgaen vliegen om. Heb nog steeds het meeste werk aan de grote broer die nonstop aandacht vraagt. Wel fijn als hij binnenkort naar school gaat dan heb ik meer tijd voor hun.
    Hoe gaat het bij jou.

    Ik moet nodig de afgelopen berichten terug lezen.....
     
  17. caatje87

    caatje87 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    @Elletje kippenvel van je berichtje. Oeh.. Spannend het is je zo gegund. Blijven plakken daar! Fingers crossed en duimen tegelijk voor je. Laat het heel snel dinsdag zijn
     
  18. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Wat fijn dat ze gemakkelijk zijn. Wanneer mag je zoontje naar school?

    Onze oudste is afgelopen maandag gaan oefenen en mag nog 2 maandagen. Dan gaat hij vanaf de 17e echt naar school. Hij vindt het erg leuk. Is er ook wel aan toe.
     
    Meisje89 en Neeltje1985 vinden dit leuk.
  19. River87

    River87 Fanatiek lid

    28 nov 2016
    1.315
    1.063
    113
    @Elletje wauw!! Ik lees het nu pas wat een mooie oploop gefeliciteerd!
     
    Elletje vindt dit leuk.
  20. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    12 dpo vandaag. Still going strong. Lichte oploop. Geen bloedverlies meer. Last van maagzuur (met name in de avond) als we dinsdag voorbij zijn en het gaat nog zo. Durf ik echt een beetje hoop te gaan hebben. Al krijgen we dan ook wel weer spannende weken.
     
    Meisje89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina