Ik kom even spieken hoe het hier is maar helder rood bloed is niet de afspraak. Al heb ik dat bij de oudste ook gehad in de eerste weken dus het kan. Verlies je veel bloed @Elletje?
Ik weet het. Maar voel me ook niet zwanger meer. Mijn borsten hebben dagen mijn bh uitgeknalt die doen ook weinig meer. Heb er niet veel vertrouwen in.
Oww nee he!!! Bloedverlies klinkt niet zo goed.. heb je het Nog steeds?? Nou had ik ook op en af last van me borsten. De ene dag deden ze pijn en de andere dag geen last. Liep hele dagen op me borsten te Drukken. Kun je niet om een echo vragen ?? Zou gek worden .
Ohnee, Elletje, dit kan niet hoor! Echt niet gewoon! De gevoeligheid van je borsten kan echt wisselen en bloedverlies komt ook wel eens voor (had ik ook) maar ik snap met jouw ervaringen dat je gevoel echt zegt dat dit niet klopt. Meis toch, ik hoop dat het bloedverlies snel stopt
Bloedverlies is gestopt. Net verloskundige proberen te bellen. Maar bij ons in het dorp zijn die voor niet dringende zaken alleen bereikbaar op maandag woensdag en vrijdag
6 weken is wel heel vroeg... kan juist alleen maar extra onzekerheid veroorzaken, als je toch net iets minder ver bent en er klopt nog geen hartje ofzo... dan raak je gestresst terwijl het eigenlijk niet nodig is
Sinds vanmorgen weer wat roze. Heb verloskundige gesproken. Die vermoedt dat het gewoon mijn bmm is en gaat op dit moment niet uit van een miskraam. Zolang ik geen buikpijn krijg en het niet erger wordt moeten we het gewoon afwachten. Echo maken wilde ze nog niet inderdaad omdat het op deze termijn nog net teveel onzekerheid en onrust zou kunnen geven. Na het weekend verwacht ze dat het hartje sowieso wel klopt als het goed zit.
Dat zei de verloskundige net inderdaad ook al. Ik moest me niet teveel zorgen maken. Grootste kans is dat het onschuldig is dit bloedverlies.
Oo gelukkig dat het wel weer gestopt is. En dat het roze niet erger wordt. Maar dat alles gewoon weg blijft. Wat moet jij zenuwachtig zijn zeg! Zelfs ik vind het al spannend. Hopen dat er na het weekend gewoon iets heel mooi’s te zien is op de echo!! Ik duim
Man, ik vind het ook super spannend en eigenlijk ken ik Elletje niet eens echt. Maar het is gewoon zooo gegund, het mag niet mis gaan!
Ik ken een paar meiden persoonlijk van het forum. Maar die zijn niet heel actief meer hier. En verder leven we al letterlijk jaren met elkaar mee. Wij hebben in ieder geval vandaag weer wat hoop gekregen. En kijken met lichte angst uit naar dinsdag.
Ja, het is ook echt al jaren inderdaad. En al die jaren dat we niet anders konden dan proberen positief voor je te blijven en dan nu.... Het is echt geweldig. Ik duim met alles wat ik in me heb voor een goede echo dinsdag!
Ohh ik duim zo dat alles goed is! Sterkte met de komende dagen door komen. Duurt nog zoo lang dan voor je gevoel pff.
Dat ja al is het best dichtbij. Vandaag en morgenochtend werken. Mijn ouders zijn morgenmiddag bij ons thuis. Het weekend vliegt altijd voorbij en dan heb ik alleen de maandag en dinsdagochtend nog te overleven. Maar ben wel erg aan het aftellen.
Oooo Elletje wat een spanning weer Kwaaltjes gaan idd op en af dus probeer van het positieve uit te gaan. Ik duim zo hard voor je ♡
maar we praten hier al zolang! En ik gun iedereen gewoon een mooi kindje! Dus we leven gewoon allemaal mee. men fijn dat je toch weer een lichtpuntje hebt elletje! Hopen dat het weekend snel voorbij mag vliegen. En dan de angstige dinsdag een mooi bijzondere dag zal worden!!