Gaan voor 1e 2e 3e kindje najaar 2017 deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rissie10, 27 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Jeej alweer 9 weken zie ik. Gaat snel zeg! Oo en ja vlees heel herkenbaar !! Zeker tot week 25 geen vlees gegeten bleeeh!!
    heerlijk die kwaaltjes.En fijn dat jullie gevoel goed is. Lekker genieten!
     
  2. Meisje89

    Meisje89 VIP lid

    9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
  3. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    We zijn door de 10 weken. Woehoe

    Vanaf vandaag koos werkeloos. Officieel moet ik morgen nog. Maar woon in Brabant dus baas wilde niet meer dat ik zou komen voor mijn gezondheid en dat van de baby. Dus mocht dagje eerder stoppen.

    morgen dus heerlijk uitslapen. Heb wel het idee dat er de laatste dagen een lekkere groeispurt is geweest. Veel getrek in bm en liezen gehad. verder vooral moe, zware borsten, weeïg.
    Over een week hebben we de termijnecho. Dus hebben nog even een paar spannende dagen.
     
    caatje87, Meisje89 en rissie10 vinden dit leuk.
  4. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O jeej geen werk. Maaarja lekker genieten van je zwangerschap hoor.en idd met die Corona toestand een beetje oppassen! spannend nog een weekje tot de echo!
    Het gaat wel snel alweer 10 weken geweest! Heerlijk genieten!
     
  5. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Helaas vanmorgen veel bloedverlies gehad dus vanmiddag een extra echo gehad. Kindje heeft zich goed ontwikkeld. Maar was wel te zien dat er vocht onder het huidje zit. Wat een signaal kan zijn op een miskraam die nog gaat komen.
    De kans is groter dat het goed gaat en het wegtrekt. Maar we hebben we een grotere kans. Gelukkig dinsdag termijnecho en dan moet het weg zijn. Zo niet dan krijg ik wekelijks een echo om het in de gaten te blijven houden.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Aah nee hè! Wat eng en ontzettend spannend weer. Ik duim voor jullie dat het snel dinsdag is en alles goed is!! Het zou zo oneerlijk zijn !!
     
  7. Kinderwens87

    Kinderwens87 Fanatiek lid

    31 aug 2012
    4.170
    1.591
    113
    Vrouw
    Neeee @Elletje dat meen je niet:(. Ik hoop dat het er dinsdag weer goed uit ziet en de kleine veilig blijft zitten
     
  8. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Ah nee! Dat is schrikken :(
    Baby ziet er goed uit. Lijkt een beetje op een spinnetje hihi!
    We duimen met zn allen dat het wegtrekt! Vervelend steeds zo dat wachten en de onzekerheid!
     
  9. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Jeetje wat een spanning weer Elletje :(
    Ik duim heel hard voor jullie ♡
     
  10. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Jah dat zei ze ook. Dat de baby verder er prima uit ziet. Op deze echo kijken we op de rug. En de kans blijft het grootst dat het gewoon goed gaat. Mijn rationele ik weet dat. Maar mijn hormonale ik niet. :rolleyes:
     
  11. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Zo mijn rationele ik begint weer de controle over te nemen. Gisteren was ik zo uitgeput door alle angst en stress. Maar de kans is groter dat het gewoon allemaal goed komt. Daarbij mijn man zei al. Luister het is een kind van mij, we zijn allebei eigenwijs, dus deze ook. Het blijft gewoon zitten.
     
    caatje87, Sasja88, Meisje89 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Precies hou de moed erin! Het komt goed het komt goed! Dat moet!
     
  13. Meisje89

    Meisje89 VIP lid

    9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Oh jee, wat spannend zeg. Hopelijk is het snel dinsdag! Volhouden kleintje!
     
  14. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    @Elletje hoe gaat het?? Kan je morgen naar de echo ivm al het gedoe?
     
  15. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Ik ben gesloopt en emotioneel. Heb het al lastig genoeg met mezelf. Zwangerschap die onzeker is geen werk meer, opleiding. En dan dat gedoe met Corona. Dus heb net even lekker gejankt.

    Wel echo morgen is termijnecho dus die blijven doorgaan. Daarbij hebben wij ook aantekening nu dus echo komt er sowieso. Alleen wel in mijn eentje nu.
     
    Meisje89 en rissie10 vinden dit leuk.
  16. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Aaah allemaal zo klote !! Ik leef met je mee. Ik hoop dat je echo morgen gewoon mooi zal zijn. Dan is dat een geruststelling minder! die Corona verpest echt alles !!
    Hier ook me zaak al moeten sluiten. Geen inkomsten dus. Zit thuis met de kids. En sinds halverwege de middag voel in me grieperig. Keelpijn. Koud warm. En gewoon niet fit. Ik hoop niet dat het de ellendige Corona is!!!!
    succes morgen !! Ik duim
     
  17. Meisje89

    Meisje89 VIP lid

    9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Succes vandaag! Is allemaal even rot nu, maar hopelijk zijn we er snel door.

    @rissie10 oh jee, hopelijk word je niet te ziek. Beterschap!
     
  18. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Ik heb thuis iemand die het leuk vind om prognoses te schrijven. En heeft hij hiervoor dus ook gedaan. En die is niet optimistisch en ik krijg elke dag een update. Heb gisteren gezegd dat ik het niet meer wil horen. Wordt er door alle hormonen ontzettend verdrietig door.
     
  19. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    So far so good. Kindje is in 6 dagen 8mm gegroeid.
    Wel volgende week naar het ziekenhuis voor een echo. Voor de zekerheid vooral. Omdat daar de apparatuur beter is en meer expertise.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  20. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ah dat is fijn!! Dus vooor nu zag het er goed uit!
     

Deel Deze Pagina