Gaan voor 1e 2e 3e kindje najaar 2017 deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rissie10, 27 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Jah, Het laagje vocht onder de huid was niet meer geworden, ook niet minder. Maar kindje was wel goed gegroeid. Verder was het lekker aan het spartelen en eigenwijs aan het doen (goh, wat een verrassing) Dus als we dat vocht wegdenken is het een echo zoals je zou willen.

Maar door dat vocht is er een verwijsbrief naar het ziekenhuis gestuurd voor een GUO.

Meisje89 vindt dit leuk.
  2. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Okee dat is fijn, is de kans op een mk nu wel kleiner?? En waarvan kan dat laagje vocht zijn.

3. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Jah goed, we zijn weer een week verder. Dus in dat opzicht is de kans kleiner. En waar het van is vermeld het verhaal niet.

rissie10 vindt dit leuk.
  4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Dat is weer goed nieuws! Ben je nu ook teruggezet? Ik dacht dat je al 11wk gepasseerd was, meen ik gisteren op je banner gezien te hebben.
    Hopelijk trekt het vocht ook nog geleidelijk weg.

5. Elletje

Elletje Fanatiek lid

#4885 Elletje, 17 mrt 2020
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2020
    Jah ben paar dagen terug gezet. Uitgerekend op 9 oktober.

Meisje89 vindt dit leuk.
  6. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    @Elletje wat fijn dat het goed eruit zag ♡

7. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Alsnog wel een beetje spannend! Maar goed dat de baby is gegroeid en eigenwijs is hahaha.

8. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Had gisteren ook weer wat hoor.
    2e keer fietsen met dochtertje. Vind het al een beetje eng.
    Kom ik een ouder echtpaar tegemoet. De meneer kijkt niet voor zich en raakt zo mijn stuur en beide vallen we om. :(
    Ik gelijk omhoog en de fiets omhoog om mn dochter te bekijken. Ze was met haar hoofd op het windscherm gevallen. Gelukkig zat die er voor! Ze huilde ook gelijk en thuis was ze gelukkig het alweer vergeten. Maar het zit nog zo in mn hoofd pfff. Wat een schrik! Ben ook niet met haar naar de huisarts geweest omdat het verder goed gaat.. Maar jeetje. Wat kunnen andere mensen je wat te doen maken.
    Mn kleine meid heeft nu een blauwe plek op haar voorhoofd. Had wel anders kunnen aflopen. Gelukkig zijn die kleintjes flexibel. Iemand die dit ook heeft gehad?

9. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Oeeei jeetje . Ja ongelukjes zitten in een klein hoekje. Snap je bezorgdheid. Had ik ok. Mijn oudste was 8/9 maand ofzo en was der eten aan het geven in de kinderstoel. Toen hoorde ik boven me telefoon gaan(blijkbaar boven laten liggen) en ik renden ff snel 2 tel heen en weer om hem te pakken. Sta op de laatste tree van benenden en hoor bam! Daar lag ze ineens op de grond. Ze was dus gaan staan terwijl ze dat nooit doet. Ze had gelukkig niks. Maar ben me rot geschrokken. Ben s avonds en s nachts een paar keer wezen kijken of ze het nog wel deed.
    En de jongste viel 1 maand geleden van dr bank. Gebeurd wel vaker maar hebben een vloer kleed. Maar nu lag er een Nijntje spel computer in de weg. Heel
    Blauw ei op der voorhoofd met een schaafplek. Paar dagen later was het bijna weg. En viel ze in de keuken tegen de muur precies op het zelfde plek. Okee ei was weer terug....pffff . Zulke dingen gebeuren nou eenmaal helaas. Maar snap je bezorgdheid goed. En als je het echt niet vertrouwd kan je altijd ff de arts bellen.

Sasja88 vindt dit leuk.
  10. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Jaa dacht het ook al te zien . Maar gelukkig idd weer een weekje verder en goed gegroeid. We blijven duimen en positief. !

11. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Kan morgenmiddag terecht voor GUO.

Kinderwens87 en rissie10 vinden dit leuk.
  12. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Okee dat fijn. Hopen dat alles goed is !

13. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Oh laat je het weten hier! Zeer benieuwd. Ik duim dat alles goed is!

14. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    @Elletje heb je al nieuws ? Hopelijk is alles goed!!

15. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Heej meiden. Heeft even geduurd mijn antwoord. Maar overal ziet het er niet extreem verontrustend uit. Op dit moment wordt de kans op een gezond kindje op 80% geschat. Zit nog steeds wat vocht en de nekplooi is iets boven gemiddeld. Maar ontwikkeling is precies zoals het op deze termijn zou moeten. Maagje was vol blaas was vol. Miskraamkans is bij ons nu nog 25% en kans op chromosomale afwijkingen 2% waar die normaal 1% is.

zelf zijn we erg opgelucht. De echo wordt volgende week herhaald maar hebben wel verzoek gekregen om na te denken over de vlokkentest. Die wordt afhankelijk van de echo van volgende week wel aangeraden voor ons.

Dansprinsesje vindt dit leuk.
  16. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Gelukkig is het fijn nieuws voor jullie!
    Hopen dat alles gewoon goed blijft gaan. En als jullie verder onderzoek doen dat alles ook gewoon goed mag zijn!! heel spannend allemaal!

17. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen

Oh!! Ik dacht net ineens. Shit ik moet naar het forum om te kijken hoe het gaat!!!
    Maar oké dat is wel goed nieuws. Wat kan een verdikte nekplooi betekenen?
    Hopelijk niks bijzonders :)
    Fijn dat jullie opgelucht zijn! En goed dat het wel onder controle wordt gehouden! Hou ons op de hoogte hier :)

18. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Wij hebben er een goed gevoel bij. Dat is nu even het belangrijkste.

caatje87, Meisje89 en Sasja88 vinden dit leuk.
  19. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Laten we dat positieve gevoel vasthouden! Kom maar kleintje, word maar lekker groot

Elletje vindt dit leuk.
  20. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt Elletje!
    We duimen heel hard hier voor jullie

Deel Deze Pagina