Gaan voor 1e 2e 3e kindje najaar 2017 deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rissie10, 27 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    We mogen donderdag om 13:00 weer. En als we besluiten tot een vlokkentest kan die waarschijnlijk de 30ste al. Hopelijk dat ook allemaal goed. Dan kunnen we het eindelijk echt wereldkundig gaan maken.
     
    Meisje89 en rissie10 vinden dit leuk.
  2. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    @Elletje succes zomeren! duimen dat alles goed is!
     
  3. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Spannend is het he!! Ik dacht ook al van: ohhh tis donderdag. Snel op het forum kijken! :)
     
  4. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Kindje is helemaal gezond verklaard. Geen vocht meer te zien.
     
    caatje87, River87, Eerstewondertje en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Oww geweldig wat een fijn bericht !! dus ok geen vlokkentest meer nodig neem ik aan?
    Heerlijk genieten nu! Ondanks de ellende op de wereld.
     
  6. Kinderwens87

    Kinderwens87 Fanatiek lid

    31 aug 2012
    4.170
    1.591
    113
    Vrouw
    Ohhh @Elletje wat een super goed nieuws!! Hopelijk kunnen jullie ondanks de gekke tijd nu echt gaan genieten:)
     
  7. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Nee, mogen nu gewoon de nipt alsnog doen. Dus heb daar morgen een informatiegesprek over met verloskundige.
     
  8. Meisje89

    Meisje89 VIP lid

    9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Super goed nieuws! Lekker genieten nu! Heb je nog last van kwaaltjes?
     
  9. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Nee ook nauwelijks gehad eigenlijk. Ja ben snel moe en emotioneel maar that’s it.
     
    Meisje89 vindt dit leuk.
  10. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Yes!!! Super goed nieuws. Nu lekker genieten van je zwangerschap! :)
     
    Elletje vindt dit leuk.
  11. Vinexkindje

    Vinexkindje Fanatiek lid

    2 jul 2012
    2.207
    1.054
    113
    Waaaaah!! Wat een fan-tas-tisch nieuws!! Na al die jaren hebben jullie straks een baby in jullie armen. Geweldig!
     
    Elletje vindt dit leuk.
  12. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    O wow Elletje wat een fantastisch nieuws!!!!!! Ben zo blij voor jullie!
     
    Elletje vindt dit leuk.
  13. Doornroosje94

    Doornroosje94 Fanatiek lid

    13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Woehoeee @Elletje enuhhh, 12-weken dansje!! zo blij voor jou
     
    Elletje vindt dit leuk.
  14. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Jah echt hoor. Beetje jammer dat ik vandaag alle emoties van de afgelopen weken in een keer te verduren krijg. Zit de hele dag al te janken. En dat terwijl ik een eind opdracht moet maken voor mijn opleiding. NOT HELPING:roflmao:
     
    rissie10 vindt dit leuk.
  15. River87

    River87 Fanatiek lid

    28 nov 2016
    1.315
    1.063
    113
    Dames, hoe wist je nou zeker dat je een 2de wilde.. is het gevoel net zo sterk als bij de 1ste of keek je er toch anders naar.
    Manlief heeft t de afgelopen dagen er veel over.
    Ik ben constant bezig met ja maar stel dat je een 2de krijgt en die heeft een aandoening.. en hoeveel effect heeft dat op het kindje wat er al loopt.
    En nu onze zoon 1.5 is en alles loopt ok en slapen goed, soms door tanden of ziek natuurlijk weleens wat minder maar lang niet zo weinig als met een baby.
    En 2kinderen is denk ook best pittig.. en tja je kan het niet terug draaien hihi..

    Ik denk vaak het is goed zo.. maar soms toch ook stiekem wel leuk.. en wie weet kan ik dan wel genieten in het begin.. een 2de kans op die periode.. maar stel je krijgt weer een baby met 4maanden lang darmkrampen en reflux Poehh trek ik dat nog een keer..?
     
  16. Kinderwens87

    Kinderwens87 Fanatiek lid

    31 aug 2012
    4.170
    1.591
    113
    Vrouw
    Hier was het het gevoel bij de tweede en derde net zo sterk, misschien wel sterker doordat er geen twijfel was. Bij de eerste heb ik nog wel getwijfeld of we er klaar voor waren, dat was helemaal weg. Maar goed wij hebben de start van jullie ventje niet gehad.
    Van 1 naar 2 is pittig, omdat je ineens je aandacht moet verdelen. Maar je bent ook een stuk zelfverzekerder, je weet wat je kan verwachten en hebt het allemaal al eens gedaan. Ik vond een tweede dan ook makkelijker al is de omschakeling van 1 naar 2 wel pittig. Echt ik zweer bij een derde, dan heb je alles al gezien en kun je echt genieten van zon kleintje:roflmao:

    ik denk dat bij jou het verstand zo’n grote rol speelt door jullie ervaring die eerste maanden. Die was ook echt heel pittig. Neem je tijd, hij is pas 1,5. Heb het er samen over, maar je voelt het echt wel als de tijd er rijp voor os
     
  17. River87

    River87 Fanatiek lid

    28 nov 2016
    1.315
    1.063
    113
    Ik geloof dat een 3de idd helemaal andere koek is, maar gok dat t daar sowieso nooit tot komt.
    Ja hij is pas 1,5 maar ik wordt vd zomer 33 Dus dat speelt ook wel mee en de zomer van 2018 was lang.. en heel heet dus wil dan dus graag een winter baby haha

    Misschien is het idd een kwestie van tijd komt raad..
     
  18. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik wist eigenlijk gelijk van alles dit wil ik nog een keer mee maken. Ook omdat ik bij de eerste een postnatale depressies heb gehad. Hoopte ik het dit keer normaal te mogen maken. Ook al was dat wel heel spannend en hoopte ik het niet nog een keer te krijgen. Maar dat was gelukkig niet het geval. Gelukkig was onze eerste ok een heel makkelijk kindje. En ja het blijft altijd per kindje verschillend hoe ze gaan slapen.’maar misschien zal het met de tijd wel komen je gevoel wel of geen 2e. En toch toen ik er mee bezig was was de wens er sterk. En toen ik de positieve test in handen had was het toch wel even oei u is het echt hahha.
     
    River87 vindt dit leuk.
  19. Doornroosje94

    Doornroosje94 Fanatiek lid

    13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Mijn eerste was ongepland en de tweede langverwacht, dus misschien moeilijk om met elkaar te vergelijken maar de beslissing voor een tweede was zeker niet enkel ‘zakelijk’ maar ook eentje met liefde en met heel erg rammelende eierstokken haha, ik verlangde er heel erg naar.
    Ik vraag me alleen af of dat gevoel van klaar zijn met kinderen zijn nog komt, of zit het in de natuur ingebakken dat je blijft smelten bij het zien van baby’s en bolle buiken haha, mijn man wil absoluut geen derde, ik met mijn hart wel maar de praktische kant overtuigd mij ervan om het bij twee te houden en toch fluistert er een stemmetje soms iets anders in mijn hoofd haha
    Wij zijn heel blij met onze twee kindjes en ik ervaar de overgang van 1naar 2 als minder heftig dan van 0 naar 1, enkel de combi met werk vind ik nu niet zo fijn, schoolrun is wel heel erg een gedoe met naar twee verschillende plekken te brengen
     
    River87 vindt dit leuk.
  20. Doornroosje94

    Doornroosje94 Fanatiek lid

    13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    ik heb trouwens een zomerbaby en een winterbaby en een zomerbaby vond ik fijner
     

Deel Deze Pagina