IK voel me vandaag voor het eerst helemaal niet zwanger. Best eng, ja mijn tepels zijn nog steeds gevoelig. Heb gisteren veel geslapen misschien dat dat het verschil is. Kijk heel erg uit naar woensdag.
Ja snap ik dat je uitkijkt naar woensdag . Het komt vast goed hihi.hoelaat mag je? Nu vind ik het woensdag ook nog steeds spannend. Maar dat blijft tot aan de 12 weken hoor. Nou heb ik ook goeie moment dat ik me even niet zwanger voel hoor. Als ik even niet misselijk ben of geen vieze smaak in me mond heb. Me borsten wisselen ook af. En de ene dag minder moe als de andere .
Misschien als we gewoon scheit hebben aan babies en zwanger worden en dat het dan wel lukt Maar ja.. door die echo's aankomende week kan ik het niet van me af zetten Maar ja.. het jaar is nog niet om
Ik denk niet dat je harde buiken kan voelen in de bovenbuik. Lijkt me eerder je buikspieren of banden ofzo. Is het een trekkend gevoel in de zij? Of meer een band rond de bovenbuik?
@rissie10 harde buiken is de baarmoeder die aanspant en jou baarmoeder zit nog volledig achter het schaambot dus dat kan het niet zijn, misschien bandenpijn ofzo? Dat kan echt heel pijnlijk zijn, vooral bij het niezen enz Ik heb al roze afscheiding dus einde oefening denk ik
Echt he! Ik hoor cooonstant mensen zegge ‘ja we hadden erop gerekend dat het zeker een half jaar zou duren dus was wel schrikken toen ik de eerste maand ineens doorhad dat ik al twee weken overtijd was’ dan kan ik mezelf echt de nek omwringen haha (en hun hahahah)
Het is in me bovenbuik. Ook de hele dag zo misselijk en net voor het eerst overgegeven. Sinds dien niet gehad . Dus misschien was het wel me maag. Hardenbuiken leek me ook al sterk. Maar het leek er een beetje op. Misschien wel in combi met wat bandenpijn ofzo. Misschien morgen maar even de dokter bellen voor pillen voor de misselijkheid. Lust echt totaal niks en eet amper omdat alles vies is. En steeds zo misselijk. Ow nee he @Doornroosje94 dat is niet leuk!! Had zo gehoopt Op wat roze!
Ja man vreselijk.. een collega van mij waar ik wel close mee ben die zn vrouw was ook de 1e ronde zwanger van hun 1e kind.. ze zijn nu bezig en het is de 1e ronde niet gelukt.. en nu zijn ze zo bang dat het de volgende ronde gaat lukken en dat ze dan alle 4 in januari jarig zijn.. Ik vind het heel raar dat ze zo denken.. zijn er al van overtuigd dat het de 2e ronde lukt.. erg naïef ofzo.. Ik zei ook tegen hem dat het nu wel een jaar kan duren.. zo stom.
Ik snap je!! En die mensen die zeggen owh het was niet gepland!! Hoe dan?? Jullie doen zo je best en het lukt niet. En hun hoppa ineens zwanger!! En de mensen die zeggen wanneer komt een een baby?? Alsof je die zomaar kan bestellen! Was ook soms erg boos en verdrietig hoor. Maar het komt vast een keer goed. En hoop en duim heeel snel!
Nog erger, onze eerste was niet gepland, los door de pil dus waarom het nu niet lukt is mij een raadsel...
Hier zag ik ook al iets lichtroze en temperatuur nog meer gedaald... op naar ronde 9 Hier ook allemaal mensen om mij heen die perongeluk/nog niet gepland zwanger zijn En elke ronde komt de mm steeds dichterbij bah!
Nee he meid!! Dat is echt niet leuk! En idd de angst van de mmm komt steeds dichter bij. Ik blijf toch duimen voor jullie allemaal !!
Ah balen zeg. Zou zo graag weer wat roze erbij zien op de lijst. Er moet toch een moment zijn dat wel allemaal tegelijk zwanger zijn.
@Yviev Ah nee! Had gehoopt dat je met beter nieuws zou komen, sterkte! En dan is het babynieuws wat andere dan brengen al minder leuk, helemaal als het dan ook nog eens "perongeluk/niet gepland" wordt genoemd. @Doornroosje94 en @Daantje17 ook voor jullie sterkte, niet leuk weer een ronde te moeten wachten op de wens die zo groot is. @Elletje en @rissie10 veel succes woensdag, nog heel even geduld. Hier is het de laatste tijd erg druk met werk en ben heel erg moe, daarom heel weinig tijd en energie om op ZP mee te schrijven. Vanmiddag weer controle bij de VK.
Hier temp gezakt, dus denk dat mijn ongi eraan komt, misschien wel vroeger ook............ Op naar ronde 9 dan maar.................
Hier is mn ongi nog niet echt doorgebroken dus vanochtend weer getest maar helaas negatief dus het zal zo wel losbarsten, ten laatste morgen schat ik Woensdag weer twee nachtjes naar de ardennnen dus weer even afgeleid Zit eraan te denken om teunisbloemolie te halen, iemand ervanring?
0 Lief dat je aan me denkt....hier gaat alles goed!! 23 weken alweer....druk met verhuizen. Met jullie allemaal ook goed?