Nee hier kan je niet zomaar naar de gyn,daar heb je een verwijs brief voor nodig in nl. Meeste vk's doen wel echo's ,snap ook niet waarom ze het hier niet doen. Hier wordt je door gestuurd Naar een echo centrum.maarja in dit soort situaties niet zo handig,anders kunnen ze even zeggen van kom even langs ofzo.
Was inderdaad heel eng! Mijn schoonmoeder had ons meteen naar spoed gereden en alle verplegers kwamen mij al sterkte wensen en condoleren... een uurtje moeten wachten op de gynaecoloog dus ik en mijn vriend natuurlijk al helemaal in tranen, en de gyn vond meteen een mooi kloppend hartje, niets aan de hand en gewoon een paar dagen rustig aan moeten doen Heb je misschien veel moeten heffen vandaag? Daarvan kan het ook komen
Hier vandaag de tweede dosis cytotec genomen. Nu wat lichte krampen. Ben maar naar bed gegaan. Hopelijk zet dit nu door en kan ik een curetage voorkomen. Maar heb zelf het gevoel dat het ook deze keer niet voldoende gaat werken.
He bah @rissie10 wat schrikken zeg . Hier bij de oudste destijds met een week of 7 bloedverlies gehad maar was gelukkig niets.. toen ook geen idee waar het door kwam.., ik duim voor je dat je vandaag nog gerecht kunt en een mooi kloppend hartje mag gaan zien
Mag om 10;45 komen. Dus hoop dat alles goed is. Roze verlies is inmiddels wel gestopt. Maar voel me niet meer zwanger. Niet misselijk. De koelkast stinkt niet. Borsten zijn zacht en niet meer pijnlijk. Had Zaterdag en gister ok al het gevoel dat het minder was allemaal.ow hoop zo dat alles Oke is! Vind het dood eng! @Doornroosje94 O gatsie wat eng zeg!! En dan een uur wachten jeetje!! @Elletje meid hoop dat alles snel zijn werk doet en je geen currutage hoeft! Sterkte
Gedver @rissie10 wat schrikken zeg! Maar zoals de meiden al zeggen, het hoeft echt niet iets te betekenen. Ik duim heel heel hard voor je straks! @Elletje heftig weer cytotec maar curretage is ook niks. Hoop zo dat het nu wel los komt voor je. Sterkte hoor, meis. Dit is zwaar Hier: Pff druk weekend gehad! Heb ook eigenlijk echt geen zin om nu te gaan werken want ook daar een relatieve drukke week. Maar goed, nog drie weken en dan lekker op vakantie haha dus aftellen maar!
@rissie10 succes straks! Hopen dat gewoon alles goed is! @Elletje en is er vannacht iets gebeurd? Ik lees alles wel mee hoor met jullie! Heb zelf niet zoveel te vertellen.. nog 9 dagen tot NOD
@rissie10 Succes! Duim voor je! @Elletje Sterkte, hopelijk gauw 'schoon' Wij gaan er deze ronde weer voor. Geen ovutesten wel temperaturen. Ik heb hoop..
@Vinexkindje sterkte deze week! Hopelijk vliegt hij voorbij.. @Sasja88 spannend! Hopelijk deze ronde een mooie test voor jou Hier: ik baal want heb eipijn, dus verwacht eitje vandaag of morgen.. maar verwacht wat we het de komende dagen niet meer gezellig kunnen maken. Hoop maar dat het genoeg was, maar ben dr bang voor.. Ga proberen weer iets actiever te zijn. Heb de afgelopen een behoorlijke terugslag gehad op het gebied van de burn out waar ik mee in gevecht ben, had de energie niet echt om overal op te reageren. Gaat langaam aan weer wat beter nu dus hoop weet wat meer aanwezig te kunnen zijn
@rissie10 ik ga heeeel hard duimen, maar ik denk het wel hoor, als het nu al gestopt is! Goede moed! @Elletje duimen dat die curretage niet nodig is, hoe is de nacht geweest? @Sasja88 spannend! Kop op embrootje, nestelen maar!! @Kinderwens87 dat is niet fijn... gaat je man weg ofzo? Of waarom gaat het niet lukken? Hier vol spanning op de postbode aan het wachten haha hopelijk heeft hij mijn bestelling bij anders zal ik nog even naar de action moeten
Ml gaf al aan klusmoe te zijn, dus gaat het over natuurlijk. Voelde zich lichamelijk niet helemaal Oke., en morgen heeft hij dienst dus is hij er niet.. jammer maar helaas: gisterochtend voor het laatst het gezellig gemaakt dus hopelijk is dat nog genoeg
Nacht was minder heftig dan de vorige keer. Heb vooralsnog het idee dat het deze keer meer heeft gedaan. Vanmorgen redelijk wat bloedverlies met stolsels. Heel erg hard aan het hopen dat het nu doorzet.
@Kinderwens87 wat heftig dat die burn-out ook steeds weer opspeelt. Ik hoopte zo dat je langzaam wel kon opbouwen maar het gaat dus toch te snel? Moeilijk voor je! En jammer dat je man net klusmoe is als je ei eraan komt :-/ Hoop heel erg dat dit inderdaad voldoende was dan! @Elletje Fijn meis dat het minder heftig was maar wel wat lijkt te doen. Hoop zo erg voor je dat je weer vooruit kunt gaan kijken!! Ik duim!
@Elletje hopelijk zet het nu door! Knuffel! Wel leuk weekend gehad?? @Kinderwens87 dat is balen.... ik hoop ook voor je dat het voldoende is! Xxx @Doornroosje94 en istie al geweest??