@Eerstewondertje leuk!!! Een jongen @Elletje dat is niet zo leuk dat het niet heeft doorgezet. Laten ze er maar gauw iets aan doen dan kun je weer verder. Zo'n ingreep lijkt me niet fijn sterkte!
We hebben er alles aan gedaan om dat te voorkomen. Maar het heeft niet zo mogen zijn. Ik heb me er al bij neergelegd dat het zo is.
Ego-post: Zo relaxt als ik mij vorige maand voelde (t komt zoals t komt) zo tegenovergesteld voel ik mij deze hele maand al... Heb volgende week ook afspraak staan voor therapie want grootste deel van de maanden voel ik mij dus niet fijn... Jaren geleden had ik al het gevoel van ‘je zult zien dat het bij mij niet gaat lukken’. Toen bleek ik zwanger en kon ik Mn geluk niet op. En toen ging het mis.... en nu 9 rondes verder en geen vooruitzicht of t gaat lukken. Kan het gewoon niet loslaten en ik besef dat het niet enkel t zwanger worden opzich is. Ik ben stik onzeker, laat heel veel dingen omdat ik denk ‘O ik kan dat niet’ of ‘O ik maak het toch kapot’ of ‘iemand anders kan dat toch veel beter’ offff als ik het toch doe en het mislukt de ‘zie je wel!’ Deze gedachtes heb ik zooooo vaak en wordt er gek van. Hoop dat deze therapie/coaching hierin wat kan helpen... en dat ook het zwanger worden verhaal en de gedachte elke maand van ‘zie je wel ik heb altijd pech en ik heb t altijd al gedacht’ wat genuanceerd kan worden en dat ik weet hoe ik dat moet doen...
@Yviev hulp zoeken is heel dapper van je! Hopelijk sta je na de therapie een stukje sterker in je schoenen! Knuffel hoor, herken het een beetje van mezelf.. @Elletje bah wat klote... jij ook een knuffel hoor... dit wilde je zo graag vermijden :/ En even een vraagje voor mezelf, iemand ervaring met de ovutesten van 2besure? Hij is iets donkerder dan gisteren, ziet deze eruit alsof hij elk moment kan gaan knallen en moet ik vanavond nog eens testen? Met de action had ik altijd gewoon van een tuurstreep naar een plotse knaller, geven deze testen meer een oploop dan?
Ik hoop het, dan wordt mijn cyclus 3 dagen korter dan dat ik in gedachten had haha, ik test en klus gewoon nog even vrolijk verder haha
@Yviev dapper hoor meis dat je counseling gaat zoeken. Maar probeer toch positief te denken. Je was al een keer zwanger dus het kan! Jouw wondertje komt vast snel! Hoeveel rondes hebben jullie de eerste keer erover gedaan? @Elletje balen meis maar het is zoals het is. Gelukkig kunnen ze je dalijk helpen en dan kun je daarna door. @Doornroosje94 is denk idd dat ie nog moet knallen en nu oploopt. Bij sensitest liepen die van mij ook altijd een beetje op en dan opeens een knaller.
Een Lucky shot 1e keer! Vandaar dat ik er Missschien ook wel vanuit ging dat het wel nog ‘even’ ging lukken. Probeer het ook positief denken maar dan zit er weer zn duiveltje op Mn andere schouder die roept: zie je wel!! Ik probeer te genieten van alles wat ik heb fantastische vent, fantastische dieren, ik ben gezond, leuk werk, goede auto, goed huis met uitzicht op een super huis.. maa soms (vandaag) vind ik positief zijn gewoon echt even moeilijk en neemt t duiveltje de overhand.....
@rissie10 gelukkig alles oké met jullie baby! @Elletje bah, nog niet geholpen niet wat je wil natuurlijk... @Kinderwens87 fijn dat het nog gelukt is nu weer wachten wachten wachten. Effe lenteslaapje doen, onder een steen kruipen of zo. @Doornroosje94 volgens mij moet ie nog feller worden maar ik ken er echt geen hol van. Maar dit lijkt me licht voor een knaller te zijn @Eerstewondertje proficiat met jullie 2e jongen! Super! Ik ga de lijst effe zoeken en het aanpassen. Tot over een half uur of zo waarschijnlijk.. Haha. Al dat getetter hier ook.
Dacht ik dat ik iedereen had gehad, vergeet ik jou nog @Yviev! Je mag best wat zelfvertrouwen hebben hoor, komt echt wel goed! Geloof in jezelf! Heel knap dat je daarvoor hulp zoekt, ben er zeker van dat je dat al goed op weg zal helpen. Je kan het!
Oh dat snap ik wel hoor meid. Ik vond 6 maanden wachten op de eerste ook erg lang en toen een miskraam ik was zo verdroetig. Maar weet je soms laten wondertjes op zich wachten zoals m zoontje.... Maar als hij of zij er dalijk is dan is het het echt meer dan waard geweest.
Lijstje - NOD Nikki456 - jaar- 1e kindje - 4e ronde - NOD 26 maart Sasja88 - 29 jaar - 1e kindje - 7e ronde - NOD 20 april Kinderwens87 - 31 jaar - 3e kindje - 6e ronde (ronde 4 na MA)- NOD 22 april Yviev - 29 jaar - 1e kindje - 9e ronde - NOD 24 april Doornroosje94 - 23 jaar - 2e kindje - 6e ronde - NOD 26 april Daantje17 - 29 jaar - 1e kindje - 9de ronde - NOD 28 april Elletje - 28 jaar - 1e kindje - 6e ronde (ronde 1 na MA)- NOD ??? Zwangeren/uitgerekend xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 15 juni 2018 Stessje86 - 31 jaar - 1e kindje - 25 juni 2018 Caatje87 - 30 jaar - 2e kindje - 7 juli 2018 Meisje89 - 28 jaar - 3e kindje - 11 juli 2018 Romy1980 - 37 jaar - 4e kindje - 16 juli 2018 Vinexkindje - 29 jaar - 3e kindje - 21 juli 2018 Neeltje1985 - 32 jaar - 2e & 3e kindje - 22 juli 2018 River87 - 30 jaar - 1e kindje - 1 aug 2018 Love1987 - 29 jaar - 3e kindje - 17 aug 2018 Eerstewondertje - 28 jaar - 2e kindje - 21 sept 2018 Gigii - 30 jaar - 2e kindje - 28 okt 2018 Rissie10 - 28 jaar - 2e kindje - 12 nov 2018? Afspraken April 11: xMeliisz - controle vk 19: Rissie10 - 2e echo termijn. 23: Rissie10 - Controle VK 26: Eerstewondertje - 20 weken echo 30: Eerstewondertje - Controle VK Mei 3: meisje89 - controle vk 8: meisje89 - 31 weken controle gynaecoloog
@Elletje balen meid dat het niet doorgezet heeft en je toch die vervelende currutage moet! Veel sterkte en hopen dat het daarna klaar is en jullie door kunnen. @Doornroosje94 ik denk dat je vanavond voor de zekerheid nog wel kan teste. Maar dat het iedergeval misschien wel morgen positief is. En klussen voor de zekerheid! @Yviev balen meid die onzekerheid. Herken me er wel in! Goed dat je hulp zoekt.maar het komt vast wel goed! Soms duren wondertjes idd net iets langer ook al is het wachten soms zolang en de angst er dat het nooit gebeurd. Het is al een keer gelukt om zwanger te worden. Dus jullie kunnen het! Nu een mooi plakkertje deze maand. Ik duim!
Het leven is soms ook gewoon kut en dat mag je af en toe ook gewoon wel vinden hoor! Maar het moet idd niet de overhand hebben. En dat hele zwanger worden speelt ook mee natuurlijk. Je bent ook vast de enige niet die weleens eens een pechvogel is Therapie is wel even goed voor je denk ik!
@Sasja88 morgen bloed prikken zie ik? Wat gaan ze dan checken? En wanneer heb je daar resultaten van? Sorry hoor leef helemaal met je mee haha
Ik had de 2 keer dat ik goed zwanger was en bleef veel plakkerige witte afscheiding. De keren dat ik een miskraam heb gehad heb ik niets anders gemerkt.... dus ja of het echt iets zegt?