Ben nu 12 dagen na eitje.. maar veel krampen en bruin slijm gehad.. Zal morgen wel komen! Mn temperatuur is ook naar beneden gegaan.. Morgen komt mij ook beter uit.. dan kan ik vrijdag op mn vrije dag mooi bloedprikken en hoef ik ook niet steeds daarvoor later op het werk te zijn Maar iig wel door naar de volgende ronde!
Hopelijk goed nieuws voor jou @Elletje! @Sasja88 bah weer niks? Je blijft er nog kalm onder precies, respect @Neeltje1985 echt grote buik al, ben benieuwd hoe die tegen het einde gaat zijn duidelijk 2!
@Neeltje1985 mooie buik zeg @Elletje duim voor je meis Moest vandaag bellen voor glucose onderzoek.. mag woe al.. pff best spannend want als je zw suiker heb moet je met gynaecoloog bevallen.. maar doe liever gewoon met mn VK en ntrlk alle risico s voor de kleine hoop ik maar dat we dat niet hebben. Merkte vandaag met werken dat bijv lang staan met buiten spelen vd kids dat ik lang staan niet zo goed volhoud Maar op zich doe ik bijna nog alles op mn werk maar vraag me af hoe verantwoord is dit.. maar denk ook als ik verder geen last heb gewoon door gaan.. Had wel thuis een uur geslapen, slaap altijd wel na mn werk hihi.. hebben andere dit ook? En last van mn onderrug maar das nu weer weg. Werk in de kinderopvang dus lichamelijk best een belasting maar wil gewoon t beste doen voor de kleine..
Lang staan lukt hier ook niet, strijken ging eerst toch makkelijk een uur. Van de week maar 40min en ik werd al licht in mijn hoofd. En ik slaap smiddags met de peuter mee
Ja hoor hier zo moe dat als de kleine meid tussen de middag naar bed gaat ik een tukkie doe op de bank. Ook ik heb al last van me bekken en onderrug. Ben kapster dus wel lastig net veel staan. Probeer veel de kapperkruk te gebruiken. En tussendoor ook kleine pauzes in te lassen zodat ik kan zitten. Loop alweer 2 weken bij de fysio.
Pittig zo dames. @River87 hopelojk geen zwangerschapssuiker.. Hier 8 dpo, gister wat menstruatiekrampen verder wederom nergens last van. Zit in een nod lijst welke dramatisch is op dit moment dus de testdrang valt nog mee @Sasja88 ongi al doorgezet?
Lijstje - NOD Sasja88 - 29 jaar - 1e kindje - 7e ronde - NOD 20 april Kinderwens87 - 31 jaar - 3e kindje - 6e ronde (ronde 4 na MA)- NOD 23 april Yviev - 29 jaar - 1e kindje - 9e ronde - NOD 24 april Doornroosje94 - 23 jaar - 2e kindje - 6e ronde - NOD 26 april Daantje17 - 29 jaar - 1e kindje - 9de ronde - NOD 28 april Nikki456 - jaar- 1e kindje - 5e ronde - NOD 30 april Elletje - 28 jaar - 1e kindje - 6e ronde (ronde 1 na MA)- NOD ??? Zwangeren/uitgerekend xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 15 juni 2018 Stessje86 - 31 jaar - 1e kindje - 25 juni 2018 Caatje87 - 30 jaar - 2e kindje - 7 juli 2018 Meisje89 - 28 jaar - 3e kindje - 11 juli 2018 Romy1980 - 37 jaar - 4e kindje - 16 juli 2018 Vinexkindje - 29 jaar - 3e kindje - 21 juli 2018 Neeltje1985 - 32 jaar - 2e & 3e kindje - 22 juli 2018 River87 - 30 jaar - 1e kindje - 1 aug 2018 Love1987 - 29 jaar - 3e kindje - 17 aug 2018 Eerstewondertje - 28 jaar - 2e kindje - 21 sept 2018 Gigii - 30 jaar - 2e kindje - 28 okt 2018 Rissie10 - 28 jaar - 2e kindje - 12 nov 2018? Afspraken April 19: Rissie10 - 2e echo termijn. 23: Rissie10 - Controle VK 26: Eerstewondertje - 20 weken echo 30: Eerstewondertje - Controle VK 30: meisje89 - controle vk Mei 2: xMeliisz - controle vk 8: meisje89 - 31 weken controle gynaecoloog
Wat een mooie buikjes allemaal!! @River87 hopelijk geen zw suiker! Ik duim Voor je! @rissie10 dat is al snel! Balen zeg!! @Sasja88 stom zeg @Elletje wanneer heb je die afspraak in zh?? Hier nog 9dpo maar weinig hoop! Voel niks, niks en nog is niks! Nog paar dagen en dan weten we meer... had vroeg ei dit keer dus verwacht kortere cyclus. Heb een LF van gemiddeld 12 dagen dus denk dit keer een ronde van 25 dagen! Wel weer sneller een nieuwe kans
Spannend @Kinderwens87 en @Yviev Ik duim toch dat het raak is! Er moet nodig wat roze bij komen hoor! Mag donderdag voor een termijn echo. Vind het super spannend! Zondag weer wat roze met afvegen. Gelukkig was het maar 2x en toen gestopt. Maar vind dat altijd maar niks. Hoop dat alles nog goed is daarbinnen! Zat er maar een luikje zodat ik even kon spieken!
@River87 nou je mag ip bij een eenling zwangerschap alles doen zolang je je goed voelt. Echter meer dan 5/8 kg tillen is nooit goed en daar moet je mee opletten. En als je teveel harde buiken heb moet je ook extra opletten. Ik mag nu niet meer dan 5 kg tillen en moet rustig aan doen.... aldus gyn. Maar ja mn zoontje is 15 kg en die til ik dus nu nog gewoon. @rissie10 het gaat wel. De buik begin wel al aardig in de weg te zitten en heb nu veel last van mn ribben.... bij mn zoontje begon dat toen ook toen ik 34 weken was dus komt qua buikomvang wel overeen. Spannend meiden met aankomende NOD ik duim voor jullie. @Sasja88 balen zeg meis. Wanneer krijg je dr uitslag van de onderzoeken?
Bij mn zoontje ook 2x 3 dagen roze/rood verlies maar was niets aan dr hand hoor. Dus hoeft echt niets te zeggen.
Nee ik weet het. Vorige week heb ik het ook gehad. Dag erna een echo en alles was goed. Het was nu ok echt naar 2x met afvegen. En toen al gestopt. Dus duim dat alles nog steeds goed is daarbinnen. Okee wel lastig denk ik last van je ribben. Lijkt me echt wel zwaar 2 baby’s in je buik hihi. Worden ze ook eerder gehaald? Of komen ze natuurlijk
@Yviev ik voelde ook niks bij de 1e en deze zwangerschap hoor. Kan allemaal @rissie10 spannend! Had je vorige week inwendige echo? Kan ook voor wat roze verlies zorgen Dragen, ik neem de jongste van 11kg ook nog constant op.. Merk het gister en vandaag wel beetje in mijn rug, door hem hele tijd in mijn zij te zetten en dus beetje krom te lopen. Nu met de buik is houding sowieso al anders en dat gebogen lopen met hem in mijn zij doet niet veel goed denk ik.
Ja die echo was inwendig. Maar de echo was maandag en lijkt me sterk dat ik zondag avond pas roze verlies. Bij me dochter ook 2x inwendige echo gehad en toen meteen die avond of de volgende ochtend roze verlies.
Ja die pijn heb ik vooral met lang zitten/slapen dus ja ik wordt voorbereid op de gebroken nachten maar ga morgen naar fysio dat hielp bij mn zoontje erg goed. Ik ga vanmiddag naar de gyn en hoop dat de kleine meid nog goed ligt in hoofdligging. Dan mag ik natuurlijk bevallen. Wel leiden ze in bij 37 weken als je natuurlijk gaat bevallen. Maar het kan altijd nog een keizersnede worden. Soms komt dr 1e er goed uit en de 2e niet.... och ja we zien t wel maar met 37/38 weken hoop ik ergens verlost te worden haha
Nou heb gisteren krampen op het niveau eerste keer medicatie, en daarna flink bloedverlies met enorme stolsels weer. Dus heb goede hoop. Heb nu helemaal geen pijn meer en bloedverlies is naar een minimum gegaan.