@Elletje dat klinkt al goed! @Neeltje1985 waarom laten ze je niet uitdragen? Zijn toch nog ooit tweelingen die pas met 39 of 40 weken geboren worden?
@rissie10 das ook vervelend als je nu al zoveel last hebt.. @Neeltje1985 haha ik schat al onze peuters wel boven de 8kg las ook 1x bukken per uur.. uhh ja dat gaat gewoon echt niet in de kinderopvang Maar inprincipe geen harde buiken nog gelukkig. Vanmorgen met buitenspelen met de kids ook buiten op een stoel gezeten Maar das wel dubbel als je al je collega s met kindjes in de weer ziet gaan.. Maar goed dat is een stukje los laten even voor mn eigen kleintje kiezen
Helaas. Nog steeds niet schoon. Ze hebben me nu wel doorgestuurd naar prikpoli om ijzer te laten prikken. Is dit te laag dan krijg ik morgen een spoed curettage.
Wat een ellende. Je gaat er bijna op hopen dat je ijzer te laag is, dan wordt je in ieder geval geholpen
@Elletje jeetje zeg wat een lange nasleep heb je ervan bah! En idd wat je zegt je gaat het bijna hopen dat het ijzer te laag is en je morgen geholpen kan worden. Zodat je alles achter je kan laten.
‘Helaas’ heb een hb waarde van 8 wat voor een mens waar niks mee aan de hand is al keurig is. In mijn geval is het zelfs verbazingwekkend netjes. Dus ik mag nog lekker doorsukkelen. En morgen langs de anesthesist en dagbehandeling als voorbereiding op 24 april.
Mijn hemel, Elletje, wat een verhaal zeg! Ongelooflijk. Je hebt echt zoveel tegen. Wat een trauma Dikke knuffel hoor. Wou dat we meer voor je konden doen!
He nee wat balen! Het zit je allemaal niet mee. Hopelijk gaat de 24e alles goed en kun je het dan plekje geven. En je natuurlijk richten op je GP die ook langzaam dichterbij komt.