Pfff Elletje, wat een hoop te verwerken. Hopelijk lukt het om alle heftige situaties te verwerken. Knuffel
Ja dat gevoel ken ik. Niet leuk. Kun je de hele dag down door voelen. Maar het komt wanneer het komt. Helaas geen controle over
@Elletje Oh jee zeg wat een ellende! Maar hoop dat het nu voorbij is en dat jullie het kunnen gaan verwerken. Dikke knuffel!
Hier het eerste licht- lichtroze gezien... zou overmorgen ongesteld moeten worden dus klopt wel helaas
Lieve dames, Als ik iemand oversla met reageren op moment mij excuus. Maar het is nogal heftig geweest hier. Ik heb de afgelopen dagen steeds rond 14.30 een heftige bloeding gehad na veel rug en buikpijn. Ook gisteren gebeurde dit weer. Alleen de bloeding stopte niet meer. Om 17.00 begon ik me toch echt zorgen over te maken. Mijn vriend is op dat moment als een idioot naar huis gereden. Ik he. De huisarts gebeld en ik mocht gelijk komen. Op dat moment moest ik zonder overdrijven elke 5 minuten naar de wc om te verwisselen en kwam het letterlijk door mijn broek heen. De huisarts nam het gelukkig serieus en heeft gelijk het ziekenhuis gebeld en voet bij stuk gehouden dat ze wilde dat ik gezien werd daar. Daarna zijn we doorgereden naar ziekenhuis (30 min) had een matje meegekregen om op te zitten in het de auto en ziekenhuis. Zodra ik daar geholpen werd stroomde het (sorry) letterlijk over mijn enkels. De verpleegkundige heeft me op een toilet gezet en me geholpen met mijn broek uittrekken. Kort daarna is er voor de zekerheid een infuus ingebracht. Waarna ik ben flauwgevallen en stuiptrekkingen kreeg. Na een eerste controle op de verloskamer, hebben ze me naar de OK gebracht en een spoedcurettage gedaan. Gelukkig mocht ik om 23.00 nog naar huis en heb dus lekker in mij. Eigen bed geslapen. Nu eindelijk sinds dagen pijnvrij en bijna geen bloedverlies meer. Nog wel erg duf en licht in mijn hoofd.
Jeetje wat een verhaal! Moet er bijna van huilen!! Weet niet wat ik moet zeggen maat veel sterkte en neem je rust om aan je sterken en te verwerken! Dikke knuf
Lijstje - NOD Kinderwens87 - 31 jaar - 3e kindje - 6e ronde (ronde 4 na MA)- NOD 23 april Yviev - 29 jaar - 1e kindje - 9e ronde - NOD 24 april Doornroosje94 - 23 jaar - 2e kindje - 6e ronde - NOD 26 april Daantje17 - 29 jaar - 1e kindje - 9de ronde - NOD 28 april Nikki456 - jaar- 1e kindje - 5e ronde - NOD 30 april Sasja88 - 29 jaar - 1e kindje - 9e ronde - NOD 19 mei Elletje - 28 jaar - 1e kindje - 6e ronde (ronde 1 na MA)- NOD ??? Zwangeren/uitgerekend xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 15 juni 2018 Stessje86 - 31 jaar - 1e kindje - 25 juni 2018 Caatje87 - 30 jaar - 2e kindje - 7 juli 2018 Meisje89 - 28 jaar - 3e kindje - 11 juli 2018 Romy1980 - 37 jaar - 4e kindje - 16 juli 2018 Vinexkindje - 29 jaar - 3e kindje - 21 juli 2018 Neeltje1985 - 32 jaar - 2e & 3e kindje - 22 juli 2018 River87 - 30 jaar - 1e kindje - 1 aug 2018 Love1987 - 29 jaar - 3e kindje - 17 aug 2018 Eerstewondertje - 28 jaar - 2e kindje - 21 sept 2018 Gigii - 30 jaar - 2e kindje - 28 okt 2018 Rissie10 - 28 jaar - 2e kindje - 7 november Afspraken April 23: Rissie10 - Controle VK 26: Eerstewondertje - 20 weken echo 30: Eerstewondertje - Controle VK 30: meisje89 - controle vk Mei 2: xMeliisz - controle vk 8: meisje89 - 31 weken controle gynaecoloog 8: Sasja88 - eindgesprek bij gyn over cyclus
Hier was de termijn echo goed. Ben 3 daagjes vooruit gezet. Maandag naar de vk dus dan papieren voor de nipt test.
@Elletje jeetje dat klinkt als veel bloedverlies! Neem dr tijd om alles te verwerken en lichamelijk te herstellen meid. Heftig hoor. @rissie10 wilde je net al succes komen wensen. Wat fijn dat alles goed is! Genieten meis.
Pff wat een contrast. Zo'n spoed curratege en dan zo'n mooie echo. Sterkte @Elletje Gefeliciteerd @rissie10 Hier geen probleem met vliegen. Gewoon zitten en niks geks doen. Zojuist met moeite teennagels gelakt. Dan morgen de uitdaging benen scheren en dan ben ik er klaar voor
Ja is ook een contrast. Maar ik gun het @rissie10 heel erg. En jullie allemaal. Ik ben nu zelf wel een beetje bang om weer zwanger te raken. Daarom even een rustmaandje zonder ovulatietestjes en cyclus bijhouden. En vanaf juni weer wat meer timen. Zijn dan ook op huwelijksreis en niks is mooier om dan weer zwanger te worden lijkt me. Die angst zakt wel weer weg. De kinderwens is te groot om me hierdoor af te laten schrikken.