Hahaha jah he. Ze vervagen nu zo snel dat ik inderdaad denk dat mijn lijf nu weer hard aan het werk is voor een mooi nieuw eitje. Volgende week donderdag bij de gyn even vragen of die even wil kijken naar eierstokken of daar wat aan te zien is. Zou dan tegen eisprong aan moeten zitten als het inderdaad gewoon gelijk netjes loopt.
Jah ben echt verbaasd dat ze zo snel lichter worden nu. Had het ook nog niet echt verwacht nog. Zo licht. Kan het nog niet een tuurstreepje noemen, maar dat zal wel snel komen.
Zal mogelijk toch met de medicatie samenhangen. Je lichaam heeft dus wel een seintje gehad dat Hcg niet meer nodig was, dus die kleine winst is er in ieder geval temidden van alle ellende..
Bruinverlies is begonnen en mijn facebookwall vult zich met zwangerschapsaankondigingen... just great effe een baaldagje nu...
Jeetje wat balen zeg en wat vaag van die testjes met streepjes. Ik zag ook een licht streepje op je foto... @Elletje zou idd fijn zijn als je gelijk weer een mooie cyclus hebt. Gelukkig neemt het hcg nu snel af!! Op naar een nieuw eitje!!
Qua zwangerschap gaat alles goed. Wel wat kwalen zoals bandenpijn, maagzuur, harde buiken etc.. helaas alleen weer extreem verkouden geworden (terwijl ik er net vanaf was) alleen nu met heel veel hoestbuien waardoor alles dus zeer doet en slapen heel slecht gaat. Normaal is hoesten al niet fijn maar met zo’n buik en je mag niks nemen ervoor is het extra vervelend. Maargoed de kleine krijgt nu wel extra weerstand mee dus dat is wel weer positief. Heb nog wel wat babyspullen nodig maar heel veel had ik nog van onze dochter. Ik heb niet zoveel verstand van temperaturen maar misschien een goed teken dat je temp weer stijgt!! Ik duim voor je!
@Elletje je testen lopen mooi en snel af nu! Hopen dat ze lekker snel wit zijn’ en dan snel weer een mooie cyclus. @Doornroosje94 ow nee he! Jaa dat fb en iedereen om je heen dan ineens wel zwanger is is heeeel oneerlijk. Bah @xMeliisz balen zeg die stomme verkoudheid! Is er geen kuurtje wat je evt mag? Tegen het hoesten ofzo.
@Elletje fijn dat de testen mooi aflopen! Mijn cyclus na mk was iets langer als normaal 35 ipv 26-28. @Doornroosje94 he das balen zeg
Hier is het losgebarsten, voor mijn gevoel zitten we nu echt halfweg naar de medische molen... we beginnen allebei nu echt wel bang te krijgen dat het deze keer ons niet zelf gaat lukken... @Nikki456 weet jij al iets meer?
Lijstje - NOD Daantje17 - 29 jaar - 1e kindje - 9de ronde - NOD 28 april Nikki456 - jaar- 1e kindje - 5e ronde - NOD 30 april Sasja88 - 29 jaar - 1e kindje - 9e ronde - NOD 19 mei Yviev - 29 jaar - 1e kindje - 10 ronde - NOD 20 mei Kinderwens87 - 31 jaar - 3e kindje - 7e ronde (ronde 5 na MA)- NOD 20 mei Elletje - 28 jaar - 1e kindje - 6e ronde (ronde 1 na MA)- NOD 16 mei??? (gokje) Doornroosje94 - 23 jaar - 2e kindje - 7e ronde- NOD 26 mei Zwangeren/uitgerekend xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 15 juni 2018 Stessje86 - 31 jaar - 1e kindje - 25 juni 2018 Caatje87 - 30 jaar - 2e kindje - 7 juli 2018 Meisje89 - 28 jaar - 3e kindje - 11 juli 2018 Romy1980 - 37 jaar - 4e kindje - 16 juli 2018 Vinexkindje - 29 jaar - 3e kindje - 21 juli 2018 Neeltje1985 - 32 jaar - 2e & 3e kindje - 22 juli 2018 River87 - 30 jaar - 1e kindje - 1 aug 2018 Love1987 - 29 jaar - 3e kindje - 17 aug 2018 Eerstewondertje - 28 jaar - 2e kindje - 21 sept 2018 Gigii - 30 jaar - 2e kindje - 28 okt 2018 Rissie10 - 28 jaar - 2e kindje - 7 november Afspraken April 23: Rissie10 - Controle VK 26: Eerstewondertje - 20 weken echo 30: Eerstewondertje - Controle VK 30: meisje89 - controle vk Mei 2: xMeliisz - controle vk 3: Elletje - controle na curettage en cyclus 8: meisje89 - 31 weken controle gynaecoloog 8: Sasja88 - eindgesprek bij gyn over cyclus
Ik begrijp je gevoel helemaal! Ik had van die zelftesten gekocht voor thuis, voor de man en vrouw... Deze hebben wij beide gedaan en uit die testen blijkt, dat vl verminderd vruchtbaar of onvruchtbaar is.... Wij hebben daarop besloten om naar de arts te gaan deze maand nog of aankomende maand..... Misschien een idee om die te kopen? Dan weten jullie in ieder geval iets en hoef je niet meteen naar de huisarts of iets.... bol.com had ze eerst ook, maar nu niet meer zie ik.... ik had ze ook op onderstaande site besteld... https://www.shytobuy.nl/babystart-fertiltests.html?utm_source=healthtrader&utm_medium=affiliate&utm_campaign=37676421 Vandaag temp gezakt, dus wacht op de Succes en blijf positief en moed houden, het komt goed..................
Had ik al eens zien staan bij de apotheek! Misschien wel een goed idee, ga ik overleggen met ml Niet leuk voor jullie, maar wel fijn dat je dan toch stappen kan ondernemen!
Kan het maar aangeven he sommige vinden het wel fijn, sommige niet.... Idd, ook fijn dat vl er klaar voor is om dat te doen.... had eerst in juli gezegd en nu met de uitslagen van de testen wilt hij in ieder geval in mei gaan...... Succes en hopelijk wilt hij het ook doen....
Vl was in het begin ook heel stellig tegen allerlei testen oid, maar hij begint al te kantelen merk ik en wordt zelf ook lichtjes ongerust, ik kaart het eens aan bij hem dat het bestaat en dan kijkt hij zelf maar of hij het wil doen Aangezien ik eerder al zwanger ben geworden heeft hij vooral schrik dat er bij de keizersnede iets niet goed geheeld is ofzo en dat zou echt alleen een arts kunnen zien..
Ah zo, snap het... Idd, vl hier wilde eerst ook die testen niet doen, maar nu na 9 maanden toch wel....... ben 'blij' dat hij het heeft gedaan en ook meteen stappen wilt ondernemen.... nu nog even afspraak afwachten.... Ik hoop voor jou dat alles prima is bij jullie!