Owh uhmmmm Je hoort wel eens dat bij idd postitieve ov als je ei eraan komt dat zwangerschaps testen ook positief kunnen zijn. Zou morgen nog ff testen als ze oplopen ben je zwanger! Maar een vroege ei met daarbij ook een klein beetje bloed kan ook. Mijn ei was ook eerder en zie het resultaat ! Spannend hou ons op de hoogte!
Heb je wel een gewone menstruatie gehad?? Want kan ook nog dat je zwanger bent! Maar dat je testen al lichter worden omdat je dan mis al 6 weken bent! Het hook effect.
@Doornroosje94 is het niet zo dat zwangerschapstesten alleen op hcg reageren en de ovulatietesten een lhpiek aangeven en zwangerschap?? Ik denk namelijk meteen zwanger
Tjah officieel mogen HCG testen niet op LH reageren... Maar heb t op t forum wel al eens gezien. En anders zou je je ei al rond je menstruatie gehad moeten hebben wat raar is... Ik zou morgen nog een keer testen en zien of hij donkerder is! Hook effect is het helaas niet dus....
Temperatuur je ook of niet? Wel gek dat je nu al een knaller hebt.. Maar alles is mogelijk haha. Doe morgenochtend nog eens een zwangerschapstest.. wel vreemd hoor!
@Doornroosje94 wat gek! Met temperaturen had je inderdaad meer duidelijkheid gehad! Hou ons op de hoogte!
Kan beide helaas, hormonen lijken zo op elkaar dat de testen bij hoge hoeveelheden op beide kunnen reageren.. @Doornroosje94 ben heel benieuwd wat de testen de komende dagen gaan doen.. ik denk dat de Hcg test op je ovulatie reageert en je cyclus dit keer wat korter is, ook gezien je normale menstruatie en dat in geval van zwangerschap de test al veel donkerder had ‘moeten’ zijn.. maar wie weet
Ik denk dat ik ofwel zwanger was of een eisprong, ik zie dit niet eindigen op een roze wolk maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Ik lees meer op internet dat een hcg test kan reageren op een eisprong.. dus tja.. weet het niet zo goed..
Uhm spannend!! Maar Het kan idd wel dat een hcg test reageert op je ei helaas!! Zou morgen nog een keer testen. Als hij oploopt weetje genoeg! En anders aan de klus en snel!!
Heb je niet toevallig een ander merk zwangerschapstest in huis? @rissie10 nog gefeliciteerd!! Beide blijven nu een meiden mama Dames op het wachtbankje, heel veel succes!! Ik duim met jullie mee!!
Lijstje - NOD Sasja88 - 29 jaar - 1e kindje - 9e ronde - NOD 19 mei Yviev - 29 jaar - 1e kindje - 10 ronde - NOD 20 mei Kinderwens87 - 31 jaar - 3e kindje - 7e ronde (ronde 5 na MA)- NOD 20 mei Elletje - 28 jaar - 1e kindje - 6e ronde (ronde 1 na MA)- NOD 16 mei??? (gokje) Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje - 10de ronde - NOD 25/26 mei Doornroosje94 - 23 jaar - 2e kindje - 7e ronde- NOD 26 mei Zwangeren/uitgerekend xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 15 juni 2018 Stessje86 - 31 jaar - 1e kindje - 25 juni 2018 Caatje87 - 30 jaar - 2e kindje - 7 juli 2018 Meisje89 - 28 jaar - 3e kindje - 11 juli 2018 Romy1980 - 37 jaar - 4e kindje - 16 juli 2018 Vinexkindje - 29 jaar - 3e kindje - 21 juli 2018 Neeltje1985 - 32 jaar - 2e & 3e kindje - 22 juli 2018 River87 - 30 jaar - 1e kindje - 1 aug 2018 Love1987 - 29 jaar - 3e kindje - 17 aug 2018 Eerstewondertje - 28 jaar - 2e kindje - 21 sept 2018 Gigii - 30 jaar - 2e kindje - 28 okt 2018 Rissie10 - 28 jaar - 2e kindje - 7 november 2018 Nikki456 - jaar - 1e kindje - ... 2018 Afspraken Mei 8: meisje89 - 31 weken controle gynaecoloog 8: Sasja88 - eindgesprek bij gyn over cyclus 16: xMeliisz - laatste controle vk 23: xMeliisz - eerste controle gyn 24: meisje 89 - controle vk
Huh @Doornroosje94! Wat gek! Nog geklust gister? Kans dat het gewoon ei is lijkt me groter, maar wie weet..
Wat gek... lijkt wel iets lichter.... had je btw getest rond je menstruatie of voor je menstruatie? Het lijkt me nu zo: - of toch reactie op eisprong - of toch is er iets geweest vorige ronde... alleen zijn de testen dan te licht en lijken af te lopen.... gek gek