Wel gek dit allemaal!! Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. dat zie je maar weer.. Kan ook een tweeling geweest zijn. Maar dat zul je nooit weten. Ben benieuwd of het allemaal goed gaat hahaha
Fijn dat je er zo'n goed gevoel bij krijgt @Sasja88! Ze maken er ook wel duidelijk werk van heb ik het idee. Altijd fijn als je begrepen wordt! Hopelijk is de kans hoger dan 38% dan (dat lijkt me trouwens zo laag?! Is de kans echt zo klein bij veel mensen dan?) @rissie10 ja hopelijk draait ze nog. Tegen 36 weken moet ze goed zitten dus ik hoop heel hard dat ze de komende 5 weken nog effe gek doet en haar hoofd naar beneden smijt geen idee wat er anders moet gebeuren, ik vermoed ks? Lijkt me dat baby's niet voor niks in stuit gaan liggen, dus een hoofdligging proberen forceren vind ik zo delicaat.. En een natuurlijke stuitbevalling, geen idee of dat iets haalbaar is. Sowieso niet thuis gok ik.
Ff goed springen haha dan draait ze misschien! Vroeger beviel je gewoon of je kind in stuit lag of niet. Ik en me zusje zijn beiden in stuit geboren au au! Tegenwoordig doen ze dan ks. @Sasja88 Oke opzich allemaal goed nieuws . Hoop dat jullie toch natuurlijk zwanger kunnen worden.maar anders ze zitten er in iedergeval goed boven op. Is er geen reden waarom Sommige cyclussen langer zijn ?
Klinkt wel als fijn inderdaad ! Hopelijk meer dan die 38% al lijkt me dan wel als je 40% hebt dat je net naast de boot valt.
[thuis gok ik.[/QUOTE] [/QUOTE] Nee hoor, zeker bij een derde kindje, afhankelijk van je eerdere bevallingen, mag je gewoon bevallen. Ik heb bij mijn oudste ook een dappere poging gedaan maar bleef steken qua ontsluiting dus alsnog een ks, maar mocht het wel proberen. Maar moet inderdaad wel in het ziekenhuis.. Hopelijk draait jullie meisje nog @Meisje89
[/QUOTE] Nee hoor, zeker bij een derde kindje, afhankelijk van je eerdere bevallingen, mag je gewoon bevallen. Ik heb bij mijn oudste ook een dappere poging gedaan maar bleef steken qua ontsluiting dus alsnog een ks, maar mocht het wel proberen. Maar moet inderdaad wel in het ziekenhuis.. Hopelijk draait jullie meisje nog @Meisje89[/QUOTE] Oke ik hoor tegenwoordig niet anders. Me kind ligt ik stuit dus een keizersnee. Vind dat ook maar vaag zeker omdat iedereen vroeger gewoon beviel. Vlot de bevalling niet of lukt het niet dan is een keizersnee logische
Omdat mijn linker eierstok een lui zwijn is!! Hahaha. In januari had ik ook pas op dag 27 een eisprong. Wil wedden dat die ook uit de linkerkant kwam.. Daarna 2 cyclussen van rond de 31 dagen dus die kwamen uit de rechterkant. Dat kan zomaar zo zijn. Is geen aanleiding voor.. gek he! @Meisje89 tja.. weet het ook niet. De kans blijft natuurlijk heel klein elke maand. Er zijn vast heel veel mensen waarbij het niet lukt denk ik!
Nee hoor, zeker bij een derde kindje, afhankelijk van je eerdere bevallingen, mag je gewoon bevallen. Ik heb bij mijn oudste ook een dappere poging gedaan maar bleef steken qua ontsluiting dus alsnog een ks, maar mocht het wel proberen. Maar moet inderdaad wel in het ziekenhuis.. Hopelijk draait jullie meisje nog @Meisje89[/QUOTE] Oke ik hoor tegenwoordig niet anders. Me kind ligt ik stuit dus een keizersnee. Vind dat ook maar vaag zeker omdat iedereen vroeger gewoon beviel. Vlot de bevalling niet of lukt het niet dan is een keizersnee logische[/QUOTE] Klopt maar dat komt ook omdat veel vrouwen het zelf niet aandurven en niet alle artsen er happig op zijn. Maar het is, gelukkig, zeker niet standaard
@Sasja88 fijn dat je zo goed geholpen wordt!! Ben benieuwd naar de uitslag! Grrrrrrrrr waar blijft die eisprong
Jazeker meid! Je bent gewoon zwanger! Ben nu wel erg benieuwd naar de termijn echo dalijk . Dalijk uitslag van bloedaf name toch?
Om kwart voor 9 mag ik bellen... mijn maag draait ervan om... denk dat het veel te lage waarden gaan zijn...