Klussen doe ik met gereedschap haha, ik hou het op seks hebben, daar kan je niet veel anders van maken hahahaha
Haha @Doornroosje94 , wij moeten al zoveel woordenschat aanpassen aan die Hollanders hier, mag af en toe ook wel eens gewoon een Vlaams woord tussen
@Doornroosje94 nou meis hopelijk over 2 weken een knaller en plakker Mag best vlaams hoor dames, ik kijk veel vlaamse serie s en programma's vindt de taal fantastisch.. t duurde ffies voordat ik door had wat goesting betekend maar zelfs dat ken ik nu
Ben benieuwd welke je dan kijkt? Als je nog gekke woorden tegenkomt wil ik graag voor je vertalen haha
Ik hoorde bij flikken ooit het woord ‘zottekot’ dat vond ik zo grappig, En bij cp erperheide de foetsie
Mijn collega was nederlandse en we hebben zo vaak gelachen, ik vroeg eens aan een peuter ‘ga eens op je poep zitten’ zij helemaal verward, en een beetje boos, ik bedoelde gewoon ‘ga op je achterwerk zitten’ haha En toen ik vroeg om de blaffeturen toe te doen heeft ze mij echt heel lang raar aangestaard
Blaffeturen... wablief? Ik keek code39.. vindt jeanettekes daaruit erg mooi hihi Spitsbroeders kijk ik en laatst blind getrouwd dat vind ik zelfs leuker dan de nederlandse versie married at first sight Maar mocht ik vertaling nodig hebben doe ik een beroep op je
Blaffeturen zijn rolluiken! En in de context van doornroosje gaat het om de ogen dichtdoen om te gaan slapen
Blaffeturen zijn rolluiken haha, en jeanettekes als in een woord voor homo’s? Dat is namelijk een half scheldwoord
Nee hoor, ze moest gewoon de rolluiken toe doen, en ik wist het deftig woord voor rolluiken niet meer dus het duurde even haha
Ik vind het altijd zo leuk klinken dat NL’ers zeuven zeggen ipv zeven haha, en ik heb me doodgelachen met de luizenmoeder
@Doornroosje94 jeej.. kun je eindelijk weer verder! Ik vertrouw die testen niet helemaal meer van 2besure.. ze worden bij mij steeds heel donker waardoor ik elke keer denk dat er een ei aan komt. Volgens mijn temp kaartje heb ik helemaal geen eisprong gehad nog. Had donderdag een dikke knaller.. maar vervolgens niet echt een temperatuur die oploopt.. Ja zaterdag verhoging en daarna niet meer.. mijn ovu testjes blijven best donker en voor mijn gevoel blijft mijn ei hangen.. Ik weet het ook niet meer.. Ik w8 gewoon maar af wanneer ik ongesteld word. Ondertussen cd 27. Gelukkig zitten we in de mmm en zijn we onder controle. Mijn man mag 24 mei zn zaad laten testen en 7 juni hebben we de uitslag! Maar ik word er wel moedeloos van..