Jaa klopt het zijn wel gemene rot testen en kunnen je erg onzeker maken. Vind die dan ook wel eng om te doen.wacht zo ie zo na 5 weken.
He bah, wat naar! Ik hoop dat het toch nog mee valt maar als die maag eenmaal van streek is, dan kunnen ze echt niks hebben. Ik heb toen de HAP gebeld en die zei wel dat het spugen na 24 uur moest stoppen en dat was inderdaad zo (daarna nog geen eetlust, diarree en super slapjes hoor maar wel beter dan spugen). Sterkte!
Ik denk dat het een kort virusje was.. tot nu toe alles binnen gehouden (1,5 snee brood, een banaan en een yoghurtje en twee bekers water, normaal ontbijt hij suuuper slecht dus wel een goed teken denk ik)
Tip: pas doen als je kruidvat testlijn een stuk dikker is dan de controle. Dus stel je hebt een dikkere testlijn dan controle 2 dagen erna pas CB.
Hier ook de laatste 2 vanaf 6wk misselijk. Deze keer gelukkig maar, anders wist ik niet eens dat ik zwanger was hahaha. Bij de oudste nooit misselijk geweest. @Doornroosje94 hopelijk blijft het zo goed doorgaan! @Vinexkindje hoe is het met jouw jongens intussen? Hier al 3 avonden op rij het zuur als ik in bed lig bij de jongste ook al zo vroeg gehad, echt kut.. Bij de oudste pas met 34 weken of zo. Bwuk! Vrees dat het vanaf nu dus elke avond zo gaat zijn. @Sasja88 je ei intussen al gesprongen?
Wow ik kreeg geen meldingen meer van dit topic. Super vaag. Ik ga straks nog even teruglezen. Voor nu, ook ik heb nergens last van. Ben alleen snel buiten adem. Terwijl ik een prima conditie heb.
Dat is omdat er extra zuurstof naar de baby/placenta gaat. Ik had het ook al vrij vroeg deze zwangerschap. Leek toen al 34 weken haha
Jah echt bizar. Zit pas op 5 weken. Maar goed. accepteren maar. Het is een teken dat mijn lijf doet wat het moet doen.
Goh, moeilijk te zeggen. Gewoon stoppen met testen denk ik je maakt jezelf helemaal gek zo. Is over duidelijk positief
@rissie10 kv testen zijn niet meer wat ze geweest zijn. En knallen blijkbaar niet meer altijd. Dus kan ook aan de test liggen.
Jaa dat weet ik dat die duidelijk positief is. Maar ben gewoon zo onzeker en bang dat ze niet verder oplopen! En straks mis wel aflopen
Jaa echt kut testen zijn het! Heb soms okk super donkere controle lijntjes en soms van die meer roze lijntjes. Echt verschil in kleur alleen al
Is precies de reden waarom ik gestopt ben met testen. Misschien van de week nog een, maar probeer gewoon geduldig, hahaha yeah right, te wachten tot de 28ste. zucht nog 23 dagen
Ik vind hem wel mooi rissie. Zeker duidelijker dan de vorige die je plaatste. Hcg verdubbelt elke 48h ongeveer. Alleen het echt donkerder worden van het lijntje is moeilijker te beoordelen als ze al donker zijn. Leg die van 2 dagen terug er eens naast als hij opgedroogd is. En hier een voorbeeld van de oploop van mij bij mn zoontje. En daar zat dus 4 dagen tussen. En 2e test was dus van 17 dpo. Knaller had ik pas 4 dagen later dat test donkere was dan controle.
Och @rissie10 ik vind het zo naar om je zo onzeker te zien! Het is gewoon echt een prachtige test en er gaat niks veranderen als je er langer of minder lang over twijfelt. Probeer om er met vertrouwen in te gaan, het is zoals het is. Hoe moeilijk ook! Voor nu echt hartstikke zwanger! @Elletje jaaa, dat buiten adem zijn had ik ook zo enorm. Vond het zo raar, had geen eens een buik. Maar het is echt wat fysieks. Goed teken lijkt me Ik weet niet meer wie het vroeg maar mijn kinderen zijn nog steeds ziek. De jongste eet wel weer langzaam wat en houdt dat ook binnen maar is vreselijk futloos en heeft nog diarree. Hij heeft wel praatjes maar als hij de bank af komt, is hij gewoon te moe om wat te gaan doen. De oudste spuugt gelukkig niet meer maar wil ook nog niet eten. Hopelijk gaat hij dat morgen wel weer opbouwen. Gelukkig kon vandaag mijn moeder oppassen en morgen mijn zusjes. De rest van de week zijn we er zelf dus voor nu is het weer rond.
@Vinexkindje Dat zei mijn moeder ook al. Net als geef maar lekker toe aan je vermoeidheid als je daar de mogelijkheid voor hebt. Je lijf werkt hard genoeg.
Ik haat het onzeker zijn,wil gewoon een knal test en kunnen genieten. Bij me dochter was hij pas 4 dagen na nod dat ik 2 gelijke streepjes had. Maar ik test na mijn iedee al 3 dagen de zelfde, Als ze opdrogen zijn ze allemaal even donker, Wilde vandaag de vk bellen,maar ook dit heb ik nog niet gedaan.wil morgen even afwachten. @Neeltje1985 mooi voorbeeld!! @Vinexkindje jeetje ook niet fijn zo ziekenboeg.gelukkig heb je hulp dat scheelt,hopenlijk snel weer beter.
Ik heb net ook weer wat testjes besteld. Ik wil nog een echte knaller testen om aan mijn schoonouders te laten zien over twee weken.