gaan voor 1e 2e 3e.. kindje najaar 2017 deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kinderwens87, 21 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Denk vandaag aan je, Elletje! Je bent zo sterk

2. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Waarschijnlijk ben je al bezig, hopelijk al (bijna) klaar. Heel veel sterkte vandaag @Elletje .

3. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    In gedachten ben ik bij Jullie.
    Ik hoop dat alles goed en voorspoedig verloopt. Veel sterkte (L)

4. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Denk aan jullie vandaag ♡

5. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Denk ook aan jullie elletje. Dikke knuffel!

6. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Vreselijk. Heel veel sterkte. Wat een leed.

7. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    @Elletje
    Ik lees inmiddels dat je bevallen bent.
    Gecondoleerd met het verlies van jullie dochtertje. en jeetje zeg 60 uur ! Dat is niet niks. Wil je veel kracht en sterkte wensen.

8. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Zaterdag eerste medicatie gehad. En maandagochtend braken mijn vliezen en maandagavond is ze geboren.

9. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.161
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Jeetje nog zo'n lange weg gehad.. proficiat met jullie dochter, mijn deelneming met jullie verlies van zo'n langverwachte baby.

10. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Gecondoleerd lieve @Elletje en wat een prachtige naam heeft ze gekregen las ik op een ander topic! Veel sterkte de komende tijd en doe rustig aan.

11. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter (inderdaad een prachtige naam!) en gecondoleerd met haar veel te snelle verlies. Wat een enorme strijd heeft je lichaam gevoerd om haar te mogen houden. Heel veel sterkte met het herstel en met het omgaan met dit enorme verlies. Het is echt niet eerlijk.

12. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    @Elletje wat is dit dubbel... gefeliciteerd en gecondoleerd te gelijk. Wat een mooie naam hebben jullie haar gegeven.
    Heel veel sterkte de aankomende tijd. Ik zal een kaarsje voor haar branden vanavond.
    Ik denk aan jullie ♡

13. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    @Elletje weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. dat de bevalling zo lang heeft moeten duren, heftig.
    Hopelijk kunnen jullie wel terug kijken op het moment dat ze daar was en jullie papa en mama maakte, gefeliciteerd. En gecondoleerd dat jullie ook gelijk afscheid hebben moeten nemen.
    Vindt je het niet moeilijk haar gelijk hebben moeten achter laten, doen jullie nog wel iets van een herdenking of een ceremonie? Wel een prachtige naam!
    Sterkte, het verlies van je kindje lijkt me het allermoeilijkste hopelijk vinden jullie veel steun en liefde en kracht bij elkaar ♡

14. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Was zeker moeilijk om haar achter te laten, maar het idee van het afscheid nog een keer door te moeten was te zwaar en pijnlijk.

we bestellen binnenkort een geboortekist met haar naam en geboorte datum erop. En daar stoppen we het kleedje in waarin we haar vastgehouden hebben alle kaartjes die we ontvangen hebben. Alle echo foto’s de afdrukjes van haar handjes en voetjes.

15. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    @Elletje gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, maar gecondoleerd en heel veel sterkte met het verwerken can dit immense verdriet. Het is echt niet eerlijk :(

16. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Mooi zo een geboortekistje met alle dierbare herinneringen erin, dikke knuffel!

17. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Poeh krijg er tranen van in me ogen. Een geboorte kist met alles van haar daar in. Wat een onwijs Mooi idee.

18. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    @Elletje ik lees ook even mee op andere topics wat je daar schrijft.
    Ik hoop dat je met behulp van een therapeut het kunt gaan verwerken. Vreselijk dit! :(
    Ik zat nog te denken.. eigenlijk hebben ze best wel een fout begaan in het ziekenhuis toen er veel vocht te zien was op de echo en zeiden dat ze gezond was.
    Maar ja dat is ook achteraf gepraat. :( ze kunnen vast ook niet alles zien.

Mochten jullie weer verder gaan. Ga je het dan via de medische molen doen?

In ieder geval veel sterkte de komende tijd!! Leef ontzettend met je mee!! :cry:

19. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Weet niet of ze een fout hebben gemaakt. Bij 80% van de kindjes zegt het helemaal niks en worden gezond geboren. 20% wordt een miskraam. Dat wij dat ene geval waren die ertussendoor glipte had niemand kunnen voorspellen. Dat wij na 2,5 jaar eindelijk zwanger raakte en alsnog veel te vroeg afscheid moesten nemen. Had niemand kunnen voorspellen. Den kans is minder dan 1% dat een kindje met deze aandoening de 20 weken haalt en dan nog leeft. Niemand had kunnen voorspellen dat het zo af zou lopen.

Jah ik mis mijn meisje ontzettend en ik riep het hardste van iedereen dat het niet eerlijk is. Maar het had een ieder van ons kunnen overkomen.

Toen ze in mijn armen lag was ik toch dankbaar dat ik haar heb mogen krijgen en heb mogen ontmoeten. En natuurlijk had ik haar het liefst bij me gehouden en groot gebracht en mijn hart schreeuwt om haar, maar de situatie verander ik niet. Ik kan nu alleen maar zoeken naar een punt waarop ik kan accepteren dat dit de situatie is.

20. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Elletje, wat klink je vreselijk sterk. Je hart is gebroken en huilt maar tegelijk ben je realistisch. Houd elkaar goed vast, dan komen jullie er wel. Je bent moeder geworden en die rol neem jij nu al met verve!

Meisje89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina