gaan voor 1e 2e 3e.. kindje najaar 2017 deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kinderwens87, 21 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    @Elletje ik had dit niet beter kunnen zeggen!
    ♡♡♡♡

Vinexkindje vindt dit leuk.
  2. Doornroosje94

Doornroosje94 Fanatiek lid

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Wow ik lees net even bij @Elletje ik leef met je mee, kan me zelfs geen voorstelling maken bij de pijn die jij nu voelt
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en de geboorte van een mama en papa, heel veel sterkte de komende tijd!

3. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
  4. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
  5. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Slecht:confused: vandaag eerste gesprek gehad met een rouwtherapeut. Maandag weer en dan om de week.
    Heb van mijn man afgelopen zaterdag drie kuikens gekregen. Hadden we het al een tijdje over en nu is hij druk bezig een ren voor ze te maken in de tuin voor als ze groot genoeg zijn om naar buiten te gaan.

Maar voor nu geven ze me een doel om mijn bed uit te komen en bieden veel afleiding. Het helpt wel maar ik ben er nog lang niet.

Bijgevoegde bestanden:

6. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Och, meis, natuurlijk ben je er nog niet. Het is nog zo pril, zo kort geleden. Je handen zijn veel en veel te leeg. Maar wel heel goed van je dat je al een therapeut hebt geregeld en dat jullie die kuikens hebben genomen en dat dat je helpt om uit bed te komen.
    Pfff, heb echt met je te doen. Zo frustrerend dat ik niet meer kan doen dan ernaar vragen en je zeggen dat wat je ook doet, het goed is wat je doet. Hoe moeilijk en zwaar ook

7. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Het is inderdaad nog zo vers, geef het tijd en neem de tijd en dat mag ook!
    Zeker fijn die kuikens en dat het helpt je uit bed te komen dat is toch al een hele stap.
    Dikke knuffel

8. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Ik wil het allemaal gewoon niet voelen. Mijn hoofd weet wat mijn hart niet wil accepteren en nooit zal accepteren. Maar ik krijg vanaf volgende week hulp om er mee om te leren gaan.

9. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Ach Elletje er zijn gewoon geen woorden om het verdriet te omschrijven. Ik zou willen dat ik je kon helpen maar dat gaat helaas niet. Had jullie echt de wereld gegund!
    Fijn dat je volgende week hulp krijgt met het verwerken! En wat hebben jullie lieve kuikens ♡
    Knuffel

10. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Elletje fijn dat je volgende week hulp krijgt! Tis ook zo onwerkelijk en leeg allemaal.
    Lieve schattige kuikentjes!
    Dikke knuffel

11. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    @Elletje tuurlijk meis. Je staat nog maar aan het hele begin stadium van deze hele nare gebeurtenis. Heel goed dat je hulp krijgt. Dit kan je niet alleen doen.
    Lief van je man die kleine kuikentjes. En misschien geeft het idd wat afleiding dat is wel fijn. Heel veel sterkte dikke knuf

12. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Ik ga het toch maar hier plaatsen.. man en ik hebben laatst wat gezellige dagen gehad en niet heel voorzichtig gedaan. Later ontdekte ik dat ik ook net die dagen mn eisprong had.

Mn gevoel zei me dat mn lichaam anders was test gekocht en meegenomen op vakantie. Met mag over gehad die mogelijkheid erin zat, hij blij.. Hij wil.graag een 2de.. de volgende ochtend dacht ik hmz ik voel wat bloed.. nja ok ongesteld.. dus test niet nodig..
    T was niet echt veel en vooral bloed, vaag
    En ook nog eens 3dagen eerder, meestal is het bij mij later ik heb altijd 32 een enkele uitschieter van 34 en heb 1x 1dag eerder gehad..maar 3dagen nee..
    Google.. uiteindelijk kom ik op innestelingsbloeding uit. Nu heb ik dat bij onze zoon nooit gehad.
    Nu lees ik zoveel verschillenden dingen.. het is weinig bloed.. het kan veel zijn.. het is roze, brui kan ook rood..

Zoveel verschillende dingen en weet nog niets.. :/ ik dacht bloed.. ok ongesteld klaar.. nu weer van de leg, heeft iemand dit weleens gehad en hoe was t bij jou?
    En kan je testen zolang je bloed voor uitsluitsel of afwachten tot het stopt??

Meisje89 vindt dit leuk.
  13. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Wat verwarrend, river! Er zijn inderdaad honderd ervaringen hoe het kan zijn, maar het enige waardoor je het zeker weet is een test. Ik zou hem dus gewoon doen!

14. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Ik heb bij beide zwangerschappen een innestelingsbloeding gehad. Idd ca 3 dagen voor nod. De eerste keer was bruin verlies. De tweede keer voelde ik een heftige steek en had rood bloedverlies en was beide keren na een dag over.

15. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ohh wat spannend @River87 ... even aankijken en anders over een paar dagen een testje wagen:)

16. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Thnx voor de reacties
    Ja tis zeker verwarrend.. ben wel meer gaan vloeien maar geen stolsels wat ik normaal wel meer heb.. ik denk dat ik afwacht tot zaterdagochtend
    En anders zaterdagochtend een testje doen..

17. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Hier is bloedverlies overigens over. Dus hebben besloten om gewoon gelijk weer te proberen zwanger te worden. Kijken het een paar maanden aan en ander stappen we naar het ziekenhuis.

18. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Dat is gelukkig snel over dan. Ik
    Hoop oprecht voor je dat de rest van jullie reis zonder hobbels mag verlopen, jullie hebben je portie ellende en verdriet wel gehad

Elletje vindt dit leuk.
  19. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Een begrijpelijke keuze. De wens is zo groot voor een broertje of zusje voor Adena. En zeker omdat het vorige keer zo moeilijk ging, wil je die maanden alvast achter de rug hebben. Ik duim met alles wat ik heb op een snelle zwangerschap. Dat is jullie zo gegund na alles

20. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Vreemd hoor!! Goed idee om zaterdag te testen. Sta je er meer in van 'help, ik moet testen' of 'hmm, zou het??'

Deel Deze Pagina