@Vinexkindje geen help of paniek ofzo, ben wel heel benieuwd maar ga er toch meer vanuit dat ik ongesteld ben dan zwanger.. ergens heeft t wel aangewakkerd ik zei wel tegen manlief, t scheelt misschien als de keuze voor me gemaakt is dat ik ineens zwanger zou zijn dan dat ik constant moeten we er wel voor gaan of toch nog niet.. wil ik het nu wel of niet.. @Elletje fijn dat t over is, kan me voorstellen dat jullie nu nog liever een baby gezond en wel in je armen willen hebben en er weer voor willen gaan. Ik hoop voor jullie dat dat snel gaat gebeuren, al zal t geen onbezorgde zwangerschap zijn na jullie ervaringen.
Blij om te horen dat het geen paniek is. Kan me je gevoel van 'dan is het maar besloten' heel goed voorstellen. Ik ben benieuwd zaterdag!
Ga naar t toilet en denk ja bloed maar verder geen stosels of slijm en daar is de twijfel al weer.. Ja als t zo is dan is t zo heb daar meer rust bij dan dat ik constant moet nadenken erover gek eigenlijk
Lastig @River87 zou toch nu even testje halen En mocht t toch je menstruatie zijn (geweest) qua 2e volg je gevoel en je hebt nog tijd joh jullie zoon is nog hartstikke jong! En als je het toch heel graag wil: go for it!!
Vind t trouwens bizar van mensen. Al paar keer se vraag gekregen wanneer de 2e komt. Mijn hemel Izzy is morgen 7 maanden!
Vanmorgen toch maar getest, negatief dus ga er toch maar vanuit dat ik dan eerder ongesteld ben geworden
Jammer @River87 . Maar misschien iets wat even nodig was om voor jezelf wat beter helder te krijgen of we wens voor een tweede er is
Hier vanmorgen ook een witte test. Maar hier was dat ook het doel. De rest hcg is uit mijn lijf. We kunnen weer door.
Hopelijk een beetje hoopvol, m’n zusje is destijds een jaar na de afbreking van haar zwangerschap bevallen van een gezond kindje, dus binnen 3 maanden weer zwanger geraakt. En had ook een erg hobbelige weg achter de rug. Hopelijk is jullie hetzelfde gegund
@Yviev ja wat je zegt misschien heeft t wel iets opgehelderd.. Hij was ook zo blij met de buurlindjes vandaag in het vakantiehuisje echt super schattig om te zien, de kindjes gingen weg en manlief ahh ja nu issie weer alleen.. zou toch leuk zijn.. We gaan zien of wat mn gevoel gaat zeggen komende tijd, hij wordt idd pas 2 in augustus Maar ik 33 in juli hihi @Elletje Ga zo voor jullie duimen en hopelijk snel een mooie test in jullie handen
Echt zo irritant he!!! Ik wil niet nu al een tweede. Misschien over 2 jaar wel. Maar mensen verwachten gewoon dat je snel weer zwanger bent ofzo. Vreselijk irritant vind ik het. Dan denk ik van: laat me toch gewoon. Maar ja mensen zijn nieuwsgierig.
Of mensen die vragen of t misschien al onderweg is Ben juist aan het afvallen en bijna mn kilo's kwijt dus whut?! Bedankt
Bij mijn oudste vroeg iemand dat aan mijn kraambed al. Ik was nog niet bekomen van de bevalling, hoezo 2e? Doe effe normaal dacht ik @River87 jammer van de witte test! Maar nu misschien wel meer zekerheid of je klaar bent voor een 2e? @Elletje Bij jou net positief, een witte test. Hopelijk mogen jullie snel een broertje of zusje verwelkomen!
[QUOTE="Meisje89, post: 23081207, member: 32734"]Bij mijn oudste vroeg iemand dat aan mijn kraambed al. Ik was nog niet bekomen van de bevalling, hoezo 2e? Doe effe normaal dacht ik @River87 jammer van de witte test! Maar nu misschien wel meer zekerheid of je klaar bent voor een 2e? @Elletje Bij jou net positief, een witte test. Hopelijk mogen jullie snel een broertje of zusje verwelkomen![/QUOTE] Nee joh!!! Hele bijzondere mensen heb je op de wereld
Wauw op je kraambed gewoon ook echt al.. Ik had t laatst met een jonge collega out of the blue, zo en wanneer komt er een 2de.. Dus ik en zo wanneer ga jij beginnen.. Ik dacht doei dan ook ik m ook gewoon terug