Gaan voor 2de kindje begin 2016 !

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 2 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Wij beginnen in februari.

Wij denken wel meeste voor de tweede te kunnen gebruiken. Meeste is uni behalve de kleding deze hebben we trouwens wel bewaard al vermoed ik zelf dat de volgende een meisje gaat worden.
    Ik kan niet wachten tot we weer mogen beginnen om me heen weer zoveel zwangeren zo leuk

2. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Waarom in februari CC?

Ja hier ook veel zwangere dames! Maar moet wel zeggen dat t pas de laatste maand echt Mega is gaan kriebelen!
    Wij starten zodra ik een 8 op de weegschaal zie ;) 89.9 is dus een go ;) hopelijk zsm :)

3. Humava

Humava Niet meer actief

Hier wordt alles doorgeschoven. Dl slaapt nu nog in een ledikant maar het wordt hoog tijd dat zij een groot bed krijgt. Dan krijgt zl haar ledikant en commode( want die zijn mooier dan wat zl nu heeft) en tegen de tijd dat ik zwanger ben en weer een commode etc nodig heb zie ik wel of zl dan al in een groot bed kan en dat diespullen dan naar de babykamer gaan of de spulletjes die straks naar zolder gaan. Ik heb dus al alles dubbel omdat er nog geen twee jaar leeftijdsverschil zit tussen dl en zl.

Wij gaan in maart beginnen zoals we er nu over denken. Maar ik ben soms wat ongeduldig dus wie weet beginnen we wat eerder;)

4. logo

logo Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Spannende periode he?!
    Ik heb ook weer zin om zwanger te zijn. Hopelijk een keer zonder al te veel zorgen.

Humava jullie kunnen gewoon kiezen wat jullie gebruiken.

Met welke leeftijd gaat een kindje meestal naar een peuterend of gewoon bed?

5. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @chriss februari omdat de gyn zei dat het dan mocht aangezien ik een keizersnede heb gehad ;) meestal moet je dan 6 mnd tot 1 jaar wachten maar daar zinn de meningen over verdeeld. Aangezien wij bang zijn dat het weer zo lang gaat duren ( ivm de miskramen ) willen we graag in februari beginnen. Mocht het dan meteen raak zijn super mocht het even duren ook goed

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @cc: Ohja met een keizersnee moet je idd wachten tot de wond echt helemaal weer goed is natuurlijk.

@chris: hihi, spannend! Hopelijk bereik je dat gewicht snel:)

@spullen: kleertjes heb ik best wel wat verkocht. Echt leuke dingen, die er ook nog helemaal mooi uit zien heb ik wel bewaard. Maar vind het toch leuk om weer nieuwe kleertjes te kunnen kopen als het weer een jongetje wordt.
    Pas weer een hoop in maat 68 weg gedaan:) dat gaat dan allemaal extra naar de spaarrekening van zl.

En verder hebben we het een en ander aan blauwe spullen, dus misschien dat dat niet te hergebruiken is. Maar ik heb het gevoel dat we er een knul bij gaan krijgen;)

@beginnen: we gebruiken nu dus geen cd's meer.. Maar met mijn cyclus en geschiedenis verwacht ik niet dat het zo gaat lukken. We doen er ook nog geen extra moeite voor zeg maar.
    Wanneer we precies de mmm in gaan en er dus echt bewust voor gaan, weten we nog niet. Ik denk rond januari/februari.
    We zijn nu ook aan het rondneuzen naar een ander huis, het huis opzich is prima. Maar we willen naar een andere woonplaats. We hebben dus geen haast, steeds als er een mooi huis op ons pad komt gaan we even kijken. Maar tot nu toe is dat op niets uitgekomen.

7. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Wij starten idd in januari. Nog 3 menstruaties dus ;) Na mijn menstruatie in december starten we. Schat dat die zo rond de kerst valt. Dan heb ik mijn eisprong half januari ongeveer.

8. logo

logo Niet meer actief

Leuke en spannende tijd flora!!!

Ik kan het niet meer onthouden wie wie is en wat heeft meegemaakt en wanneer gaat starten. 😁
    Waar is m'n hoofd? Ben vergeetachtig. 🙈

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Haha Logo, heel herkenbaar :D
    Ik ben ook vaak een zeef sinds de zwangerschap en bevalling ;)

Spannend Noralie!

Ik verwacht dit weekend mijn menstruatie, benieuwd wat volgende cyclus gaat doen..

10. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Haha nou ja iedereen een beetje vanaf 2016 dus :)
    We kunnen ook een privé clubje maken en daar ook even lijstje maken met NOD's etc! Nadeel daarbij is dat kende onderschriften niet meer kan lezen, voordeel is dat het privé is ;)

Bagger dat je cyclus weer zo lang is Floor!
    Ik verwacht hem nu ook elk moment, of iig ik hoop het want zit ondertussen op dag 29. Dus graag ook dit weekend want dan zit ik weer een beetje goed. Elke keer dus naar de wc en denken zie ik wat??? Haha omgekeerde wereld, ik wil graag ongi woreden :p

11. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik verwacht mijn menstruatie tussen 19 en 21 oktober.Sinds mijn bevalling redelijk stabiel. Daarvoor scheelde het soms 10 dagen, om gek van te worden :(

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Voor de zwangerschap zat ik met een cyclus tussen de 18 en 54 dagen;) haha.. Alles was wel een keer voorbij gekomen. Maar de meeste cyclussen 40+
    Toch maar gek dat een lijf zo stom kan functioneren;)
    In de mmm was het nog heel erg wisselend, maar toen ik eenmaal op gonal-f zat ging het beter (daarvoor clomid en fostimon gebruikt). Nu weer meteen gonal-F dus dat is iig fijn.

Een privéclubje vind ik prima. Vind het altijd wel prettiger kletsen eigenlijk:D

13. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ja die gonal is goed spul hè Floor ;) Ik heb nog spuiten in mn koelkast liggen! Houdbaar tot einde dit jaar....hen ze toch maar bewaard. Mijn cyclus was tussen de 40 en 65dagen in....ook niet echt top dus :p Nu zit ik op een gemiddelde van 33 zegt mn app....Na ja prima..zolang het onder de 35 blijft vind ik t best ;)

14. logo

logo Niet meer actief

Ik dacht wat is het stil hier maar dat was niet zo. Kreeg geen berichten meer via de email.

Chriss goed odee van een Prive groepje

Wat hebben jullie lange cyclussen zeg en onregelmatig. Echt balen zeg.
    Ik heb super mooie cyclussen(28 a 29 dg). Eigenlijk altijd al gehad.

15. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Heerlijk logo! Ik zou een moord doen voor zo'n cyclus;)

@chris: ik had ook nog een spuit van 900eh en een van 300eh liggen. Maar die heb ik aan iemand gegeven die een zelf betaalde ivf poging ging doen. Ze is zwanger geworden van die poging, dus dat vond ik wel heel erg leuk:D
    Alle rondes haalde ik eigenlijk pas nieuwe gonal wanneer ik ongi was, kliniek was hier heel dichtbij. En net de keer dat ik het al wel de IUI al mee neem, bleek ik zwanger te zij ;) vond het zonde om in te leveren en dus weg te laten gooien:) spul is duur genoeg. Goed dat je het hebt bewaard:)

16. logo

logo Niet meer actief

Het lijkt me zo lastig met de hormonen dames.

Ik snap dat je die cyclus wil Flora. Ben er ook erg blij mee.

17. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ja ik weet hoe duur het is dus weg gooien doe ik niet. Ik had ook super veel naalden altijd over. Zitten verpakt maar toch nam de apotheek ze niet terug. Kon er nog d blij mee maken dus tja dan toch maar weg. Ik hoop de naalden niet nodig te hebben maar ja. Die datum is toch zeker een richtlijn? Dus in januari bv ook nog wel te gebruiken toch?

18. logo

logo Niet meer actief

Wie ging er een club aanmaken? Of toch niet.
    Vind het zelf wel prettig.

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik ook logo, zal dadelijk ff een aanmaken en jullie uitnodigen.

En Chris, denk dat een maandje langer niet zoveel uit zal maken.
    Naadjes heb ik nog wel een hoop liggen, niet eens meer aan gedacht dat ik die nog had;)

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Als het goed is heeft iedereen een uitnodiging gehad..
    Clubje is toch al aardig groot:)

Deel Deze Pagina