Vanavond na het eten van Anouschka, was ik aan het koken. Ik kijk dan af en toe even naar Anouschka en ik zag iets donkers op haar slab. Nu had ze net bruine bonen gegeten, dus ik dacht...beetje gespuugd. Maar toen ik de slab bekeek was het dus bloed. Na even zoeken zag ik dat haar lip stuk was en heeft ze dus zo hard haar onderlip naar binnen gezogen, dat deze gebarsten was..... Bloed nogal behoorlijk en later wilde ze gewoon doorgaan. Dit steeds voorkomen. Hebben jullie baby's dit ook wel eens gehad? Ze heeft nog geen tandjes....
nee dit heb ik nog nooit meegemaakt of gehoord van iemand met een baby, ik zou hier even over overleggen met het CB want ze blijft nu natuurlijk steeds dat wondje open zuigen. heeft ze ook droge lipjes? dan kan het gebarsten zijn, als dat niet zo is dan zuigt ze echt heel hard.
ja hier ook een lippenzuigertje.... ze zuigt ook vaak haar bovenlipje helemaal naar binnen ik smeer labello op de plekjes
Ze had geen gebarsten lipje....gewoon helemaal gaaf. Ze heeft wel eens eerder op haar lip gezogen en toen was het blauw, dus net niet zo hard dat er bloed uitkwam, maar nu dus doorgezogen.... Mirell, heeft jou dochter ook wel eens tot bloedens toe haar lip open gehaald? Ik vraag me af waarom ze dit doet? Komen er tandje, maar dat denk ik al 2 maanden, maar nog niks. Heeft ze honger, maar ja, ze had net gegeten....Ik zal eens bellen met cb....