Ons klein mannetje is nu ruim 10 maanden en we vinden het nu een mooie tijd om voor nr 2 te gaan oefenen Ik ben alleen nog niet ongesteld geweest (geef nog bv) en heb dus geen idee waanneer ik eisprong zou kunnen hebben. Wie heeft hier ervaring mee? Werken die ovulatiesticks ook als je nog niet ongesteld bent geweest? En kan ik daarmee ook duidelijk krijgen of ik uberhaupt wel eisprong als weer heb? We hebben er nog geen haast mee, maar het lijkt me wel handig als ik een beetje weet wat m'n opties zijn. Had nooit gedacht dat ik m'n ongesteldheid nog eens zou missen.
Ik zou het op z'n beloop laten, misschien krjjg je pas over een paar maanden een eisprong. Zou om de 6 weken ofzo een zwangerschapstest doen.
Tja, de eisprong vind ong 2 weken voordat je ongesteld wordt plaats, dus je hebt wel een kans, maar lastig is het wel, aangezien je na de bevalling dus zeer waarschijnlijk nog geen eisprong hebt gehad. Ik zou dus elke maand een zw test doen. Ovulatie testen zou ik niet aan beginnen, voor hetzelfde geldt duurt het nog maanden voordat je je eisprong krijgt, wordt een dure bedoening. Ik hoop dat het snel mag lukken, succes!
hoi hier is zl 18 maanden en ben net voor de 2de keer ongesteld geworden. Het is per persoon heel wisselen sommige geven nog 10 voedingen en worden zonder menstruatie zwanger en andere worden pas zwanger als ze helemaal gestopt zijn. je zou kunnen tempen dat is goedkoper .