ervaringen met teunisbloem en tarwekiem olie, aan te raden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Music Mama, 21 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Hey meiden,
    Mijn man en ik proberen nu 6 maanden om voor een 2e te gaan.. met de eerste had ik clomid nodig om zwanger te kunnen raken. Maar voor de tweede wilden we eerst zelf proberen.

Nu is mijn cyclus niet heel regelmatig en las ik over teunisbloem en tarwekiem olie.. heeft iemand hier ervaring mee? Wanneer slik je dat dan? Zouden jullie het mij aanraden? Zie mijn cyclus dagen in mijn banner.

2. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Hoi ik ben er gister mee begonnen !!
    Anders moet je ff in het nod forum van 15/21 dec ,hier bij geeft een van de meiden uitleg waarvoor en wanneer zei het gebruikt ik geloof op pag ,2,3 !!

X x

3. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ik heb beide maar kort gebruikt, ik kreeg er darmproblemen van..

4. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik ( en meerdere van t forum) kregen door tarwekiem olie miskramen. Dus zou er wel mee oppasse . Werd er wel snel zwanger van. Maar schiet niet op als t telkens mis ging.

5. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Dan ga ik er mee stoppen !! Bedankt voor de info dit heb ik nog niet eerder gelezen !

6. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Er is een topic over tarwekiem olie daar hebben meerdere meiden t, misschien kan je t eens opzoeken, daar staat veel meer in.

7. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    #7 RoIn, 21 nov 2014
    Laatst bewerkt: 21 nov 2014
    Miskramen Door tarwekiem?
    Dat heb ik dan weer nooit gehoord. Je zal het ook nooit weten hè? 40% van de instellingen gaat mis. Daarom is het nooit handig om voor nod te testen.

Ik was iig zwanger in de ronde dat ik tarwekiem ging gebruiken en ben nu 35 weken zwanger.
    Tarwekiem zou een natuurlijk vitamine E zijn en zorgt voor goede doorbloeding in het bms.

Teunisbloem moet je wel wat mee oppassen, dat doet wat Op je hormoonhuishouding. Moet je ook niet je hele cyclus Door gebruiken. Tarwekiem wel. Gebruik de zoekfunctie maar is. Een hoopsuccesverhalen met tarwekiemolie.

Mocht ik ooit weer zwanger willen worden probeer Ik het weer iig.

8. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb afgelopen ronde voor t eerst tarwekiemolie gebruikt en ben gister ongesteld geworden. Cyclus was 22 dagen, schommelt tussen de 20 en 26. Mn luttele fase was nu 11 dagen en dat is wel eens 7 dagen geweest. Het schijnt dat tarwekiemolie daar wel een gunstig effect op kan hebben.

Naja, hier dus geen succesverhaal maar ik heb nog een half flesje dus ga er nog even mee door onder t mom van baat het niet dan schaadt het niet :)

9. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Marianne dat had ik ook, mijn lf verbeterde er wat door, zat wat aan de korte kant eerder.

10. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Mijn lf schommelt ook tussen de 7 en de 12 dagen... dus dan zou ik tarwekiem kunnen proberen? Raden jullie het aan in mijn geval?

11. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Als je LF kort is kun je het proberen. Die van mij is verlengd met zo'n 3-5 dagen.

12. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hey, ik ben er sinds een week mee begonnen. Klinkt misschien dom maar voel me laatste week ook wel wat beter. Ik ben ook begonnen met het drinken van granaatappelsap van pom. Die van healthy people schijnt ook weer goed te zijn :) Ik kan je eind deze maand vertellen hoe het is gegaan :)
    Mijn verhaal lijkt op de jouwe trouwens incl cyclus. Ik heb echter bij onze 1e geen medicatie nodig gehad.
    Ik lees nu net dat je er ook miskramen van kan krijgen??
    @ Mamaenmini is dat aangetoond dat het daardoor kwam?

13. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Ik heb de afgelopen 4 cyclussen tarwekiemolie gebruikt, maar merkte er eigenlijk niets van.. Ik ga het nu maar weer eens een maandje weg laten geloof ik.. Misschien deze ronde eens granaatappelsap gebruiken?

14. nora25

nora25 Actief lid

18 okt 2013
    347
    94
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben twee keer de ronde dat ik tarwekiemolie ging gebruiken zwanger geworden. Ik had wel altijd een hele regelmatige cyclus, maar had het idee dat het bij mij bij de innesteling fout ging. Of het van de tarwekiemolie is gekomen weet ik niet, maar dit is gewoon mijn ervaring. Ik begon met de tarwekiemolie van dr. Vogel op dag 1 van de cyclus en dan maakte ik gewoon het potje leeg. Ik heb geen miskramen gehad: mijn zoon is nu 15 maanden en ik ben 23 weken zwanger van de tweede. Met teunisbloemolie heb ik geen ervaring.

15. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Dit wordt de derde maand dat ik tarwekiemolie slik... twee keer geen resultaat, de derde maand moet nog gaan blijken! Ik lijk in ieder geval geen verschil te merken. Ik dacht baat het niet schaadt het niet....maar lees net in dit topic iets over miskramen, dat wist ik niet... ik maak in ieder geval op wat ik heb en zie dan wel weer verder!

16. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Ik heb teunisbloemolie gebruikt voor het verkorten van mijn cyclus. Het scheelde bij mij zo'n 4-7 dagen. Ik gebruikte het tot aan mijn eisprong. Daarna ging ik over op tarwekiemolie voor doorbloeding tot aan menstruatie. Ook al weleens gelijktijdig met teunisbloemolie gebruikt. Geen idee of de tarwekiemolie werkte aangezien wij later te horen kregen dat wij aangewezen zijn op IVF. Ik heb nog nooit gehoord dat je door gebruik van tarwekiemolie een miskraam kunt krijgen. Het lijkt mij toeval. Zoals iemand al opmerkte bijna de helft van beginnende zwangerschappen worden afgebroken.

17. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik ben tarwekiem beginnen slikken eind van de 2de ronde en in ronde 3 was ik zwanger
    Maar heb ook conceive plus glijmiddel gebruikt, granaatappelsap gedronken,...

18. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik heb tarwekiemolie capsules een half jaar geslikt en ik merkte er weinig verschil van. Maar misschien dat het per persoon verschilt?

19. Mysa

Mysa Lid

18 mei 2014
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    In de maand dat ik begon met tarwekiemolie en teunisbloemolie was ik zwanger! :)

Wel de een tot de eisprong en de ander vanaf..

Het is volgens mij niet aangetoond dat je er miskramen van krijgt hoor..

20. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    heb er nog geen ervaring mee maar ik neem het ook al een hele maand.. eens zien wat het doet, ei is dinsdag 25 nov

Deel Deze Pagina