Gaan voor 3e kindje?/!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wens09, 22 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Jaaa super spannend ik hoop zo dat het aanslaat. Hahahaha ja tochh zo voelt het ook echt daadwerkelijk alsof je erin verdrinkttt !!!
     
    Angelaa1988 vindt dit leuk.
  2. Fee89

    Fee89 Fanatiek lid

    23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Wij zijn nu 3 maanden bezig voor een derde en soms denk ik nog steeds WWAAAARRR begin ik aan :p maar de wens is erg groot dus dan moet ik even die paniek maar gewoon opzij zetten

    alles is haalbaar qua ruimte, financieën, gewoon het idee van de drukte doet me soms angstzweet bezorgen. of nog minder me-time hihi

    maar goed, het lukt zovelen, dus ons ook wel

    zit nu rond eisprong dus wie weet binnen twee weken is het zover :oops:
     
    Angelaa1988 en wens09 vinden dit leuk.
  3. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Daar heb ik gelukkig geen “last” van, maar mijn kinderen zitten dan ook al op school, dus ik denk vooral vaak: ik kan niet wachten tot ik weer een baby heb om voor te zorgen :)
    Ik zit sinds november in de ziektewet en komt ook wel omdat ik me momenteel echt zit te vervelen thuis. Over een maand ga ik rustig aan weer wat uurtjes werken, dan zal dat gevoel wel wat minder aanwezig zijn.
     
    wens09 vindt dit leuk.
  4. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Ja hier nog 2 nichtjes, daar zit anderhalf jaar tussen.. Maar als ik hun zie, dan vind ik het wel heel fijn dat onze oudste 3.5 was toen de jongste geboren was. Wat een gesjouw hadden hun, de oudste liep nog niet toen hun jongste geboren was.

    Wij willen er niet meer zo'n groot leeftijdsverschil tussen hebben ( als het lukt ) maar ongeveer 2, 2.5 jaar ongeveer.

    We wilden bij onze 2e ook al eerder beginnen maar zaten toen net in een verhuizing en tijdelijk huren, dus hebben we toen een jaar gewacht.

    Vind het nu wel lekker dat de oudste naar school gaat en ik alle tijd heb voor de jongste.
     
    wens09 vindt dit leuk.
  5. Angelaa1988

    Angelaa1988 Fanatiek lid

    18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Goedemiddag meiden,

    Wat leuk dat we allemaal rond diezelfde periode zitten.

    Ikzelf heb 20/21jan 2 knallers van ovulatietesten gehad. Maar sinds een uurtje of 2 heb ik krampende pijn onderin mn buik.
    Zo’n vervelend gevoel.

    Herkennen jullie dit ook
     

Deel Deze Pagina