Ik word er zo moedeloos van.. Ongesteld op 6dpo. 6! Nog nooit lf korter dan 11 dagen gehad (meestal 12 a 13). Na 2 MA is dit ronde 3 en nu al einde verhaal. Zo krijgt het eitje niet eens de kans in te nestelen. Tuurlijk zijn er wonder verhalen over innestelingsbloeding. Maar dit is gewoon full on rood bloed, mega temp daling (lager dan vóór ei) en krampen. Hoe kan dit? Moet ik hiervoor naar de dokter?
Wat kak zeg! Het kan zijn dat je lichaam nog een tijdje van slag is door de MA dus denk niet dat de dokter op dit moment iets voor je kan betekenen. Hou het even in de gaten de komende cycli, vertrouw op je lichaam dat ie het vanzelf weer oppakt. Ik duim mee dat je snel een doorgaande zwangerschap hebt want zie dat je al weer hebt moeten doorstaan
Ja kan zeker. Ik had 1 normaal cyclus en daarna 1 raar cyclus en was ik gewoon 20 dagen ongesteld... uiteindelijk was t pas na 3 maanden weer normaal
Snap ik je wil gewoon het vertrouwen in je lichaam terug nadat het je in de steek heeft gelaten maar komt goed, ons lichaam is een wonderlijk iets (zwangerschaps) hormonen kunnen alles tijdelijk door de war gooien