@september, ik dacht dat je alleen maar draden slijm hebt rond je ei. Heb je inmiddels je ei kunnen vinden? Vandaag veel goed nieuws. Vriendinnetje die al lang bezig is en zou starten in mmm heeft positief getest. Ander vriendinnetje die zwanger wil worden maar haar vriend nog niet was heeel geheimzinnig aan het doen. Dus gevraagd of ze soms zwanger is. Begon ze te grijnzen van oor tot oor maar ze wilde er niets over zeggen
nee geen ei te vinden, dus weet het ook niet.. Zal hij wel in de vakantie komen, balen elke dag nog een ovutest voorlopig dus... Maargoed, ga ook lekker genieten van mij gezinnetje... Manou ik las ergens dat je misschien zwanger bent?! Waar ben je? Leuk al die zwangeren he?! Zie het nu ook overal joh..
Hey meiden! Tja ik had een lichte posi test, van de kv die 2 voor 5 euro, maar vanmorgen nega getest dus wachten op me ongi, toch wel jammer maarja nog 4 maanden wachten dan gaan we er weer voor!!! @ Maible leuk zeg van je vriendinnen! Echt leuk voor ze! Hopen voor jou ook snel!!!
Mmh.. toch altijd weer ff balen he?! Maar je was nog niet officieel aan de klus, dus nog kansen genoeg, zullen we maar zeggen..
Dat is balen Manou!! Ik dacht dat KV2v5 zo betrouwbaar was maar ik zie hier op het forum de laatste weken best vaak vals positieve uitslagen. Vier maanden is gelukkig zo voorbij! Ik hoop ook rond die tijd een regelmatige cyclus te hebben en te gaan klussen voor een beeb! September, een ei op vakantie is toch niet zo erg? Dan is je vriend/man mooi in de buurt als je je ei vind
Haha dat is waar... Moet ook wel ben nu ruim 2 weken op weg en we gaan 2 weken dus hij moet wel komen.. Meer dat ik moet gaan testen omdat ik hem zelf niet merk en dat is in de vakantie natuurlijk wat moeilijker.. Niet drinken niet plassen, ong. dezelfde tijd...niet vergeten, ook belangrijk!!! Zit nu zelfs al te denken dat het eigenlijk binnen 3 maanden moet gaan lukken. De maanden sept tm dec. zijn zzoooo drukk... Mensen zijn een van onze verjaardag al aan het skippen in de familie, bijna elke week 1 jarig! Dus zou ik niet zo leuk vinden... maargoed, denk dat iedereen die zwanger wil worden het ook graag meteen wil worden.. dus dat is niet zo gek natuurlijk..
als je eenmaal beslist dat je er voor gaat wil het liefste diezelfde maand nog een posi test in handen Hoe lang ben je bezig geweest voor nr 1?
6 maanden... Met ovulatietesten de laatste 2 rondes... Mijn rondes waren toen: 42-33-52-30(zwanger) Ik zit nu op dag 16 en nog steeds geen positieve test of iets wat in de buurt komt..
Denk dat idd iedereen die weer voor een kindje gaat gelijk een positieve test in handen willen hebben,wij gaan vanaf September er volledig voor,misschien gelijk al met ovulatietesten,hebben we met Julian ook gedaan en het was gelijk raak! ; ) Ps: wat een rot weer he? met die kleintjes kan je niet naar buiten,niks,en de herfst moet nog gaan beginnen.... Hopen we dan maar op een mooie maand september!!
Spannend Maris, het is al bijna september!! Het weer is inderdaad verschrikkelijk, bah! Het lijkt wel herfst... vanmorgen regende het zo hard dat ik de hond niet eens naar buiten kreeg. Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend? Ik ga vanavond uit eten met een vriendin. We gaan lekker sushi eten, Yummie! Verder houden we het rustig. Misschien nog bij vrienden eten ofzo.