Gaan voor de 2de maar toch op het wachtbankje...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door whitesaber, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Welkom girly

Ik zal nog even de huisarts inlichten van onze plannen haha ;)

2. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ook wij willen graag voor een tweede gaan maar we wachten bewust nog even omdat onze situatie er niet naar is, wij willen eerst dat onze dochter praat ( ze word tweetalig opgevoed ) en willen eerst verhuizen omdat we op dit moment geen extra kamer over hebben. Het zal niet lang meer duren voordat onze dochter praat maar kwa woning zal het nog wel even duren ( hoop het natuurlijk niet ) maar daarna gaan we ervoor :)
    Ook krijg ik a.s. woensdag de uitslag van de gynaecologie daar moet ik om de 3 maanden naar toe i.v.m. een cyste op mijn eierstok maar ook omdat ik maar ongie blijf :( hoogstwaarschijnlijk moet wel mijn spiraal er binnen kort uit.

3. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    jaah hier ook VERPLICHT op het wachtbankje helaas,
    onze dochter is in 2007 geboren en al voor die zwangerschap kreeg ik last van hartkloppingen na veel aandringen en gedoe bij huisarts (inmidels dus ook veranderd van huisarts) hebben ze me eindelijk goed onderzocht begin dit jaar! (werd tijd he!!!) en bleek ik een aangeboren hartafwijking te hebben nu hebben ze me daar al aan geholpen maar ik zit dus nu aan medicatie waarbij ik niet zwanger mag raken einde augustus moet ik weer naar de cardioloog en we hopen dat ze groen licht geeft om de medicatie af te bouwen!!
    nog ff geduld dus hier!

maar wachen duurt lang!!!

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @starry: Wij hebben ook geen extra kamertje hoor.
    We nemen de baby dan eerst bij ons op de kamer en daarna gaat hij/zij bij Megan op de kamer.
    Hier voor hebben we wel het huis moeten verbouwen maar dat past nu heel goed.
    Onze kleintjes moeten ook 2talig opgevoed worden: nederlands en engels...........hoop dat het ze gaat lukken.
    Mijn broer en zijn vrouw wonen in america en hebben een zoon van 13 en een dochter van bijna 2.

We zien wel hoe het loopt maar omdat ik al 36 ben willen we niet te lang wachten met een 2de :D

5. whitesaber

Ohh joh dat meen je niet
    Weer een voorbeeld van het feit dat huisartsen dus niet alles weten :x
    Maar goed dat je doorgezet hebt zeg!

Weet je toevallig of er medicatie is waarbij je wel zwanger mag raken ?

Ik kan bijv wel prednison gebruiken als buffer

6. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Poeh poeh... nog steeds in de wacht.
    Vandaag weer een heel klein sliertje bloed gezien bij het afvegen (sorry) Hoop zo dat het doorzet!!!!
    Dusse... mag ik een beetj ongi lenen?!
    Verder niet veel nieuws, mijne kleine man begint te stappen aan de hand, leuk joh!!!
    En is jouw zoontje alweer wat opgeknapt, whitesaber?
    Ik dacht dat ik zag staan zandvoort? Niet goed gelezen zeker, of was dat bij een ander?

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @september: ik ben diegene uit zandvoort :D
    stappen aan de hand, dat is rap!
    Megan probeerd dit ook en los staan wil ze ook heel graag.
    We hebben het idee dat ze sinds gisteren bang is in het donker ....... Ze wilde niet slapen en als we het licht uit deden zete ze het op een brullen! Dikke tranen, dus we hebben het licht maar aangelaten voor d'r en toen sliep ze met 5min :)
    we gaan vandaag maar een nacht lampje kopen.
    En dan hopen dat hen vannavond beter gaat.....
    Ze huild namelijk nooit,dus als ze huild dan moet er wel wat zijn.

8. whitesaber

@september08 Het gaat gelukkig beetje beter met hem :D
    Hij had een oorontsteking die geknapt is van het weekend...
    Terwijl dokter zei dat hij griep had :(:(

@Sloppyslayer Och jeetje bang in het donker wat sneu...
    We hadden ook eens de gedachten dat hij bang was en hebben 3 verschillende gehaald
    Een muziek mobiel aan de zijkant met een licht die schijnt tot aan het plafond
    Een nacht lampje die je in de stekker kan steken (die heb ik snel weer uit gedaan vond het een enge gedachten als er kortsluiting zou komen...:p)
    En een nacht lampje dat op batterijen loopt
    Wat bleek?Een sprong...

9. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Oow hihi, zag natuurlijk alleen Zandvoort en dacht mmmh... lekker zeg..
    Wij hebben ook een aantal nachten een nachtlampje gehad, omdat hij wat moeilijk deed. Inderdaad vaak na een paar nachten weer over, dus vast een bekend sprongetje?
    Ik ga morgen een pilstrip van mijn zus lenen, of krijgen, kun je natuurlijk niet lenen. Kijken of dat helpt... Van mijn huisarts krijg ik het niet en het wachten zo is ook niets.. Klein risico dat het erna ook nog onregelmatig wordt, maar dat was ik toch al gewend..
    Fijn dat je zoontje weer opgeknapt is.. Fijn die doktoren he?
    Ik dacht dat mijn zoontje kma had. De huisarts zei nee, hoort erbij (allemaal kleine bultjes over zijn gezicht en later verder) Kinderarts op het bureau, nee hoort erbij! Bij de osteopaat waar ik heen ging omdat hij erg veel huilde en niet van mijn arm afkwam overdag. Zegt hij: krijgt hij bv of kunstvoeding? Ik zei bv en 1x per dag kunst. Kun je dat eraf laten? Lijkt namelijk op een KMA! Wattt!!!! En idd. 2 dagen later heb ik een super vrolijk kind, zonder ook maar 1 bultje!!! Irri he? Je denkt ik ben gek, de artsen zullen wel gelijk hebben, nou hier niet meer hoor!!!

10. whitesaber

Dat meen je niet!
    Tja ik ken het dokters...
    Ik volg altijd mijn eigen instinct...
    Luister ook niet naar cb
    Ze hebben eens gezegt dat mijn boy nog een extra fles moest hebben en ik hem moest wakker maken om half 11...
    WTH!
    Ze zijn gek
    Ik ga hem niet wakker maken om iets waar hij een paar uur toch weer voor kwam?!?!?

Hier vloei ik nog steeds,al sinds de geboorte van mijn zoon heb ik elke maand een ongi...
    Ze huisarts zei geen eisprong je kan echt wel door braak bloedingen hebben...
    Uhh elke maand dokter???

Dus tja nu maar hopen dat mijn eisprong ook terug komt,als die er al niet is haha

11. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ja dat zou fijn zijn, wanneer mag je weer officieel?
    in oktober dan?! Werd je de 1e keer snel zwanger of niet?!

12. whitesaber

Nee het duurde 3 lange jaren...
    Ik denk dat het ook in okt weer mag :D
    Mijn zoon is 22 okt jarig zou een hele leuke verassing zijn haha

Geduld is een schone zaak :D:D

13. jelline90

jelline90 Lid

3 aug 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal

voor mij is het ook wachten . ben sinds mei gestop met de pil ( 15 maand ) geslikt Maar sinds dat ik gestopt ben met de pil loop ik steeds overtijd minimaal 1 week en dan word ik ongi heb dit al 2 keer gehad , kost alleen maar geld haha
    maar nu 2 augustus hebben wij sex gehad en 3 augustus vandaag dus heb ik net een beetje afscheiding met een beetje bloed verloren wat zou dit kunnen zijn?
    want volgends mijn berekeningen

24 juli eerste dag van mij laaste menstruatie
    6 augustus meest vruchtbaarse dag
    7 augustus eisprong
    12 augustus innesteling'

Zou dit een vroege eisprong of innesteling kunnen zijn ?
    lijkt mij wel een beetje vroeg maar ik weet het niet meer word er een beetje gek van.

ik hoop dat jullie willen rageren

liefs Jelline

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Whitesaber: pfff oor ontsteking! Je kan soms echt niet op artsen vertrouwen

@September: Dus jou zoon heeft KMA, ook weer zo'n lekkere blunder van de huisarts!

@julline: Ik zou het echt niet weten, het lijkt me wat vroeg voor een innestelling...

@nachtlampje: Ze heeft een rose barbapapa gekregen, en ze slipt vannacht heel goed :D

@artsen:
    wij zijn Megan bijna kwijt geraakt omdat ze me niet serieus namen...
    Ze ging met 3,5 week heel erg spugen, en ze stopte niet meer met huilen........7uur werd ze wakker en begon ze met krijsen en om 11 ging ze slapen hiel het pas op.
    "huilbaby", oh ze slaapt de nacht al door nou dan is het niet zo heel erg hoor...........het kind viel in slaap van vermoeidheid!
    Huisarts, eerste hulp namen het niet serieus en ik werd niet door verwezen.
    Met 5wkn3dgn weer naar de huisarts, Megan reageerde nergens meer op en het huilen was inmiddels gestopt. Het spugen niet.
    Morgen mogen jullie naar de KA,uhhhh Morgen??? Ze doet niks meer.....dat zag ze wel vaker bij babietjes zo klein :(
    Om 13uur wilde ze niks meer, en ik was alleen thuis en ik had geen auto! Dus ik mn vriend opgebeld en gezegd dat hij zijn baan moest vertellen dat hij naar huis moest komen want ik ging met Megan naar het ZK. Ik heb geschreeuwd tegen de huisarts dat ze moest zorgen dat ik een kinderarts zou zien, en om 15uur konden we terecht.
    Nou die vond het ook allemaal een beetje overdreven! We mochten wel blijven en dan zouden ze mee kijken als de voeding eruit kwam, maar wat ze eventueel kon hebben dat kregen meisjes niet dus ik zou morgen al weer naar huis kunnen.
    Toen de volgende dat ze hadden gezien dat ik me niet aanstelde, de luiers droog bleven en de bloeduitslagen binnen kwamens stonden ze met 5man sterk in mn kamer! Ze waren verbaast dat ze de nacht door gekomen wat!!!
    Ze meots geopereerd worden aan een spier tussen de maag en de darmen, deze zat dicht en daardoor kon ze niet meer eten.
    Ik ga op mijn instinkt af en niet op de artsen!

15. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Oohw nee, dat is helemaal heftig zeg... Moet er toch niet aan denken dat je je kindje op zomanier zou verliezen!!

3 jaar, dat is wel lang, maarja zegt natuurlijk niets over de 2e he?! Was er dan ook een reden voor? Medicatie nodig gehad of niet?

Bij ons was het een half jaar, maar zeer onregelmatig. Dus 4 rondes, mag niet klagen!! Alleen veel ovulatietesten, omdat ik dus niet wist of het nu 30 of 50 dagen duurde...

Mijn mannetje gaat nu tanden knarsen, aaargghhh, zo *** geluid...

16. whitesaber

@sloppyslayer OHH Nee!
    Geen woorden voor....
    Wat een ellende
    Tja dokters...

@september08 Das waar
    We zullen zien haha

17. whitesaber

Nee was geen reden voor ze konden het niet vinden in iedergeval
    Nadat besloten was te beginnen met iui werden we spontaan zwanger !
    In april 2009 beginnen in feb 2009 zwanger haha

Dus mijn lijf kan het wel gelukkig nu maar hopen dat mijn lijf nu dan ook even weet wat te doen ;)

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @whitesaber: Met het vooruitzicht van IUI en dan spontaan zwanger worden! Geweldig! Ze zeggen dat als je eenmaal zwanger geweest bent dat het makkelijker kan gaan............maar dan lees je verhalen hier en dan weet je dat het ook onzin kan zijn.
    Ik hoop echt dat het niet weer zo lang gaat duren voor jullie hoor!

@september: 4rondes dat is heel fijn! Maar nu moet je toch ongewenst wachten tot je weer zwanger mag worden en dat is helemaal niet leuk!

19. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Nee mag ook helemaal niet klagen hoor...
    Maar misschien komt het dat ik het niet echt gewend ben he?! Gewoon verwend zeg ik maar...

Wat super dat de iui niet nodig was zeg... Hoor je toch vaker he? Misschien eigenwijze zwemmers die denken ojeee.. toch maar op t eitje af dan?! hihi...

Sloppy, zie bij jouw een nog langere periode. Knap dat je het wel weer eerst zelf wil proberen!!! En anders genoeg cryo's? over zag ik..

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @september: ja genoeg cryo's over :D

Deel Deze Pagina