Megan ook een mooie naam ! Mijn zoon heet Joey (van Friends ) En jou kindje september? Als je het niet wil zeggen,hoeft niet mag wel
ik weet eigenlijk geen medicijnen die je mag gebruiken bij zwangerschap, ik ben er inderdaad nu ook achter dat je zelfs artsen niet altijd kunt vertrouwen het heeft ook heel wat tijd gekost alemaal wat we heel jammer vinden maar ja het is niet anders ik heb achteraf gezien bij mijn 1ste zwangerschap gewoon heel veel geluk gehad het had heel anders af kunnen lopen, en het consultatie buro daar zeg ik ook alleen maar ja en amen want ik doe toch wel wat mijn gevoel mij ingeeft want daar zijn alle kinderen ook gelijk wat dus in het echt niet zo is zon topic is wel leuk! kunnen we saampjes wachten whaha ik kon het alleen niet weer vinden gister maar k heb um!!!
trouwens hier is ons dochtertje bijna 4 jaar voor degene die er ook best veel leefttijds verschil tussen hebben krijgen jullie ook altijd van die rotvragen? ik word er schijtziek van dat ze steeds vragen goh het duurt ook lang bij jullie voor een 2de he? zo komt er wel erg veel verschil in leeftijd:x
Ik kreeg die vraag al een paar maanden na de geboorte van mijn dochter en even aan iedereen duidelijk gemaakt dat ze er niet meer om moeten vragen maar toch ze blijven maar vragen pff word er moe van...
Heb ik gelukkig niet gehad. Alleen een collega zei laatst, ja ik was al aan het rekenen als jij volgend zomer met verlof bent, dan krijg ik het druk... HUH, ben niet zwanger hoor... Heb ook maar niet gezegd dat ik graag zou willen. Want misschien duurt het nog wel even ook.. Mijn zoontje heet Boaz, ssst... haha... Vrijdag weer naar het bureau, ben benieuwd hoe zwaar/lang hij is. Verder luister ook niet echt, maar moet zeggen dat ze mij weinig vragen over hoe ik de voedingen doe enz. nooit aan mij gevraagd. Doe dus ook maar wat, haha... Nee hij doet het goed, dus neem aan dat het dan prima is. Al hoor ik andere verhalen over het cb. Verder geen nieuws...
ik zit ook gedwongen op het wachtbankje... eerst was mijn man er nog niet klaar voor. nu inmiddels wel maar dankzij een fout van onze financiele tussenpersoon zitten we nu zo krap dat we een 2e kindje nog niet kunnen betalen
@leeftijdsverschil: hier weet iedereen hoelang het voor Megan heeft geduurt en ik zeg steeds dat ik wel wil maar niet meer de medische molen in wil..........dus waarschijnlijk denkt iedereen dat we wel klaar zijn @Calimero: Ik slik wel medicijnen die ik ook tijdens mn zwangerschap moet slikken, voor mijn schildklier en mijn maag en ik krijg ook nog b12 injecties. Maar ik neem verder geen enkel risico hoor! @marieke: welkom op de bank.
Haha.. welkom op de bank! O een financiele reden is ook niet leuk zeg... Dat heeft mijn vriendin nu ook, balen! Maar welkom inderdaad... Ik heb trouwens wel wat, of het nieuws is weet ik straks.. Ben nog steeds aan het testen met ovulatie testen, test nr 30 geloof ik al.. Heb nu een pilstrip gekregen zodat ik ieder geval weer ongi zou worden. Maar nu een bijna positieve test vanmiddag? Ik ga straks nog eens testen, als hij positief blijft of meer dan wacht ik nog maar 2 weken, wie weet een wonder?! En anders begin in morgen met de pil voor 1 maandje. Hopelijk helpt dat?! Verder geen nieuws, hihi. Zit hier maar alleen, vriendlief staat in de file vanaf belgie..(als het positief is moet ik hem waars. flink overhalen om te klussen?) En meneertje ligt nog te pitten...
@marieke Welkom Even niet veel te typen mijn poppie is nog wakker en heb zon vermoeden dat hij niet echt wil slapen haha Doeiiiiiiii
Vage testen!!!! bbbrbrbr...*** *** ... maar goed dat jullie me niet verstaan! Ga NU beginnen met de pil slikken!!! Hopelijk doe ik daar goed aan?!
Hey meiden!!! Zo;n topic zocht ik nou Ik ben trotse moeder van Morris (bijna 8 maanden) 23 jaar en ruim 2 jaar getrouwd en wij hebben gister besloten om in december voor een 2e te gaan!!! Heb er nu al zin in, want als het aan mij lag was ik al weer zwanger Daarom kom ik hier gezellig mee kletsen!
Welkom manoe In dec ? Leuk he als je het besluit hebt genomen En ineens worden er andere vriendinnen ook weer zwanger Heb er zon zin in
Als je een vage test hebt zou ik nog niet gaan beginnen met de pil Voor het geval dat je zwanger bent Ik zou het eerst zeker willen weten
De testen bleven van licht naar donker verkleuren.. En dat al zeker 35 dgn... Heb natuurlijk geen cyclus... Zwangerschapstest gedaan, niets! Dus woensdag na een neg. ovutest begonnen met de pil, vrijdag nog een ovutest gedaan, weet niet waarom... Maar positief?! Ben meteen weer gestopt met de pil,maar er dus wel al 3 geslikt... vrijdag en zaterdga geklust, hopelijk is het raak.. Of wordt ik over 2 weken ongi, ook goed.. Want dat weet ik dat ik mijn cyclus weer terug heb... Afwachten maar...
@ Whitesaber: Ja zeker spannend!!! Wanneer begin jij eigenlijk? @ September ik zou ook nog even wachten inderdaad! Hoop met je mee over 2 weken misschien wat meer duidelijkheid!!! Spannend!
Als mijn medicijnen uit gewerkt zijn en het veilig is om voor een kleintje te gaan over ong 3 maanden
Ja hopelijk krijg ik straks meer duidelijkheid.. Ondertussen wacht ik rustig mee... Leuk dat we allemaal een beetje dezelfde leeftijd kinderen hebben zeg...! Jij ook succes manoe.. heb je nog anticonceptie of kun je er meteen voor gaan in december?!
Spannend over 3 maanden dan zitten we in oktober november Ik slik momenteel de pil niet, na de bevalling vond ik het heerlijk zo zonder iets we klussen een beetje rond de eisprong, heb een vrij regelmatige cyclus van 29/30 dagen. Wel moeten we oppassen want was vorige keer gelijk zwanger dat werd een MK met 6,5 week en daarna weer gelijk zwanger. Ik weet we mogen er niet van uitgaan dat het weer in 1 keer lukt maar toch blijft het wel in je achterhoofd... ja leuk haha 8,9 en 10 maanden ongeveer he Waren jullie een beetje snel zwanger?
Ik niet manoe Duurde 3 jaar Wel leuk kindjes met bijna dezelfde leeftijd Welke kindjes krijgen nu tandjes? Mijn J heeft net zijn 8ste tandje door...