Heerlijk sloppy Wat goed nieuws Wauw spontaan ook nog En ja erg duidelijk voor een test voor de NOD Krijg gelijk de baby kriebels weer 8) Laat die 3 maand maar om zijn
@ Whitesaber ja kom maar op met die maanden ik wil niet dat de maanden zo snel gaan onze kleine groeit al zo hard maar aan de andere kant wilde ik dat het al Dec. was Ik wil ook Nog even geduld Ik had toch iets raars ik voel altijd me ei (gebruik geen voorbehoedsmiddelen) we doen "voor het zingen de kerk uit" :O maar had gister een klein veegje roze en daarna oud bloed, nu niks meer...vaag hoor! We zullen het zien soms denkt je je lichaam helemaal te kennen en dan krijg je zo iets )
Je lijf je voor de gek houden, vertel mij wat... Maarre van voorvocht kun je ook zwanger raken hoor, dus kunnen kan het zeker.. Of het zo is??? NIet ook al zo snel het bankje afgaan hoor!!! hihi.. Nee zou toch ook wel erg leuk zijn he?! Zo snel raak..
@ Sptember tja ik heb er wel eerder gehoord maar lees ook dat het onzin is...zou tuurlijk wel super leuk zijn maar het zal wel niet hoor, we doen het al 8 maanden zo...we wachten lekker tot dec..dan gaan we er echt voor!!! Blijf gezellig hier!!! En hoe is het bij jou?
Ik ben denk ik gewoon ongi geworden hoor. Het is weer over,maar ben nooit echt heel erg ongi geweest, dus hou het daar maar op. Zag net ook dat het 24dgn is nadat ik volledig gestopt ben met de bv, dus hoop dat ik nu misschien een regelmatigere cyclus heb?! Kan dat trouwens? voor de zwangerschap van 30 tot 50dgn en na een zwangerschap netjes 25-28 ofzo?! Maar wanneer mijn nod nu is, weet ik niet.. Hopelijk ergens half sept.?!
@ September ongi geworden?! Zou kunnen dat je cyclus anders is na de bevalling...die van mij was: 37,34,30,29,? dus moest wel ff op gang komen maar 29, 30 is wel mijn oude cyclus weer..
@september: Dat is mooi dat je eerste ongi gekomen is! Ik hoop echt voor je dat je snel regelmatig zal zijn hoor Ik heb, helaas, maar 10dgn bv gegeven en ik was echt heel snel weer in mn ritme....... Voor de zwangerschap altijd strak 28dgn en daarna ook weer. En nu hoop ik niet meer.....hihi
Hoi meiden Ben al een paar dagen aan het zoeken naar jongensnamen Ja ik weet het maar ben zo enthousiast Kijk wat vinden jullie van deze *Djayce *Djesley *Kayden *Kyanu *Kayden *Qiyano *Raileigh *Reilly *Riley *Trey
Het zijn niet mijn namen sorry.. Maar ik zou Riley dan kiezen... Maar heb je denk ik niets aan dan he?! Ik heb iets met de z in namen... En heb na een zoontje heel erg de voorkeur voor een meisje, herkennen jullie dit ook?!
Ik zou ook Riley doen denk ik, niet helemaal mijn namen ook maar riley vind ik wel leuk. Wij hebben de namen ook al weer klaar liggen! @ September tuurlijk is het leuk van elk geslacht 1 maar heb niet heel erg het gevoel ik wil perse een meid....2 jongens dicht op elkaar is ook wel leuk voor de kleine, ach als het maar helemaal gezond is
ja tuurlijk gezond! Maar ben echt een meidenmoeder en moest ook erg wennen toen ik wist dat ik een jongetje kreeg. nu maakt het niets uit hoor en had hem echt niet willen missen. Maar ben bang dat ik dit nu weer heb?
@sebtember: Ik ben ook echt een meiden moeder, en toen ik zwanger was van Megan, voor ik het wist dat ze een meisje zou worden, was ik ervan overtuigd dat het een jongen zou worden........... Ik heb ook wel een ligte voorkeur voor een meisje maar als het een jongen zou worden is dat natuurlijk ook heel leuk........maar zou ik ook ff aan moeten wennen Ook omdat ze met de 2en op een kamer komen de eerste paar jaar zouden 2meiden makkelijker zijn............denk ik zo..
@ September, tja dan moet je maar gewoon een meid krijgen he haha lastif ik snap je wel hoor een collega van mij had dit ook heel sterk die kreeg toen ook een jongen maar daarna wel een meid! Daar was ze dan ook heel blij mee! Afwachten dan maar he
Hey meiden heb nu al 2 dagen in de avond met afvegen bruin roze bloed verlies....ik zal toch niet zwanger zijn geworden van een beetje voorvocht??? Zou onwijs leuk zijn hoor Maar verwacht het helemaal niet!!!
O, ben dus niet de enige, hihi.. Maar het staat los van hoeveel ik van mijn zoontje hou hoor! Die vind ik de allerliefste, leukste enz.. Manoe, testen testen.... Wanneer is je nod ook alweer?