Yesss ik hoop op vanavond een knaltest Blij dat ik mijn lichaam toch best wel kan inschatten (Onderste is mijn test al 20 dagen lang bovenste van net, niet echt geconcentreerde urine want ik moet vandaag echt heeeul veel plassen)
Toch maar aan de klus dan hihi succes. @Smile83 welkom bij de club gezellig. @Sasja88 ach zeg nooit dat je de laatste bent,je weet het nooit,je hebt maar 1 inimimi zaadje nodig.
Oh sasja dat weet je helemaal niet! Wie weet is t deze ronde wel raak! Oh jee.... hier toch net erg boos op mn man geworden eigenlijk beetje overdreven waarom..... stomme hormonen! Heb ik eigenlijk nooit zoiets.... En bij mn zoontje ook niet gehad. Arme kleine die schrok er beetje van dat ik opeens zo uitviel en ikzelf ook! Hij zei opeens mama boos.... zo zielig.
Lijstje - NOD Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde - NOD 16/17 november Fladderaar - 33 jaar - 2e kindje - 1e ronde - NOD 21 november River87 - 30 jaar - 1e kindje - 4e ronde - NOD 22 november Doornroosje94 - 23 jaar - 2e kindje - 1e ronde - NOD 30 november Sasja88 - 29 jaar - 1e kindje - 4e ronde - NOD 1 december Daantje17 - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde - NOD 1 december Elletje - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde - NOD 7 december Rissie10 - 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde - NOD 7 december Love1987 - 29 jaar - 3e kindje - 2e ronde - NOD 10 december MamavanSoum - 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde - NOD... Gigii - 29 jaar - 2e kindje - .. ronde Binnenkort starten Meisje89 - 28 jaar - 3e kindje - hopelijk eind van het jaar Zwangeren/uitgerekend LiefenLeed - 31 jaar - 3e kindje - 6 mei 2018 moielle - 38 jaar - 3e kindje - xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 16 juni 2018 Stessje86 - 31 jaar - 1e kindje - Caatje87 - 30 jaar - 2e kindje - 8 juli 2018 Romy1980 - 37 jaar - 4e kindje - 16 juli 2018 Neeltje1985 - 31 jaar - 2e kindje - 22 juli 2018 Vinexkindje - 29 jaar - 22 juli 2018 Ikook - 25 jaar - 1e kindje - 23 juli 2018 Kinderwens87 - 30 jaar - 3e kindje - 24 juli 2018 Afspraken Stessje86: 20 november intake vk + eerste echo Caatje87: 27 november intake vk + eerste echo Romy 1980: 30 november 1e echo gynaecoloog Neeltje1985: 1 december 1e echo xMeliisz: 6 december termijnecho xMeliisz: 20 december controle vk
@de nog niet zwangere meiden. Blijf geloven hoor..... ieder lichaam is anders!!! Laten we elkaar hier lekker steunen..... kan mij heel goed voorstellen hoe het voelt...... liefs
Ahh thnx Tot nu toe nergens last van.. alleen rommelende darmen maar dat kan ook gewoon gewoon zijn.. ipv allerlei gekkigheid in mn hoofd te halen heb ik dit keer een soort rust over me heen en dat is wel heel fijn!
Goedzo! Rust is ook fijn. en als het niet gelukt is. Wees niet boos. Het komt allemaal goed. Maar eerst lekker hopen dat het nu wel gelukt is! Soms als je niks voelt kan het zomaar raak zijn, hoor ik wel van andere mensen haha Ik heb die rust ook deze week. Vorige maand wist ik al dat het niet raak was en dat gaf ook wel even rust in mn hoofd. Wij gaan morgen nog 1x klussen en dan maar afwachten. Heb ook geen zin om steeds met tegenzin te vrijen.
@Vinexkindje Gefeliciteerd! Vandaag aan mijn moeder, vader en broer het nieuws verteld. Vooral reactie vader echt heel ontroerend "Geniet maar van deze mooie tijd, hij is zo voorbij". Verder vandaag ook toevallig een aanstellingsgesprek bij de universiteit waar mijn werk heen verhuist gehad (begin technisch gezien geen nieuwe baan). Meteen even de zwangerschapsregelingen besproken. Fijne is dat mijn vaste contractsduur van 4 jaar met alle weken van zwangerschaps+ouderschapsverlof wordt verlengt + een deel van het ouderschapsverlof wordt ook doorbetaald! Echt heel fijn