Soms is dat inderdaad beter... voor sommige mannen is de druk anders te groot. En idd een beetje verleiden kan nooit kwaad.
Vervelend @Sasja88 ! Maar hopelijk morgen weer een kans! En afgelopen dinsdag was ook goed! Hier weer even zenuwachtig, MvM belde me net dat ze morgen wel langs kunnen komen voor de intake. Dan ben ik dus pas 4wk4d! Dat is super vroeg! Maar ja, prima, dan gaan we het gewoon doen.. Maar neem aan dat de test morgen dan wel moet knallen of niet?? Ik heb sinds dinsdag niet meer getest, maar zal morgen voordat ze komt nog wel even zelf een testje doen!
Wow @Ikook dat is inderdaad wel heel vlot. Ik heb me vandaag ook aangemeld maar reken erop ze pas over een week te zien. Maar komt vast goed. Het kan ook dat hij nog niet knalt maar dat ze dan ervanuit gaan dat het over een week wel knalt en dat je dan mag beginnen? Ik kwam er net achter dat ik de kraamverzorgster van onze jongste weer kon vragen! Er is zelfs een website waarop je je eigen kv kan kiezen, super fijn. Kortom, ik kan het alvast afvinken
Volgens mij begin ik dan ook nog niet direct inderdaad hoor. Ze zij ik kan dan alvast de intake doen + test. Maar denk inderdaad dat ze gewoon controleert of de streep duidelijk is, knallen en knallen is toch niet uit elkaar te houden Volgens mij begin je altijd vanaf week 6.. Ik had ook pas dinsdagavond mezelf aangemeld, maar ik heb deze week nog vakantie, dus daarom kwam het wel goed uit.. Dus op zich wel fijn! Bovendien ben ik dan echt klaar met testen, dat vind ik ook wel fijn! En lekker vlot je kraamverzorgster geregeld dan!
@Sasja88 aach jeetje zeg. Wat naar! Gelukkig hebben jullie er een beetje over kunnen praten. Hoop dat het nog mag lukken deze dagen.
Hier kwam mvm langs met 4+6 en moest idd wachten tot week 6 met starten. Het gaat erom dat je test positief is. Hcg stijgt nog dus je hoeft niet perse een knal test te hebben. Voor mij is dit nu de 2e keer en had ook weer dezelfde informatrice, dat was wel leuk @Sasja88 wie weet in morgen een betere dag voor je man en gelukkig is het dinsdag al een keertje gelukt
Ok, nou positief zal ie toch wel zijn . Maar goed, morgen vooraf nog even mijn eigen laatste test opmaken, dan ben ik ook lekker van mijn testen af! Hoop natuurlijk wel op een mooie knaller!
@Sasja88 dikke knuffel meis! Ik dacht dat hij later t insemineren eventueel ok vondt.. of ziet hij daar nu vanaf.. ja t kan soms maar 1x nodig hebben.. maar ntrlk wil je liever vaker.. en eerder op de avond verleiden of voor t eten al bijv? Kan me voorstellen dat je nu twijfelt en van slag bent je gaat wat je zegt van heel positief naar teleurstelling en dat is heftig.. maar neem aan dat hij hier toch wel 100% achter staat. Misschien is hij erg teleurgesteld in zich zelf en voelt hij zich al rot over het presteren en weet hij dat hij jou teleurstelt, dat is voor hem ook niet makkelijk.
@Ikook je test moet gewoon positief zijn voor moeder voor moeders. Hoeft niet knal. En dan mag je met 6 weken starten. Ik heb me al paar dagen terug aangemeld maar niets gehoord.... nou ja misschien bellen ze vanavond. Ik heb op woensdagen vrij dus zou fijn zijn als ze dan kunnen komen. @Sasja88 hoop dat het lukt vandaag met je man. En hij zal er zeker wel echt achter staan toch.... En ip is er maar 1 zaadje nodig.... duim voor jou.
Toch was het leuk geweest om volgende week bij MvM een knaltest te hebben.. Maar, ook prima om het testen achter de rug te hebben of zo.. Toen ik vanmorgen mijn test deed dacht ik even dat hij niet was opgelopen, want hij liep een beetje slecht door, maar toen ik een foto maken zag ik pas hoe donker hij was. Krijg vanmiddag mijn nieuwe telefoon dus zal dan nog even een mooie foto van alle testen en vaag de MvM test maken
Spanend hoor mvm. Ik had ook geen knaller bij mvm en werd daar ook een beetje onzeker van. Zeker omdat ik al wel een knaller had op de kv2v5. Maar het is helemaal goed gekomen!! Ben benieuwd naar je testen
Heb nu een fototje toegevoegd die ik net had gemaakt, wat voor testen gebruiken zij? Ik hoop maar dat het me niet onzeker maakt inderdaad.. Maar nu gelukkig met exact dezelfde urine kv2v5 gedaan..
Mooie oploop! Goed idee om met de zelfde urine een test te doen als waar je straks ook de mvm mee test. Dan hoef je in iedergeval niet onzeker te zijn als die lichter is.
Hij voelde zich teleurgesteld.. maarrrr.. Ik heb net een positieve ovu test in handen dus eitje is weer op dag 21 pas. Lekker laat hahah.. dus vanavond ga ik meneer even lekker verwennen
Lijstje - NOD Fladderaar - 33 jaar - 2e kindje - 1e ronde - NOD 21 november River87 - 30 jaar - 1e kindje - 4e ronde - NOD 22 november Gigii - 29 jaar - 2e kindje - 4e ronde - NOD 26 november Doornroosje94 - 23 jaar - 2e kindje - 1e ronde - NOD 30 november Sasja88 - 29 jaar - 1e kindje - 4e ronde - NOD 1 december Daantje17 - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde - NOD 1 december Elletje - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde - NOD 7 december Rissie10 - 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde - NOD 7 december Love1987 - 29 jaar - 3e kindje - 2e ronde - NOD 10 december Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde - NOD 14 december MamavanSoum - 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde - NOD... Binnenkort starten Meisje89 - 28 jaar - 3e kindje - hopelijk eind van het jaar Zwangeren/uitgerekend LiefenLeed - 31 jaar - 3e kindje - 6 mei 2018 moielle - 38 jaar - 3e kindje - xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 16 juni 2018 Stessje86 - 31 jaar - 1e kindje - Caatje87 - 30 jaar - 2e kindje - 8 juli 2018 Romy1980 - 37 jaar - 4e kindje - 16 juli 2018 Neeltje1985 - 31 jaar - 2e kindje - 22 juli 2018 Ikook - 25 jaar - 1e kindje - 23 juli 2018 Kinderwens87 - 30 jaar - 3e kindje - 24 juli 2018 Vinexkindje - 29 jaar - 3e kindje - 24 juli 2018 Afspraken Stessje86: 20 november intake vk + eerste echo Caatje87: 27 november intake vk + eerste echo Ikook: 29 november vroege voorlichting Romy 1980: 30 november 1e echo gynaecoloog Neeltje1985: 1 december 1e echo xMeliisz: 6 december termijnecho Vinexkindje: 8 december intake vk + 1e echo Kinderwens87: 13 december 1e echo Kinderwens87: 19 december intake vk xMeliisz: 20 december controle vk Ikook: 20 december intake vk + termijn echo Vinexkindje: 29 december termijnecho
Oh super zeg @Sasja88 perfecte timing! En nu maar niets over die och test zeggen tegen je man..... En hoop voor jullie dat het raak is deze ronde.
Zo! MvM is net geweest, dus nu ben ik echt klaar met testen! Bij deze een foto met mijn nieuwe camera, stuk beter! Was erg leuk en ze was erg positief over het streepje voor deze termijn. Blijkbaar zijn MvM testen heel "streng" legde ze uit. Werd net ook door de VK gebeld dus afspraak staat! Op 20 december mag ik voor termijn echo + intake, dan ben ik volgens eigen berekening 10wk2d. Op 29 november heb ik ook nog een vroege voorlichting. Ze bieden ook op eigen kosten op 8wk een vroege echo aan, maar ik had dat eigenlijk nog niet met mijn vriend overlegd, dus daar moeten we nog even naar kijken. Is natuurlijk heel leuk, maar misschien wachten we wel braaf op de 10 weken echo. We konden wel meteen ook bloed voor NIPT test oid laten afnemen. En @Sasja88 Go get him!