Ghehe.. heb blijkbaar late eieren haha. Vond het vorige maand ook al zo raar dat ik op dag 20 en 21 zoveel slijm had.. snap alleen mn buikpijn niet die ik al vanaf maandagavond had.. dus had verwacht dat eitje al geweest was.. niet dus Heerlijk dit forum.. lekker je verhaal kwijt kunnen
@Sasja88 mooi zo dat je je ei hebt gevonden,dus vanavond ff aan de klus hihi.hopenlijk lukt het vanavond wel. @Ikook mooie test! Nu lekker gaan genieten,vind het knap hoor als me kan wachten tot 10 weken hihi..
@Sasja88 succes straks! zet em op haha Hier gisteravond nog seks gehad, we gaan voor een augustus baby nu alleen hopen dat mijn ei springt hahahaha. Had net wel al steekjes in mijn liezen maar goed. Dat zal wel toevallig zijn. We blijven hopen
Gelukt! Manlief blij, ik blij nu maar op de wachtbank. NOD 1 december. Heb een positief gevoel! Dus dat houden we dan maar vast. fijne avond allemaal!
Heb al geen bloedverlies meer, een week of zo, dat is al iets. Fijn dat het bij jou gelukt is! Duimen draaien nu
Super fijn dat het is gelukt en jullie zo’n positief gevoel erover hebben @Ikook je bent nu 4+4 toch? Dan zou je 20 december 9+2 moeten zijn toch? Is dat niet te vroeg voor de termijnecho? Ik heb de termijnecho met 12+4 weken
Hmm.. besef me nu dat ik pas 9wk2d ben volgens eigen berekeningen op 20 december.. volgens vk was ik dan al 10wk.. Vraag me af of ik wel juiste gegeven heb doorgegeven. Of wellicht heeft ze gemiddelde duur van een cyclus aangehouden (omdat mijn eisprong dit keer laat was..). Ach ja, een termijnecho op 9wk2d moet ook kunnen denk ik? Ik klaag niet hihi + maandag een vroege echo plannen, die zal dan met 7wk3d/7wk4d komen, ook prima!
Haha, wat ik zelf net ook besef ja... bij ons doen ze termijnecho op 10 weken, dus weet ook niet precies hoe ze dit heeft berekend.. misschien dus cyclusduur. Ben nu bijna bang dat ik iets verkeerd heb doorgegeven. Kan ik me niet voorstellen eigenlijk..
Bij mij waren ze wel echt streng dat termijnecho na de 10 weken moest zijn. Toen ik bij mijn zoon bij de vroege echo een aantal dagen terug werd gezet, moest de termijnecho alvast verzet worden. Overigens vind ik 12 weken dan wel weer erg laat.
Ja, maar ik heb nu nog niet eens een vroege echo gepland (die is niet verplicht).. zou natuurlijk kunnen dat ze dat daarna nog wel zeggen, maar vind ook op internet dat hij tussen 9-12 weken plaatsvindt.. Zij hebben het uitgerekend..
@River87 spannend! Benieuwd naar je testen, maar vooral wachten als je het volhoudt Ik moet maandag toch nog even bellen voor de vroege echo afspraak, dus vraag dan ook wel even naar de berekening.. denk dat ze gemiddelde van mijn twee cycli = 26 dagen hadden genomen.. Had ook eisprong aangegeven, maar ja. En anders hoor ik het bij de vroege echo wel.
Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik een echo met 9+3 en 12+3 en er zat qua uitgerekende datum toch verschil in. 12 weken vond ik een mooie echo (beweegt al veel meer en zag echt al een compleet kindje erin). Als jullie zelf een vroege echo ergens anders plannen zou ik toch bellen of je de termijnecho kan verplaatsen. Qua berekenen van termijn is dat toch beter. Termijn echo is idd tussen 10 en 13 weken
Termijn echo: zowel bij 7 weken, 8 weken, 10/11 weken als 13 weken een echo gehad ( voordeel als je een gyn als zus hebt en nog een VK). Op 7, 8 en 10/11 weken kwamen ze allemaal op 10 feb uit maar bij de Termijn echo van het ZH op 13 weken ben ik naar voor geplaatst naar 6 feb wat helemaal niet kon gezien mijn eisprong. En ik ben bevallen op de 10e. Dus ja.... bij mij klopte die vroege echo's gewoon hoor. En @Ikook als je dan maar 9+2 bent dan doen ze misschien nog ergens een extra echo!