@River87 jaa een licht streepje, wanneer is je nod? Voorzichtig gefeliciteerd.. @rissie10 op naar de eisprong!! @Fladderaar bijna testen!! Ook in ronde 1 is het niet onmogelijk en evenveel kans als de andere rondes
Lijstje - NOD Fladderaar - 33 jaar - 2e kindje - 1e ronde - NOD 21 november River87 - 30 jaar - 1e kindje - 4e ronde - NOD 22 november Gigii - 29 jaar - 2e kindje - 4e ronde - NOD 26 november Doornroosje94 - 23 jaar - 2e kindje - 1e ronde - NOD 30 november Sasja88 - 29 jaar - 1e kindje - 4e ronde - NOD 1 december Daantje17 - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde - NOD 1 december Elletje - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde - NOD 7 december Rissie10 - 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde - NOD 7 december Love1987 - 29 jaar - 3e kindje - 2e ronde - NOD 10 december Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde - NOD 14 december MamavanSoum - 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde - NOD... Binnenkort starten Meisje89 - 28 jaar - 3e kindje - hopelijk eind van het jaar Zwangeren/uitgerekend LiefenLeed - 31 jaar - 3e kindje - 6 mei 2018 moielle - 38 jaar - 3e kindje - xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 16 juni 2018 Stessje86 - 31 jaar - 1e kindje - Caatje87 - 30 jaar - 2e kindje - 8 juli 2018 Romy1980 - 37 jaar - 4e kindje - 16 juli 2018 Neeltje1985 - 31 jaar - 2e kindje - 22 juli 2018 Ikook - 25 jaar - 1e kindje - 23 juli 2018 Kinderwens87 - 30 jaar - 3e kindje - 24 juli 2018 Vinexkindje - 29 jaar - 3e kindje - 24 juli 2018 Afspraken Stessje86: 20 november intake vk + eerste echo Caatje87: 27 november intake vk + eerste echo Ikook: 29 november vroege voorlichting Romy 1980: 30 november 1e echo gynaecoloog Neeltje1985: 1 december 1e echo xMeliisz: 6 december termijnecho Vinexkindje: 8 december intake vk + 1e echo Kinderwens87: 13 december 1e echo Kinderwens87: 19 december intake vk xMeliisz: 20 december controle vk Ikook: 20 december intake vk + termijn echo Vinexkindje: 29 december termijnecho
@River87 wowww, zelfs ik zie wat hoor en dat zegt wel wat haha. Super goed! Hopen op een prachtige oploop en dan mag je jezelf onder mij plaatsen! @Fladderaar Ik ga hard voor je duimen hoor! Alles kan tenslotte! Spannend!
Jeetje. Ik blijf maar ovulatiepijn houden. Vorige maand duurde het 1 week. Vooral bij het zitten doet het zeer.. sinds maandagavond al pijn. Niet zo erg meer maar het is wel aanwezig.. pff.. op internet staat dat dat niets ergs hoeft te zijn en dat dat bij sommige mensen gewoon zo hoort.. heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Ik voel het ook niet aan 1 kant maar gewoon in het midden.. en de benen doen zeer..
@Sasja88 wat vervelend zeg ik heb t af en toe eens gehad maar dan dagen na mn eisprong Hopelijk trekt t snel weg
Ja.. vind het ook irritant.. als het begint denk je van oh de eisprong begint. Maar dan duurt het gewoon nog 4 dagen ofzo.. als het deze maand niet lukt ga ik toch maar even naar de huisarts om te vragen of dit normaal is.. het is niet zo erg meer maar het zeurt nog wel een beetje door..
Ik heb ook dagen last gehad van mn eisprong, tot gisteren eigenlijk en mijn eisprong was de 15e, lastig he!
Ik had het bij mn afgelopen eisprong ook.. die was ook later dan normaal.. Ik hoopte op een superei en dat was het . Eipijn voor eisprong is geloof ik groeipijn en eipijn na eisprong komt van het gele lichaam wat achterblijft en een beetje kan opzwellen of doordat er wat bloed is vrijgekomen bij de eisprong en dit irriteert. Meestal onschuldig, maar kan geen kwaad om het te laten checken natuurlijk.. Ik hoop voor jou in ieder geval ook een super ei!
@Sasja88 Ik had het ook 3 maanden terug maar normaal niet. Maar zoals @Ikook het beschrijft klopt het. Hopelijk snel van de pijn af en roze deze ronde.
@Sasja88 vervelend zoveel ei pijn! Misschien is ie heel groot @Neeltje1985 ik bedacht me gisteravond ook ineens dat mijn symptomen zelfde waren als bij de zwangerschap van de jongste. Smorgens slecht voelen tot ik gegeten had, maar toch nergens zin in hebben en echt moeten duwen om eten er in te krijgen. Smiddags zelfde en savonds werd ik echt mottig toen het avondeten wat op zich liet wachten. Heb toen echt hap per hap genomen, terug in de zetel liggen, weer een hap en eenmaal ik halverwege was ging het vlotter en voelde ik me beter. En toen bedacht ik me dus dat ik exact dat had toen ik zwanger was, heb toen weken zo rondgelopen. Vanochtend was het niet zo, maar ben wel benieuwd nu naar komende dagen. Alleen.. Bij de jongste begon dat rond 5,5wk zwangerschap en zo ver kan ik nu volgens mij niet zijn. Ik ga mijn kaartje met bloedverlies eens posten, kan je kijken. Heb in 9 van de 10 gevallen enkel smorgens/voormiddag bloedverlies en de rest van de dag niet meer, wat ik ook raar vind.
Dit zijn mijn kaartjes. De blauwe is seks, zoals je ziet bij 2 van de 3 ook bloedverlies meteen na het vrijen, wat ik normaal ook nooit heb. Heel raar allemaal!
19 oktober en 21 oktober heb ik ovulatie pijn ingevuld, had toen steken in mijn liezen. 20 oktober had ik kramp ook. 22okt dus eerste bloedverlies, dat was savonds toen
Heb je al een test gedaan? Je weet maar nooit, herken jouw symptomen ook wel tot op zekere hoogte... maar wellicht zijn het ook gewoon je hormonen die weer op orde aan het komen zijn. Ik kan me goed voorstellen dat je onzeker wordt van je onvoorspelbare lichaam..
Nee nog niet getest omdat, tot gisteren, ik me nog niet zo extreem gevoeld heb. Voelde me al sinds woensdag 'vreemd' maar dacht dat ik misschien ziek werd. Gister was dan ineens erger. Weet niet wat ik er van moet denken. Net gegoogled op 'elke ochtend bloedverlies', kom ik op een topic over iemand die 11wk zwanger is en dat ook had, en volgens de gynaecoloog een extra doorbloedde baarmoedermond waardoor ze dus heel snel bloed verloor. Iets wat bij een 2e of 3e zwangerschap sneller voorkomt. Dat zou bij mij ook de bloeding na het vrijen verklaren. Alleen.. Ik heb nooit vruchtbaar slijm gehad of zo, maar dat kan door borstvoeding misschien anders zijn. Aaaargh zoveel 'misschien' en 'wat als'. Misschien toch eens testen dan morgen..
Helaas, de test was negatief vanmorgen.... tot ik mijn periode krijg heb ik een sprankje hoop, maar baal wel n beetje....