Gaan voor een 1e, 2e, 3e ... kindje najaar 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xMeliisz, 27 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Owww! Hm das een ander verhaal hihi. Misschien heeft iemand anders nog tips!

2. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Voedingsbh met beugel van noppies vond ik erg fijn bij BV. Maar ik heb nooit echt veel pijn gehad in de borsten gelukkig.

3. Ikook

Ikook Niet meer actief

@River87 I feel your pain! Mijn borsten zijn ook echt mega pijnlijk (en ja, het wordt nog steeds met de dag erger, het spijt me). Ik moet zeggen dat mijn huidige BH mijn borsten nog wel redelijk ondersteunt en het overdag wel een beetje pijnlijk is, maar minder dan in de avond. Ik vind het vooral in bed zwaar, heb ook een cup E en je voelt ze dan echt op elkaar hangen of mijn arm er op liggen haha. Ik heb in bed nu in ieder geval vaak een kussen (wij hebben zo'n zijligkussen) tussen mijn borsten liggen zodat ze in bed ondersteunt worden. Helaas kan ik niet meer met mijn borsten tegen de rug van mijn vriend liggen, te pijnlijk...

Ik zit er wel over te denken om over een paar weken al naar zwangerschapsbeha's of een grotere maat stevige BH/sport BH te kijken. Ik rijd ook paard en dat is echt de hel, nu al! Ik weet niet hoe lang ik dat uberhaupt nog blijf doen, maar daar moet ik wel echt iets stevigs voor hebben.

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    @Doornroosje94 bloedverlies vandaag is zo goed als niks. Ik gok dus dat het echt komt door het heffen van de jongste. Ga zien hoe het vordert als ik paar dagen zo doe.

En ja, na al die zwangeren, er zal nog wel genoeg geluk zijn, ook voor jou! ;)

Pijnlijke borsten gelukkig geen last van, maar bh niet te lang dragen misschien idee? Hoewel dat met een grote cup misschien ook niet echt ideaal is.. Moeilijk.

Vieze luchtjes, goed reukvermogen als zwangere kan wel eens tegenvallen ja :D ik kan geen eten zien, bwuk. Zelfs foto's of filmpjes, normaal keek ik veel recepten maar nu, nope. Word al mottig bij het idee haha

5. Fladderaar

Fladderaar Actief lid

13 jul 2015
    155
    213
    43
    Ik heb tot week 10 gereden vorige zwangerschap. Ik was zooo moe dat ik t echt niet meer op kon brengen! Daarnaast kwam mijn baarmoeder rond die tijd ook boven het schaambot uit en begon ik het te risicovol te vinden. Ik reed wel op manegepaarden waarvan er een paar niet helemaal goed in hun bol waren; niet echt prettig wetende dat je zo iets kostbaars bij je draagt... maar ligt helemaal aan de paardjes én de skills van de ruiter natuurlijk wat verantwoord is :)

6. Ikook

Ikook Niet meer actief

Het is wel mijn eigen paardje, dus dat is op zich wel anders. Nadeel is dat groot deel van de zwangerschap in de winter valt.. Hij staat zomers de hele zomer op de wei en in de winter alleen op de paddock. Bovendien kan ik alleen buiten rijden in de winter.. Dus als hij een beetje gek in zijn bol is dan durf ik het ook niet meer aan. Maar hij wordt ook ouder en afgelopen jaar is hij nooit echt druk geworden, dus daar hoop ik ook op. Ben er op zich al een paar jaar niet meer afgevallen, maar wil het risico natuurlijk niet nemen. Merk zelf ook dat ik dan onrustiger ben. Mijn moeder heeft ook al voorgesteld anders nog een tijdje mee te fietsen, meestal is hij dan heel relaxed. En anders gaan we lekker wandelen!

Fladderaar vindt dit leuk.
  7. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    @Ikook, paardrijden stopte ik altijd onmiddellijk mee vanaf ik het wist. Je vergeeft het jezelf nooit als er wat gebeurt..

8. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ow ik word hier alleen ze zenuwachtig,merkte goed dat me afscheiding dunner werd vanaf dag 8, dag 11 liep het eruit was dun doorzichtig.gistere bijna niks.nu ben ik wel vochtig maar het is alweer romig aan het worden,pff dag 13.test nog niet positief ,maar gok morgen wel.maak me dan toch weer zorgen over die afscheiding.pfff

9. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    @Ikook Ja vreselijk he.. omg ik heb t al met lopen moet er niet aandenken als je op een paard zit.. ai..

Ja op zich heb goede bh s maar ben idd opzoek naar zachtheid.
    Ja slapen ligt een kussentje zo tussen dat t nog een beetje ligt idd haha

Sasja88 vindt dit leuk.
  10. Ikook

Ikook Niet meer actief

Ik twijfel, maar op dit moment voelt het op zich nog goed.. In principe zit die kleine nu nog achter mijn schaambot en zou het goed moeten zijn, bovendien doe ik niets waar ik me niet goed bij voel en kan ik er altijd afstappen. Mijn paard en ik hebben er inmiddels bijna 11 jaar opzitten en ik weet meestal wel wat ik van hem kan verwachten. Maar snap je insteek hoor!

Ik geloof dat zwangerschapsbeha's juist vanwege zachtheid zo goed zijn! Ga in ieder geval even kijken.. Deed vanmorgen mijn badjas aan, oeh oeh wat pijnlijk. Achja, als dat het ergste voorlopig is ;)

Fladderaar, Meisje89 en River87 vinden dit leuk.
  11. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Oh nee ik heb he wat berichten gemist zonder meldingen. Jeetje de roze wolk is geëxplodeerd. Geweldig! Besmet nog een paar andere dames (iedereen in de groep).

Maar als ik niemand vergeet GEFELICITEERD @River87 @Meisje89 @Fladderaar

Fladderaar, rissie10, Sasja88 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Gefeliciteerd allemaal.

Hopelijk open testen verder op @Fladderaar en @River87

Ik zou denk ik voor inderdaad een zwangerschaps/voedingsbh kijken. Ik heb die van Noppies, erg fijn!

Fladderaar en River87 vinden dit leuk.
  13. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
  14. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Jaaa please zwangere vrouwen!!! Besmet ons.. stuur ons het virus via internet :roflmao::o:

Ben een beetje vervelend deze week :rolleyes:

Neeltje1985, Fladderaar, Love1987 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Je mag wat kwaaltjes hebben van mij :p

Sasja88 vindt dit leuk.
  16. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Alleen het virus is genoeg, geen kwaaltjes haha ;):rolleyes::p

Meisje89 en rissie10 vinden dit leuk.
  17. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Haha allebei is goed als ik maar zwanger word,dan maar zere boobs haha,

Oww weer een ov test gedaan.hij is bijna positief.denk morgen ochtend.
    Maar me slijm is helemaal weg.alleen nog nattig witte room,,,helemaal geen slijm meer waar je draden van kan trekken,
    Maak me zorgen of dat dat Dan wel goed is.zondag had ik het nog wel.
    Maar als me test morgen pas positief is.en do pas me ei springt,pffff dan ben ik zo droog.iemand ervaring?

River87 vindt dit leuk.
  18. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.274
    1.106
    113
    @Stessje86 Ik maak me een beetje zorgen! Het was toch wel goed??

Stessje86 vindt dit leuk.
  19. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja ik ook!

20. Ikook

Ikook Niet meer actief

Toevallig heb ik wel geruststellend bericht gehad van @Stessje86 dat de echo goed was! Ze zou vanavond nog een foto proberen online te zetten :)

Meisje89, rissie10 en River87 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina