Hier nog steeds napijn van het eitje. Zeurt de hele dag door. Pijn in rug en een zwaar gevoel in onderbuik. En het trekt naar mn benen. En steken in mn eierstokken. Vorige maanden had ik dit ook maar toen zeurde het af en toe en vorige maand was het na een paar dagen wel over.. die pijn in mijn benen had ik toen niet en ook geen steken in de eierstokken.. Kan ook niet echt aan afscheiding zien of het raak is.. dat is net zoals anders.. Is een aleve feminax veilig om te nemen? Of liever gewoon niks?
lief dat je t vraagt eigenlijk merk ik er (nog) helemaal niks van! geen pijnlijke borsten, geen steken, niks. Maar dat gaat geheid vast allemaal nog wel komen haha ik juich maar niet te vroeg hihi het énige is dat mijn reukvermogen sterker is. Ik hou niet van koffie en ruik de koffie van collegas ineens heel sterk, echt smerig. En gisteravond met vriendinnen afgesproken en iemand had stinkvoeten, blech. De luchtverfrisser in de toiletten op kantoor is ineens enorm aanwezig, en ik ben de enige met die mening...
@xMeliisz thnx voel me goed hier wel pijn aan de borsten. Veel plassen ook snachts 1x en dan ook gelijk wat eten haha echt maf. Had net voor t eerst last van koffie lucht van mn schoonmoeder.. Deden een bakkie/borrel met schoonfamilie werd gelijk al ondervraagd huh jij sinas?? En nadat mn schoonouders weg waren mn schoonzus.. moet je wat vertellen? Ben je zwanger en ze bleef doorgaan ik werd ntrlk rood.. Uiteindelijk zei ik o dus je vindt me dik.. laatst zei je toch nog dat ik was afgevallen.. toen vond ik je nog wel aardig pff maar jeej klets je er maar eens uit zeg.. hebben jullie dit al ervaren? Of hoe reageren jullie dan?
Ik heb nog steeds niet t idee dat mn afscheiding anders is hoor . Maar hoe is je gevoel verder? En wanneer wil je testen
Kweet niet.. was heel blij en rustig maar dit gezeur verpest mn sfeer.. net of het weer niet gelukt is ofzo.. ik blijf wel hoop houden. Volgende week vrijdag is NOD. Ik ga over 7 dagen testen
Ja idd haha.nou ik vertrouw er maar op.vandaag en morgen ff klussen en dan op het wachtbankje afwachten. @Sasja88 klinkt toch wel goed allemaal.heb wel hoop voor je.
@Sasja88 spannend meis! Ik had afgelopen ronde na eisprong dan, dus een x geen symptomen maar relaxheid over me heen en gevoel dat t ok was.. en toen kreeg ik t vrijdagavond op mn heupen en d8 ik moet echt gaan testen morgen. Ik duim voor je meis en he tis een vruchtbare groep
Oké! Hihi.. Ik heb die kalmte ook wel.. maar stiekem wel zenuwachtig.. Ik hoop dat jullie me aangestoken hebben met zwanger zijn hahah
Sorry dames, voor mijn late reactie!!! Gelukkig was alles goed... hartje klopt mooi, bewoog armpjes al..... heel bijzonder!!!! I am in love. Wij mogen 1 december om 09.15 voor eerste termijn echo. Ben dan bijna 11 weken.... Ik moet even bijlezen hier.... haha..... veel berichtjes......
Sorry sorry.... zo leuk dat ik even helemaal in min bubbel zat.... kreeg allemaal lieve cadeautjes van pap en mams en ff druk met werk...... vergeet ik jullie te vertellen haha.
@Stessje86 Wat super fijn zeg. Geniet ervan. Ik mag ook 1 december in de avond voor de eerste echo. Ben dan bijna 7 weken.
Super dat alles goed was met de kleine! Mooi om te zien he! Snap dat je op een roze wolk zit! Heerlijk geniet ervan!
@River87 ik kan echt niet liegen dus zou het denk ik dan gewoon gezegd hebben haha.... Ik voel me altijd zo schuldig als ik lieg.... afgelopen zondag waren vrienden van ons hier en die meid vroeg ook door dus op een gegeven moment gewoon gezegd dat ik zwanger was.
Oooh wat heerlijk. Beide op dezelfde dag. Gaan we mooi aftellen Hoop dat dit een toppertje is bij jullie liefs
Haha Dankje. Ja ik hoop het ook. Hier ov testen stress. Dus ga zo aan de klus en morgen en dan wachten hihi
Fijn @Stessje86 lekker genieten. @Neeltje1985 We hadden al besproken thuis Wat We zouden zeggen doen maar toch inderdaad als je voor t blok gezet wordt.. is zeker lastig hoor