@Doornroosje94 Ik testen op 10dpo positief zou gewoon proberen Inmiddels 15dpo en dikke streep vanmorgen ♡
Uh ja dat is een beetje vroeg Haha.. bijna ! 10 dpo kan je wel testen heur! @Sasja88 klinkt positief een zware buik! Heb wel hoop voor je !! Spannend @Meisje89 spanenned zeg. Ben wel benieuwd wat er uit komt en waardoor je zoveel afvalt. Ben ook wel benieuwd naar de waarde. Kunnen Ze zien Hoelang je zwanger bent toch? Hier vanavond nog maar even gezellig maken voor de zekerheid en dan neem ik morgen plaats op het bankje joepie! Op na volgende week zondag! Een weekend met me. Verjaardag en sint dus Hopenlijk ook een mooi streepje op een test!
@Meisje89 oh ja die dementie ook. Schildklier check die het eigenlijk niet kan zijn... Tijd om te gaan slapen denk ik
@rissie10 die waarde zei ik ook ja, dat je dan toch kan zien hoe ver ik ongeveer ben. Maar de ha zei dat die waardes te ver uit elkaar liggen bij iedereen dat dat moeilijk is dan. Maar ik geloof toch dat ik ooit zo schema gezien heb met de waardes en de weken in. Straks nog eens zoeken! Over een dik uur weet ik het!
Hey dat is al lang geleden denk ik dat ik nog wat van jou zag voorbij komen! Kan dat? Hoe lukt het daar?
Nog 2 weken tot de eerste echo.. pfff kan niet wachten. Vanmorgen een beetje symptoomloos, dus dat maakt natuurlijk meteen een Beetje onzeker. Alhoewel ik ergens niet mag klagen als ik een nachtje goed slaap en weinig darmkrampen etc heb.. aftellen..
Oh ik had t ook gisteren en vanochtend toch weer wat misselijk..... al was ik bij mn zoontje echt veel meer misselijk maar ook pas vanaf 6 weken. Komt goed! Hier ook aftellen nog 7 nachtjes.
Dat klopt, krijg elke keer geen meldingen van hier en ook beetje afstand genomen... zitten nu in ronde 3 en net de klusweek voorbij... ik heb een goede hoop op deze ronde, dus we duimen NOD is 1-12 maar kan ook iets later zijn, had pas laat mijn ei, maar kan ook zijn dat ik korte LF heb Hoe gaat het daar?!
Spannend hoor!! Ben heel benieuwd! Hopen dat alles goed is. @Sasja88 jeej idd bijna weekend!! Nog een dag hard werken! Bah zo geen zin me dochter heeft de halve nacht lopen spoken. @Ikook Oww vervelend he die onzekerheid in begin. Had het ook toen hoor. Kwaaltjes komen en gaan. Vertrouw erop dat hef goed zit. @Neeltje1985 bij mij begon het misselijke ook vanaf week 6/7 zo beetje. Vreselijk tot aan 21 weken vond ik alles vies! Hier sinds gister alweer die ene zere borst wat ik de laatste maanden steeds heb rond ei tot aan men menstruatie. En ook ineens veel puisten. 'Meestal heb ik dat voor me ei sprong of als ik ongie moet worden. Pas 1dpo. Ga toch is ff dingen in een boekje schrijven wanneer ik wat voel. Het maakt me nu alweer onzeker.
Net terug thuis, bloeduitslag was helemaal in orde! Gewoon meer eten dus eigenlijk haha. Vanmorgen woog ik toch al een kilo meer dan 2d geleden, hopelijk kan ik het nog omhoog trekken. Hcg was 39000, vanaf 31d is het 7wk dus ik ben minstens 7 weken zwanger ❤️
@Daantje17 ik voelde me vorige week slecht, dacht ziek maar ineens besefte ik dat die symptomen wel veel leken op de zwangerschap van de jongste.. Ik was misselijk maar als ik at dan ging het voorbij. Maandagochtend dus getest en de teststreep was al onmiddellijk te zien, voor de controlestreep en die was ook een stuk donkerder. Even terug gekeken wanneer al die bloedingen begonnen en dat was 22 oktober dus ik gok tussen 20 en 22 oktober eisprong gehad en onmiddellijk zwanger Minder symptomen kan wel eens, bij mij gaat het nu smorgens ook beter dan vorige week. Ben wel nog opgeblazen en moet veel scheten laten haha shh. En veel honger, hoewel ik ook niet te lang mag wachten met eten want dan word ik misselijk. Ook merk ik een andere soort moeheid dan anders. Ik voed snachts nog en dat is ook vermoeiend uiteraard maar nu is mijn lijf ook moe van de zwangerschap denk ik, voelt anders. Gister laten we er om 21u15 in, ik was echt kapot!