Ja mijn banner springt ook vaak pas in de loop van de dag over. Echt jammer want dat is zeg maar het enige wat ze moeten doen
Vandaag getest op 10 DPO, helaas negatief... nog vroeg natuurlijk maar ik geloof er niet meer in voor deze maand, hopelijk volgende maand een leuk kerstcadeau!
misschien nog even wachten tot dag 14 en dan nog 1x doen.. Ik ga ook woensdag op 11 dpo testen.. weet niet of dat verstandig is..
@Sasja88 Ik had een link gevonden een paar dagen geleden hoeveel % van de zwangere vrouwen op X dpo positief testen, als je wil plaats ik hem even?
11 dpo moet goed zijn. .zeker met jou sympthomen kan het bijna niet anders als dat je zwanger bent! Hier word ik alweer sago en bang dat het niet gelukt is .pff 3/4 dpo en nu al sago! Word gek van me zelf. Nog een week wachten dat gaat wat worden!
Wat is sago? Chagrijnig? Geduld geduld... maak jezelf niet gek! Heb vanochtend geen symptomen gespot.. heel klein beetje gezeur nog onderin buik.. maar verder.. nog helemaal relaxed zelfs als het niks is geworden vind ik het niet zo erg..
Even een vraagje over afscheiding blehh.. op internet staat dat dat normaal wit is. Ik heb mn hele leven al gele afscheiding. Vanochtend ook behoorlijk veel, geel en plakkerig.. als ik dat altijd al heb dan is dat toch gewoon normaal? Ik moet ook niet steeds op internet lezen hahaha..
@Sasja88 hartstikke normaal! Spannend wat is woensdag nog ver weg. @Doornroosje94 jammer, wel nog ontzettend vroeg. Dus geen bloed is nog kans.
@Sasja88 lijkt me helmaal normaal hoor. En spannend zeg jouw klachten. Hoop woensdag een mooi tweede streepje! Nog misselijk geweest? @Doornroosje94 jammer zeg maar wellicht kan het nog hoor. Sommige testen later positief. En dat komt heel vaak voor. Hier begin ik toch steeds meer last van misselijkheid te krijgen vanochtend zelf met braken.... Ik vind t niet erg. Ben allang blij dat ik iets voel. Geeft me moed voor vrijdag. @caatje87 veel plezier morgen!
Spannend @Sasja88! Nog paar daagjes. Denk dat als je al symptomen hebt, je ook wel positief kan testen, want dat komt toch door de hormonen? Of zeg ik nu wat geks? @Neeltje1985 overgeven is niet leuk, maar ja, zo toch zeker dat er vanalles gaande is he Wij gaan het nieuws namiddag aan mijn ouders vertellen! We hebben taart en gaan met letterkoekjes er 'zwanger' op leggen, benieuwd of ze het gaan zien En nog maar 3 nachtjes slapen, dan baby kijken...!!! ❤️❤️
Wat een leuk idee die taart met letters! Ze zullen wel verrast zijn Ik denk dat morgen te vroeg is. 9dpo. Blijft hij vast wit haha.
@Doornroosje94 Balen meid! Het kan nog wel maar je hebt gelijk dat je meestal op 10dpo al wat ziet. Op naar een mooi kerstkadootje voor onder de boom! @Fladderaar Hoe is het eigenlijk bij jou?? Hier: De misselijkheid doet zijn intrede. Bleh! Gelukkig nog niet de hele dag door dus kan nog een beetje op adem komen maar ben bang dat dat van korte duur is. Maar alles voor een goed doel natuurlijk