Ik ga inderdaad misschien maar stoppen met testen, ik ga hier enorm van piekeren en word er zelfs een beetje verdrietig van... ik heb toch geen invloed op wat er gebeurt...
Precies, Fladderaar, lekker stoppen en proberen om vertrouwen te hebben. We schuiven wel wat op op de roze wolk, dan kom je er lekker bij zitten!
Ik voel me helemaal niet lekker Ben op mn werk.. Ben zo duizelig.. En heb obstipatie zucht.. niet fijn.. vanmiddag maar wat eerder naar huis denk ik
@Fladderaar zolang ze oplopen lijkt het mij goed te zijn! Beter stoppen met testen of test met zo'n digitale, dan staat het er ook duidelijk op. Of je kan altijd naar de huisarts, dan heb je exacte getallen! Komt goed. En er is nog genoeg plaats bij ons op de roze wolk! Kom er gezellig bij! Helft is wel misselijk en beroerd maar boeie
Hahaha ja, ik zat al te denken of ik moest zeggen dat de wolk meer groen was op het moment maar dacht, laat ik het positief houden haha!
Duizelig was ik ook al voor NOD. Je klachten passen echt wel goed bij zwanger zijn..... duim voor je dat het ook zo is!
Het is me de afgelopen week goed bevallen om wat minder hier op het forum te lezen en aanwezig te zijn. Week van ovulatie komt weer en merk dat ik er nu veel rustiger onder ben. Ik ga dus lekker door met minder actief hier meedoen en hoop dat het zijn vruchten af gaat werpen half december.
Kan iemand me helpen met mijn ticker? Wilde een van nodapp.nl maar die zegt elke keer dat ik maar 1 afbeelding mag krijg em er niet in!
Ik denk dat je eerste je ticker weg moet halen uit je handtekening.. die doet het niet, maar staat er wel in..
Dat deed ik, maar helpt niet. Ik kopieerde enkel de link die ik krijg bij nodapp maar dan geeft die dus foutmelding