Gaan voor een 1e, 2e, 3e ... kindje najaar 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xMeliisz, 27 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fladderaar

Fladderaar Actief lid

13 jul 2015
    155
    213
    43
    ik zou, als ik uitga van wanneer mijn ovulatietest positief was (6nov) nu op 22DPO zitten, loop 1 dag voor op jou. Maar de testen zijn dus beduidend lichter, hoewel wel oplopend...

2. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Oplopend is iig positief meis probeer dat in gedachten te houden

3. Love1987

Love1987 Niet meer actief

Je kan altijd een late innesteling gehad hebben, waardoor de testen nog niet knallen. Als er oploop in zit is het goed toch?

4. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Hele mooie echo van de kleine frummel ,hihi

Meid maak je niet zo druk om een beetje haarlak of nagellak dat kan echt geen kwaad.
    Ik ben kapster en sta de hele dag in de lak,de haar verf lucht en permanentstank, ook zet ik acryl nagels zo’n 5 klantjes in de maand.
    Mijn dochtertje is ook een gezond kindje geworden.
    Als het echo zo schadelijk zou zijn zouden ze alle zwangere kapster niet meer laten werken haha.
    Ik denk dat roken en drank gewoon het schadelijkste is.en misschien bepaalde medicijnen. Maar in sommige gevallen worden zelfs medicijnen nog gegeven.zo slik ik dagenlijks Propanolol om migraine aanvallen tegen te gaan,en de gynocoloog wist tot week 23 niet eens of ik het mocht ja of de nee.toen had ik wel stress.uiteindelijk toch mogen slikken.
    Dus probeer je niet te druk te maken meid,dat kleine beetje nagelllak of haarlak kan geen kwaad.

@Fladderaar oei snap je bezorgdheid meid,misschien is het idd zo dat je innesteling later was.dat je test oploopt is wel goed,
    Maar hoop niet dat het mis gaat omdat je bruine afscheiding hebt.
    Ik duim voor je.

Meisje89 en River87 vinden dit leuk.
  5. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Oh @Fladderaar snap je gevoel wel.... Maar geen test die je kan vertellen dat t goed gaat en bloedverlies kan ook meerder dingen betekenen. Dikke knuffel. Hopelijk snel een knaller en geen bloed meer.

6. Fladderaar

Fladderaar Actief lid

13 jul 2015
    155
    213
    43
    Oh nee.... helder rood bloedverlies.... wat moet ik nu doen? Verloskundige bellen? Afwachten? Me morgen ziekmelden mocht het een mk zijn, of is dat net als een menstruatie en kun je gewoon doorwerken? 1000 vragen schieten door mn hoofd...

... maar vooral verslagenheid :(

7. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Och meid wat eem onzekerheid:(. Heb je krampen? Verlies je stolsels. Zo niet hoeft het niet meteen slecht nieuws te zijn. Ook de cb digitaal hoeft niet veel te zeggen, al kan ik me voorstellen dat het je zorgen baart zeker alles bij elkaar:(. Ik duim voor je dat het allemaal loos alarm is:(

8. Love1987

Love1987 Niet meer actief

Ik zou wel even met de vk bellen, misschien kan zij je advies geven. Ik weet niet of je dit als een normale menstruatie zou kunnen beschouwen, volgens mij kan het wel veel heftiger zijn (ik hoop natuurlijk dat het niet zo is en dat alles goed blijkt te zijn, maar ik snap dat je er erg van geschrokken bent)

9. Fladderaar

Fladderaar Actief lid

13 jul 2015
    155
    213
    43
    Verloskundige neemt niet op... straks maar weer proberen dan...

alles wees er al op dat t niet goed zat (geen dikke streep, geen kwaaltjes), maar ik probeerde gewoon hoop te putten uit verhalen van anderen... het was ook te mooi om waar te zijn, ronde 1 meteen gelukt...

ik voel me verder prima, lichamelijk dan...

bloed is helder, heb 1 sliertje gezien wat als een stolseltje omschreven zou kunnen worden... ik heb alleen echt heel weinig hoop nog dat toch zou blijken dat het goed zit... lees teveel verhalen van mensen die t zelfde hadden waar het ook mis bij was...

bah :(

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ik verloor bij de oudste ook bloed, rond nod, rond 8wk, bruin.
    Bij de jongste verloor ik helderrood op 5wk4d, toen naar spoed geweest voor een echo en alles bleek in orde.
    Nu deze zwangerschap helderrood vanaf ei tot nod, en rond 5wk ook, en er kan nog komen want op de echo was nog wat bloed te zien naast de vruchtzak.

Als je echt zorgen maakt, gewoon naar het ziekenhuis gaan, dat deden wij ook. Dan zie je meteen wat er gaande is. Dan ben je iig al uit de onzekerheid! Sterkte! Ik duim dat het in orde is!

11. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O nee hee !!
    Jeetje zeg!
    Zou idd even bellen net de vk.
    Sterkte meid.

12. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Pfff..... voor mn gevoel klinkt de combi niet heel erg goed. Dikke knuffel. Het kan even duren vanaf rood bloedverlies tot echt verlies van het vruchtje. Het is zoals een hevige menstruatie maar natuurlijk wel veel emotioneler. Dus ziekmelden lijkt me niet gek. Verloskundige kan helaas nog niet veel doen op dit termijn. Dus ik zou afwachten en kijken of het doorzet maar duim voor je dat het niet zo is.

13. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen

Sterkte! Lijkt niet goed :( eerst maar even afwachten!

14. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    :( sterkte @Fladderaar wat vreselijk deze onzekerheid

15. Fladderaar

Fladderaar Actief lid

13 jul 2015
    155
    213
    43
    Bedankt voor alle lieve reacties allemaal! Het bloeden is momenteel gestopt en nog geen benoemenswaardige stolsels gehad, maar alles in mij zegt dat het weer terug gaat komen. Ik heb eigenlijk geen hoop meer, door de combinatie van alles.

Ik had een afspraak deze avond waar ik met mijn mooiste gemaakte lach naartoe ben gegaan. Heb de vk niet meer gebeld, ik probeer het morgen wel weer even tijdens de normale beltijden. Ik kan toch niks meer aan de situatie veranderen...

Ik ben moe. Geestelijk en lichamelijk. Wat een dag :(

16. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ach meid wat een rollecoaster.snap dat je er ff doorheen zit.
    Misschien toch een sprankje hoop dat het bloeden gestopt is,ook al voelt het voor jou misschien niet meer positief.
    Toch duim ik voor je.knuffel

17. Stessje86

Stessje86 Actief lid

1 okt 2017
    350
    338
    63
    Vrouw
    Deventer
    O nee toch @Fladderaar ..... houd je taai. Zegt nog niks al begrijp ik dat je dit op dit moment niet denkt....
    Ik duim voor jullie. Liefs

18. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Dat het gestopt is, is toch al goed @Fladderaar. Ben je misschien druk bezig geweest? Veel fysiek vooral? Wie weet is het zoals ik had, nog bloed van de innesteling. Snap dat je het niet meer ziet zitten, hopelijk kan je vandaag ergens terecht. Ik blijf in ieder geval voor jou duimen!

19. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Oh nee @Fladderaar ik miste wat meldingen. Wat een stress heb je nu. Hopelijk heb je snel duidelijkheid

20. Doornroosje94

Doornroosje94 Fanatiek lid

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    @Fladderaar hoe gaat het nu? Als ik je hoop mag geven, mijn zwangerschap van zl begon ook zo.. hevige bloedingen, lage Hcg en op 6 weken geen hartje op de echo, toch was er 8 maanden later een kerel van bijna 5kg, ik blijf duimen voor jou, wat een enorme rollercoaster nu... toen ik bloedde ben ik daarna 2x bloed laten trekken, om zo te zien of het hcg daalde of stijgde

Deel Deze Pagina