@rissie10 bij mij was de enige duidelijke klacht pijnlijke gezwollen borsten, nu toch wel echt anders dan normaal met menstruatie, maar die grens is altijd lastig. Ik had ook wel af en toe steekjes, maar alles is moeilijk te onderscheiden. Tot je inderdaad 6 weken bent en de misselijkheid je overvalt.. Veel succes vanavond @Neeltje1985 !
Ja maandag had ik zo gekke Kruibel en gistere avond ok. Allebei aan de zelfde kant. Ik had bij me dochter toen ik net getest had op 10 dpo warme opvliegers. En op me NOd ongie gevoel. Zere boobs was pas 5 dagen na NOd. En Miselijk vanaf 6/7 weken
Hahaha ik heb op vermoeidheid na nog steeds geen hele duidelijke klachten dus laat je vooral niet te veel leiden door kwaaltjes
Ohh ik ben ook jaloers! Ik ben echt vreselijk beroerd. Vandaag noodgedwongen het mijn familie maar verteld want heb echt hulp nodig. Ze reageerden wel allemaal heel verheugd, hoewel ik soms vergeet om er blij mee te zijn Maar schoonzus is meteen komen helpen, dus dat is echt super super fijn! @Sasja88 ik vind het echt spannend bij jou!!
Bahbah stom hè.... Maar ja hou je maar vast aan de gedachte dat het meestal wel een goed teken is. Dikke knuffel.
Pff. Ik ben toch vervelend vandaag. Heb ineens overal scheit aan deze week ook al 2 flinke chagerijnige dagen gehad.. zal wel hormonaal zijn.. pms treed weer in werking hahaha
Lief dat je t vraagt. Vandaag weer net als gister; in de ochtend een bloeding gehad en daarna is het begin middag weer gestopt. Maar verder geen krampen of ongemakken. Zo raar dit... je zou verwachten bij een mk dat je continue bloedt...
@Fladderaar wat een onzekerheid dit zeg, hopelijk heb je snel duidelijkheid. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan!! @Sasja88 spannend zeg! @Vinexkindje wat rot dat je je zo beroerd voelt en @Neeltje1985 inmiddels ook zie ik. Hoop voor jullie dat het alleen in het 1e trimester is en niet de gehele zwangerschap. @Gigii @Daantje17 hoe gaat het met jullie? @Meisje89 wat fijn dat je een goede echo gehad hebt! Hier vandaag weer terug gekomen van een weekje Center Parcs in België. Hebben een leuke week gehad en de kleine meid heeft zich prima vermaakt met zwemmen en spelen. Met mij gaat het nog steeds goed, hier en daar wel wat kwaaltjes en de buik is al flink aan het groeien. Woensdag de termijnecho
Hadden jullie vandaag al de echo!!! Spannend @Fladderaar heb je misschien nog getest of je test oploopt.ben daar toch benieuwd na ivm met bloed.misschien als je test nog steeds oploopt en het bloed steeds stopt dat het wel goed zit.
@Fladderaar ik had net hetzelfde als jij! 2 weken elke ochtend tot middag bloeding en dan de rest van de dag weer niks. Was bij mij achteraf gezien waarschijnlijk innesteling. Hopelijk bij jou net zo!
De echo was super goed...gelukkig!! Het was er 1....en hartje klopte....alles is perfect. Lief dat je eraan dacht!!
Hier ook alles goed. Maar in plaats van 1 kloppend hartje 2 kloppende hartjes..... we waren wel een beetje in shock gisteren maar zijn er natuurlijk ontzettend blij mee.
Omg neeltje 2 kloppende hartjes Whahah Super cool maar wel ff schrikken denk ik Hihi. Fijn dat alles goed is! @Romy1980 gelukkig dat jullie echo ook goed was!! Geniet ervan