Hier ook inderdaad. Daarom viel het me ineens op. Ja vandaag 3 DPO. Wacht mooi met testen tot op of zelfs na NOD. (12-12)
Ow pff wat vervelend!! Wat irritant ook, Gewoon ongie worden dan en door. Als die stomme testen toch wit blijven!! Hier verwacht ik morgen of donderdag me ongie!! Dus heb ook zo iets laat maar gewoon snel komen en door!
Echt zo raar dat er ineens weer zo'n groepje overtijd en witte testen is. Alsof het in vlagen kont ofzo. Volgende ronde zijn we weer toe aan een roze golf hoor!
Nou dat vind ik nou ook. Zou leuk zijn,op oud jaar avond testen of we roze het nieuwe jaar ingaan,zou zo leuk zijn!
Ja stomme testen. En nog geen ongi. De krampen blijven wel af en toe.. eerst 12 dagen ei pijn.. daarna 3 dagen niks en nu al 7 dagen ongi krampen. Pff.. Donderdagochtend naar de huisarts. Vind die zeurende buikpijn niet normaal.. tis niet dat het pijn doet ofzo maar het duurt wel lang. En ik heb al een week zo'n vieze smaak in mn mond. Blehh.. Maar we blijven vrolijk!
Ik blijf er bij, jij bent zwanger volgens mij.. Kijk dit http://www.ovulatie-berekenen.com/vieze-smaak-in-mond-zwanger/
Hahaha blehh.. "ontstoken tandvlees kan ook een oorzaak zijn".. Ik proef het ook in mn keel.. na het eten.. Misschien maak ik wel geen hcg aan Snap niks meer van mn cyclus. Zonet echt veel slijm.. liep er zowat uit.. bah.. En steken door borsten en buik.. pfff.. En ja hoor.. na de sinterklaasletter is die vieze smaak er weer.. :s
Uhm zou kunnen maar waarom zijn de testen dan wit?? Als het maar geen bbz is pff!! Ik had tijdens me zwangerschap ook een vieze smaak. At de halve zwangerschap alleen maar kauwgom en zuurtjes
@Sasja88 alles wat ik lees denk ik ja jij bent echt zwanger Stomme testen :/ Hierna weer een roze golf hoor ladies
Ik heb geen idee of je dan hcg aan maakt. Ik dacht het wel gewoon. Je cyclus is normaal toch nooit zo lang ?
Nee.. 30 - 27 - 27 - 30 - 32 - 34 - 39+ Hij wordt wel steeds langer Heb wel erg veel cervix slijm de hele week al.. misschien een verdwaald ei ofzo. De huisarts kan me morgen misschien wel meer vertellen Fijne dag allemaal