Bij ons hielp elke dag rond eisprong het beste dus duim voor je! Maar heb een goed gevoel voor je, geen idee waarom!
@xMeliisz Fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo. @Stessje86 Wat leuk een meisje, en voor jullie ook alweer bijna de 20 weken echo, de tijd gaat snel! @Sasja88 en @Lisa280887 ik herken jullie gevoel wel uit een vorige groep, waren we met 4 nog over van de 20 ofzo die nog niet zwanger waren. Toen uiteindelijk ook meer afstand van die groep genomen. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Deze week belafspraak met MvM, even afwegen of ik wel of niet mee ga doen.
Hier mag ik op roze! Net heerlijk de hema in geweest en compleet hormonaal geen gender neutrale kleding gekocht. Superblij hier. Dochter intens gelukkig met babyzusje. Broertje was toch iets slechter nieuws geweest voor dochter. Geen subtiele voorkeur bij deze 4jarige
Lijstje - NOD Doornroosje94 - 23 jaar - 2e kindje - 3e ronde - NOD 28 januari Daantje17 - 29 jaar - 1e kindje - 5e ronde - NOD 30 januari Elletje - 27 jaar - 1e kindje - 4e ronde - NOD 31 januari Kinderwens87 - 30 jaar - 3e kindje - 3e ronde - NOD 1 februari Yviev - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde - NOD 2 februari Rissie10 - 28 jaar - 2e kindje - 5e ronde - NOD 4 februari Sasja88 - 29 jaar - 1e kindje - 5e ronde - NOD 9 februari Gigii - 30 jaar - 2e kindje - 5e ronde - NOD ?? Zwangeren/uitgerekend xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 15 juni 2018 Stessje86 - 31 jaar - 1e kindje - 25 juni 2018 Caatje87 - 30 jaar - 2e kindje - 7 juli 2018 Meisje89 - 28 jaar - 3e kindje - 11 juli 2018 Romy1980 - 37 jaar - 4e kindje - 16 juli 2018 Vinexkindje - 29 jaar - 3e kindje - 21 juli 2018 Neeltje1985 - 32 jaar - 2e & 3e kindje - 22 juli 2018 River87 - 30 jaar - 1e kindje - 1 aug 2018 Love1987 - 29 jaar - 3e kindje - 17 aug 2018 Fladderaar - 33 jaar - 2e kindje - ? Sep 2018 Eerstewondertje - 28 jaar - 2e kindje - 22 sept 2018 Afspraken Januari 23: Fladderaar - vitaliteitsecho 23: Meisje89 - controle vk 24: xMeliisz - controle vk Februari 3: Love1987 - controle + echo 6: Fladderaar - intake vk 8: Gigii - nacontrole 8: Kinderwens87 - nacontrole curretage 10: River87 - geslachtsbepalende echo 14: Eerstewondertje - intake VK en 1e echo 19: River87 - controle vk 21: Meisje89 - 20wk echo
Yeahh nog een roze erbij. Gefeliciteerd, Wat heerlijk caatje, geniet er maar van. En shop er maar op los
Leuk @caatje87 ! Weer een roze in de rij! Op naar de jongens zou ik zeggen Hier eens nadenken wat we met de NIPT gaan doen.. Zoonlief net in bed gelegd, hij is denk ik oorontsteking aan het ontwikkelen.. Hopelijk een rustige nacht.
Zijn wel veel meisjes nu! De kans dat het hier dan een jongen is, is weer groter zo. Vriend zal blij zijn Beterschap voor je zoontje @Eerstewondertje! Hier de jongste ook ziek, al sinds donderdag. De nachten zijn vreselijk. Overdag ook eigenlijk haha. Ik mag geen cm van hem af of het is wenen.
@Eerstewondertje he bah oorontsteking. M'n dochter ook regelmatig last van. Pcm doet hier dan wonderen. Oordruppels vindt ze helemaal niks. @Meisje89 haha leuke kansberekening en stiekem is het toch 50/50. Sinds donderdag niet lekker is ook al een tijd. Wat lees ik nou in je onderschrift heb ik gemist dat BV gestopt is? Is dat al lang of net. Leggen de hormonen dat plat?
@Eerstewondertje he bah oorontsteking. M'n dochter ook regelmatig last van. Pcm doet hier dan wonderen. Oordruppels vindt ze helemaal niks. @Meisje89 haha leuke kansberekening en stiekem is het toch 50/50. Sinds donderdag niet lekker is ook al een tijd. Wat lees ik nou in je onderschrift heb ik gemist dat BV gestopt is? Is dat al lang of net. Leggen de hormonen dat plat?
Ja hopelijk valt het mee, merk vrij weinig aan hem. alleen wrijft hij ineens wat meer over zijn rechter oor.
@caatje87 oh wat leuk! Veel shopplezier! Vandaag gaan zwemmen met zl en een vriendin (de enige vriendin die ons zwanger-worden op de voet meevolgt en zelf ook zwanger is dus wel heel gezellig gehad!) Vandaag 7DPO dus de spanning (en de testdrang) stijgt ik ga proberen tot donderdag te wachten en als het dan toch niet raak is hoop ik dat mijn LF met behulp van de tarwekiemolie toch wat langer wordt! Oorontstekingen staan hier gelijk aan helse nachten dus ik hoop dat die jou bespaard worden @Eerstewondertje haha
@Neeltje1985 @Vinexkindje hier vorige 2 rondes ook iedere dag geklust. Helaas geen geluk gehad.vandaar nu maar weer om de dag. Ik verzin van alles whaha. Hoop dat je goeie gevoel klopt neeltje,heb zelf ook wel een goed gevoel. Heb dit keer me ei ook weer heel goed gevoeld sinds een paar cyclussen, Met groei pijn enzo. @Caatje13 leuk nog een meid erbij!! Gefeliciteerd Het wordt aardig roze hierzo haha. @Doornroosje94 spannend zeg!! Al iets gevoeld??
Zo ellendig is dat, als het wat langer duurt. Bij de oudste hier ruim een jaar, je gaat de gekste dingen proberen. Dus experimenteren met iedere daf of om de dag sex vind ik zo gek nog niet
He dames wat zijn jullie hard gegaan 2 daagjes niet gekeken en ontploft hier haha! Heb dus nu niet alles en iedereen onthouden excuus! @Neeltje1985 leuk nog meer roze op de lijst!! @rissie10 ik duim voor je!! Hoe heb jij btw die banner eronder gekregen? @Doornroosje94 spannend weer!! Heb je al een idee/voorgevoel? @voor alle zieke hummeltjes beterschap! Hier 6dpo dus nog anderhalve week wachten pffffffff!
Haha Jaa probeer van alles !! Drink zelfs granaatappelsap enzo. Gezond eten smoothies fruit. Voor ml ook. Maar ooit komt het goed !