Jah en heb al twee maanden dat het zo moeizaam op gang komt. Dus begin er een beetje moe van te worden. Ik weet dat ik pas in ronde 4 zit, maar gyn heeft bij verwijdering vermoeden PCOS uitgesproken dus als het over 2 ronde nog zo is ga ik maar eens met HA praten of ze wat kunnen betekenen. Ga volgende maand wel met ovulatietesten beginnen.
Oke dat is wel heel vervelend zeg. Hopenlijk hebben ze iets wat je menstruatie goed op gang kan brengen. En dat je dan sneller bij de na terecht kan.
@Elletje vervelend! Hou je je temperatuur bij?? Hier ook sinds 2 maanden oid langzaam op gang. Normaal was het savonds lichtroze en volgende dag gelijk in vol ornaat aanwezig. Ik denk dat het bij mij allemaal psychisch is en daardoor disbalans in hormonen oid... maar hoe kom je er vanaf
@rissie10 denk heel vaag wat te zien, foto s. Blijft lastig met wat je in t echt thuis ziet.. hopelijk morgen een duidelijker beeld. @Yviev kan me voorstellen dat je baalt als je over de "helft" bent.. hoe lang duurde t voor je mk om zwanger te worden?
Haha,ja in het echt zie je het goed. Maar twijfels over die stomme predicator early,maar dat was met het 33 plasje. Net onder de douche me boobs zijn mega en zwaar.herken ik zeker van me dochter op 9 dpo,op 10 dpo deed ik de positieve test. Dus het eerste wat ik morgen ochtend doe ik testen!!
@River87 eerste ronde was wel al een tijd gestopt met de pil maar niet om zwanger te raken destijds. @rissie10 zo spannend!!!!!!!
Ik heb echt om de 2 weken echo's dus ja die paar minuten per dag zijn denk ik niet erg. En denk ook niet dat je echt 3x per dag gaat kijken toch?
Was het een spontane miskraam in augustus of heb je hem moeten opwekken? Soms hoor ik wel eens dat je lichaam gewoon van slag is na een miskraam en het dan net iets langer duurt. Maar je kunt zwanger raken dus komt vast een dezer rondes wel! Alleen hoe laag is je BMI? En sport je erg fanatiek (erg hoge hartslagen etc?) Want soms kan dat het zijn.... Maar meestal is het dat niet hoor en kun je lekker door sporten! Balen van je temp. Maar ga heel hard duimen dat het volgende ronde zover is en dat je dan een plakkertje hebt!
Helaas hij is wit. Ik zie niks! Baal ernorm! Halve nacht niet geslapen van de zenuwen! Waarom had ik gister ok getest
@rissie10 nooooo ik hoop nog zo voor je!! @Neeltje1985 de mk is spontaan geweest gelukkig! Mn Bmi is gemiddeld rond de 19.5 dus niet overdreven maar netjes. Mn gemiddelde hartslag met sporten is tussen de 120-140 met een een weinig voorkomende piek tot 160... in mijn beleving is het allemaal gedoseerd maar kijk natuurlijk wel met een andere bril naar mezelf
Oh ja die hartslagen vind ik wel prima hoor sportte zelf ook regelmatig en ik kwam dan ook vaker wel eens bij 190 en toch is mn zoontje gezond geboren. Alleen toen ik wist dat ik zwanger was op mn hartslag gelet dat hij niet boven 170 kwam. Maar BMI 19.5 is niet heel ruim. Maar als je regelmatig ongesteld wordt moet het in principe voldoende zijn. Ik werd hier wel echt snel zwanger toen ik 2 kg was aangekomen en op BMI 20.5 belandde. Maar of het er echt iets mee te maken heeft betwijfel ik hoor.
Ik snap er ook niks van. Heb anders ook nooit streepjes als het niet zo is. Zelfs water door gedruppeld omdat er een gele gloed over de test kwam. Maarja omdat die predicator negatief was ging ik al twijfelen. Maar dacht die was met middag urine. Snap ook niet dat me boobs Zo mega zijn. Baal nu enorm! Ga nooit meer te vroeg testen.