My God 60 uur. Heftig zeg. Ik heb ook wel eens migraine maar niet zo lang. Je mag nu zeker geen medicijnen ivm je zwangerschap?
Kom op @Sasja88 mijn duim wordt moe van al dat refreshen haha Heftig @Neeltje1985! Hopelijk blijft het nu heel lang weg!
Cyclusdag 38.. Ik kan bijna een blog gaan schrijven. Zwtest was wit.. helaas. Vraag me af wanneer mn ei is geweest. Heb ik niet lang genoeg doorgetest of is mijn lf langer? Heb ik wel een eisprong gehad? Ben begonnen met temperaturen. Ik hoop dat dat wat inzicht gaat geven de komende tijd.. Af en toe wel last van krampen dus ik hoop dat mijn ongi wel doorbreekt de komende dagen.. Ik heb gewoon een heel onregelmatige cyclus, vind het moeilijk om te accepteren. Ik weet dat er meer zijn zoals mij maar er zijn ook genoeg die wel een normale cyclus hebben. Ik heb zoveel vragen. Over 12 dagen naar de gyn. Ik leef er helemaal naar toe. Ik hoop zo dat ze mij kan helpen want ik snap het gewoon niet meer Het vertrouwen in mijn lichaam is gewoon weg.. het werkt niet zoals het zou moeten horen.. misschien mis ik wel een bepaald stofje.. Ik weet het gewoon niet meer.
@Sasja88 ik heb het echt met je te doen! Die reacties op dat topic die zeiden dat je helemaal geen eisprong krijgt hebben je denk ik heel ongerust gemaakt... ik hoop de de gyn al jou zorgen kan wegnemen!
@Neeltje1985 ow wat balen meis hopelijk voel je je snel beter @Sasja88 lastig is t als je niet weet hoe of wat kan me voorstellen dat je naar de gynaecoloog toe leeft hopelijk weet je dan neer en iets waar je wat mee kan meis
Ja mag alleen paracetamol. En dan kan ik t gelukkig wel onderdrukken zodat ik wel wat kan rondlopen etc. Maar het kwam dus steeds na 5 uur terug en dan wachten totdat ik weer paracetamol mocht... Maar gelukkig is t nu bijna weg.
Oh sasja dat is zo vervelend. Ik weet t ook niet meis. Maar langs de gyn lijkt me goed. Dan kunnen ze je hormonen meten op bepaalde cyckusdagen en kijken of je ei idd springt. En temperaturen lijkt me.nu.goed voor jou. Brengt hopelijk wat rust.
Poeh @Neeltje1985 heftig zo lang migraine. Hopelijk gaat het nu weer beter @Sasja88 frustrerend zo. Hopelijk kan de gyn je verder helpen.
Hopelijk is het snel eind februari @Sasja88, dit is niks! Kan me voorstellen dat je er geen vertrouwen in hebt zo.
@Sasja88 ow jeetje zeg wat een onzekerheid! Echt niet leuk gewoon. Zou ook gek worden. Wel goed dat je gaat temperaturen dan krijg je misschien inzicht in de cyclus. En dan maar even wachten wat de gyn gaat zeggen. @Neeltje1985 poeh migraine is een drama! Maar 60 uur jeetje zeg ! Ik had gelukkig tijdens de zwangerschap geen last van migraine. Maar de laatste tijd in overvloed. Zelf vrijdag op zaterdag nacht nog wakker met migraine. Vlekken, uitval van spraak . Tintel hand. Mond en tong. Zo irritant . Tegenwoordig is het elke week wel raak. Om gek van te worden . Heb iets gelezen over maagklachten en middenrif. Heb ik de laatste tijd ook last van. Een ostheopaat kan het verhelpen schijnt. Mis idd dat de baby’s ook drukken op dat gebiet en je meer last hebt van migraine. Ik wil denk ik wel een afspraak gaan maken. Want dit verziekt soms gewoon me leven. Leuk alle carnaval dames!! Lijkt me erg gezellig. Alleen misschien minder dat je geen drankje kan doen. Maarja feestje zonder drank kan ook leuk En gezellig zijn!
Ja migraine is echt vreselijk. Maar hier zijn t de hormonen.... En na 1 dag migraine verkrampen al mn nekspieren en dat houdt dan die aanval in stand.... maar ik weet zeker dat t zo weg zou zijn als ik ibuprofen mag gebruiken..... maae dat mag niet. Maar goed nu al sinds vanochtend paracetamol vrij. En is pas mn 2e echt aanval deze zwangerschap. Bij mn zoontje 6 weken lang 2x per week 48h migraine gehad....
Woehoeeew, ik verwacht tegen morgenochtend een knaller! Jullie zullen vandaag niet meer veel van me horen Gisteren wilde ik het eigenlijk gezellig maken maar nu toch blij dat het er niet van is gekomen, vandaag morgen en overmorgen? Of wat zouden jullie doen?
Vind het zo moeilijk om het evenwicht te vinden tussen ‘de kansen optimaal benutten’ en ‘overdaad schaadt’ hahaha
Ja om de dag is beter zeggen ze.. dan zou ik vanavond doen en overmorgen.. als hij morgen piekt dan komt hij na 24 uur.. tis aan jou
Bij ons werkte elke dag het beste dus ja als je zin hebt zou ik je niet inhouden en anders is om de dag ook goed. Maar iig op de dag van de knaller.
@Doornroosje94 mooie test. Tja vind het ook moeilijk,wij hebben iedereen dag geprobeerd en ook weer om de dag. Ik weet ook niet wat beter is.bij me dochter om de dag gedaan.maar wel op de dag van de posi test toen die knal was,vind zo lastig ene keer is hij op dag 14 positief andere keer op dag 15.dus hier ook steeds het dilemma welke dag beginnen we hahah