Owh balen @Doornroosje94 zo niet leuk!! @Elletje ben benieuwd wat de dokter zegt.en ik vind het idd ook hoor liever ff naar de dokter als je het probleem denkt te weten dan maar wat aan modderen.
Jah weetje als de dokter nu zegt dat het geen kwaad kan, dan heb ik weer even rust ervan en staat het in ieder geval in het systeem nu dat we ongeveer een half jaar bezig zijn. En voor hetzelfde geld blijkt er wel wat aan de hand te zijn en dan vergeef ik het mezelf nooit dat ik niet eerder aan de bel heb getrokken.
Snap je helemaal zou ik ook hebben,en idd even gerust gesteld is fijn. Ik word af en toe ook onzeker over me lichaam.van er is vast iets mis of niet goed waardoor het nog niet raak is.
@Elletje fijn dat je weer even gerustgesteld bent! Vriendinnetje zei pas dat het gemiddeld 9mnd-1 jaar duurt voordat mensen zwanger zijn. Zij heeft t geluk 2x in de eerste maand... Ik heb vooral t idee dat het of heel snel is dus binnen 3 mnd of dat het echt wat langer duurt.. maar waarschijnlijk zijn dat enkel de verhalen die je hoort. Dus of heel triomfantelijk: eerste of tweede ronde raak. Of het heeft 3 jaar geduurd! Al het overige er tussen is natuurlijk niet heel interessant om te vertellen??
Frustrerend hoor meiden dat jullie zove geduld moeten hebben. Bij mijn tweede duurde het ook 8 maanden en dat lijkt gewoon wel eeuwen. Maar er zijn ook echt mensen die langer dan 3 mnd maar korter dan 3 jaar erover doen hoor. En daar gaan jullie gewoon bij horen!
Nou huisarts heeft gebeld. Conclusie was het klopt sowieso niet. 4 dagen lang licht bloedverlies en dan pas ongesteld. Vermoeden is een onbalans in hormoonhuishouding. Ik moet volgende week vrijdag naar de huisarts om te overleggen over eventuele vervolg stappen. Bewust na NOD gepland. Er is een dubbele afspraak ingepland zodat ze alle tijd kan nemen om alles te bespreken. Kan nu terecht op cd4 van nieuwe cyclus zoals het er naar uitziet nu. Dus is mooi aan begin van cyclus.
ik had altijd hele onregelmatige cyclussen tussen de 3 en 5 weken. Toen heb ik 10 jaar anticonceptie gehad en na het stoppen hele regelmatige cyclussen gekregen. En nu sinds 3 maanden dit.
Ik dacht dat het wel vaker voorkwam wat licht bloedverlies voordat ongi doorzet. Maar je hormonen laten controleren kan nooit kwaad. Maar dames onthou het: 1 jaar is normaal voor een babietje. Niet iedereen is meteen zwanger. Voor mn eerste zwangerschap duurde het ook een half jaar. Maar geloof dat dat heel normaal is hoor. Ik vond t toen ook lang duren maar ja een kindje komt wanneer het komt.
Klopt, maar er is ook een vermoeden van PCOS uitgesproken bij mij in oktober vorig jaar. Dus dat zit ook nog in mijn achterhoofd.
Fijn dat je langs mag komen elletje! En er even goed naar gekeken word. Ja ik weet ook dat er een jaar voor staat. Maar het lijkt soms wel op het forum of iedereen wel snel zwanger is. En zeker wel in een half jaar. Maarja afwachten maar. Meer kunnen we niet doen.
Wat t denk ook is is dat mensen die snel zwanger zijn blijft meer hangen dan iemand die 8mnd bezig is.. Toen wij net begonnen waren zaten 2 collega s ook te vertellen dat ze van alle 2 hun kids ook gelijk 1ste ronde zwanger waren.. dat je ook echt denkt ja en waarom moet dat nu net besproken worden.. Maar als je t wil wil je gewoon gelijk.. en niet hoeven wachten. Fijn elletje dat je gelijk geholpen wordt hopelijk weet je volgende maand snel meer.
Het is ook allemaal waar hoor. We zijn 'pas' 5 maanden bezig. Maar het verwijderen van de spiraal heeft al 1,5 maand gekost. Mijn vriend is al bijna 41 en zou het toch fijn vinden om voor zijn 42ste vader te zijn. Natuurlijk hoor je vooral de verhalen van ik was in de eerste of tweede ronde al zwanger, of het duurde ruim een jaar. Maar ik sta erom bekend dat niks bij mij vanzelf gaat, bij mij gaat alles op een zo goed mogelijke manier fout. Ben er aan gewend inmiddels. Daardoor maak ik gewoon iets eerder keuze om stappen te zetten. Ik wil gewoon zeker weten dat ik niet aan het aanmodderen ben terwijl er wat mis is. Dat weet ik dan liever nu al dan pas over een half jaar.
Ok, ik ben groots predikant van niet voor NOD testen, maar na vanmorgen en al het gedoe rondom het bloedverlies. Maar het rood verlies veranderde vanmiddag ineens in bruinverlies. Dus heb geheel tegen mijn principes in een testje gedaan. En ik vind het nog even heel spannend. Maar voor nu ziet het er volgens mij positief uit.
Omg!!! Jij maakt het hier wel spannend hihi. Duimen op een oploop en weg. Er dat bloed en bruin! Hoeveel dpo ben je?
Oh Elletje, zelfs ik als niet-tuurder kan die zien!!! Wowww misschien is de hele dokter al niet meer nodig! Ik duim voor oploop!