Gaan voor een 1e, 2e, 3e ... kindje najaar 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xMeliisz, 27 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Wel weer getest nu. Streepje staat er nog wel, maar is lichter. Kan zijn dat ik een middagtester ben, maa kan vanmiddag niet. Vanwege die Jobsafari. Bloeding is wel gestopt overigens.

Onderste is van net.

Bijgevoegde bestanden:

Doornroosje94 vindt dit leuk.
  2. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Rechter dus.

3. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Waarschijnlijk droogt hij gelijk op. Prima streep voor je termijn. En nu denk ik best 48h wachten voor oploop te zien.

Elletje vindt dit leuk.
  4. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    @Elletje gelukkig is het bloedden gestopt.
    Nu wachten of ze mooi op gaan lopen.spannend!!!

Hier komt het negatieve gevoel weer naar boven pff.
    Voel helemaal niks.geen steken kriebels of wat dan ook.
    Wordt ook meteen alweer sago en kan aan niks anders denken.

Elletje vindt dit leuk.
  5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    @Doornroosje94 ik snap je helemaal! Echt niet leuk zo :( misschien heeft de pendel dan toch gelijk, maar daar heb je nu niks aan natuurlijk.. Wachten is vreselijk!

@Elletje op die rechter zie ik weinig, maar misschien best 2 dagen wachten inderdaad om duidelijke oploop te zien.

Nieuwtje van hier: wij kozen gisteren de naam voor ons meisje ❤️ paar dagen over getwijfeld, stond al even op ons lijstje. Nu de knoop dus doorgehakt!

rissie10, Neeltje1985 en Elletje vinden dit leuk.
  6. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Op de foto zie je ook heel weinig. Maar hij staat er wel echt. Het is ook pas dpo 11 he. Dus kan eigenlijk ook nog niet heel veel staan. Ik ga nu lekker op Jobsafari bij beekse bergen en dan Probeer ik eind vd middag weer en anders maandag. Bloeding is wel gestopt inmiddels dat geeft moed.

rissie10 en Meisje89 vinden dit leuk.
  7. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    @Elletje ben heel benieuwd naar de aankomende dagen!

@Meisje89 wat leuk!!! Waren jullie eensgezind??

@Doornroosje94 dikke knuffel voor jou! Dat wachten is kut!!

@rissie10 tis allemaal zo shit dat t geen reet zegt of je wel of niet wat voelt :(

Ik had gister toch een partij kramp/steken bij Mn linkerlies en de plek net boven schaambeen. Trok door tot aan Mn ribben en kon amper lopen! Heeft zn anderhalf uur geduurd pfff!
    Zullen wel darmen oid zijn of van het te ver rekken om de ramen te lappen :(
    Temperatuur vreselijke daling genomen vanmorgen en dat terwijl ik op zn max 9dpo ben :(

8. Doornroosje94

Doornroosje94 Fanatiek lid

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    @Elletje ik denk dat ze met opdrogen even donker zijn hoor, morgenochtend zal hij zeker donkerder zijn!

9. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    @Elletje veel plezier!

@Yviev ja meisjesnamen was makkelijker dan jongensnamen gelukkig :D
    Kan ook innestelingsdip zijn toch, op 9dpo

10. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    @Doornroosje94 snap je helemaal meid! Ik heb het ook hoor. We willen gewoon nu!
    En het is vreselijk balen als je een streepje ziet en de volgende dag niks!
    Drrm ga ik niet meer testen voor 10/11dpo omdat ik vorige ronde ook teleurgesteld werd!

Veel plezier @Elletje op de safari.

11. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Twee goede gesprekken gehad. Al voelt het heel dubbel nu om op sollicitatie te gaan. Kort na laatste gesprek naar huis gegaan. Ben heel moe.

Meisje89 vindt dit leuk.
  12. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    @Elletje kijk dat is positief! Nu lekker weekend vieren!
    Nog anderhalf uur dan mag ik ook lekker op huus an! :cool:
    Wat houdt zn jobsafari in?? Komen er dan verschillende werkgevers zich tentoonstellen oid??

13. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Nee deze was specifiek gericht op beekse bergen. Ze openen binnenkort een nieuw vakantiepark en zijn opzoek naar heel veel personeel daarvoor. Je kon op verschillende functies een speeddate in plannen en dan ga je met leidinggevende in gesprek daar. Verder kon je workshops doen. Ik ben alleen nog mee geweest op een jeepsafari. en heb 2 gesprekken gehad.

rissie10 vindt dit leuk.
  14. Nikki456

Nikki456 Actief lid

1 aug 2017
    148
    230
    43
    Vrouw
    Zwolle
    @Doornroosje94 ja niet leuk zo. Je wil zo graag en er gebeurd niks maar het komt goed.

@Elletje mooie testen. Hopelijk lopen ze nog mooi op. Zou leuk zijn! Ik duim ervoor..

Ik ben nog steeds niet ongi.. Cyclusdag 39:( snap er niks van. Ik heb het losgelaten.. Toch geen invloed op. Ben wel begonnen met tarwekiemolie. Geen idee of het ook invloed heeft op lengte van je cyclus maar ja baadt het niet dan schaadt het niet:)

15. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    @Elletje spannend zeg hopelijk mooie oploop.. moe is goed veel werk voor je lichaam een baby creëren ;)

@Meisje89 fijn dat jullie eruit zijn ik was blij dat wij geen meiden naam hoefde te verzinnen hihi ik vond t zo moeilijk.. vooral omdat ik steeds rekening hield met de jongensnaam dat ie daar wel bij moest passen... dus als er in de toekomst een zusje komt wordt dat nog een uitdaging

Meisje89 vindt dit leuk.
  16. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    @Elletje heb je nog getest!? Ben benieuwd !

17. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Nee, nog niet. Vanmiddag rond 14.00 weer dat waren de laatste twee dagen de duidelijkste testen. Maar ik had vanmorgen bloedverlies, dus verwacht er niet heel veel meer van op dit moment.

18. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ow Pff !! Spannend dus!

19. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Mm moeder had altijd bloedverlies als ze zwanger was dus dat zegt niet perse wat. Duim toch voor je dat ze mooi oplopen!

20. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Hoeft niks te betekenen! Ik duim heeeelll hard!!! En een knuffel voor jou!

Deel Deze Pagina