Meiden mag ik mij ook nog aanmelden? Ik ben vorig jaar februari bevallen van een jongen en wij willen graag vanaf half augustus voor een tweede gaan. Na de bevalling ook geen pil meer gebruikt. Ik vind het echt weer heel spannend!
Welkom liefenleed. Jeetje vind een mk altijd vreselijk. Was er ook wel erg bang voor tijdens mijn eerste zwangerschap. Je hoort het zo vaak. Hopenlijk nu snel opnieuw zwanger van een plakkertje! River87 ja idd blaasontsteking is Een goeie.het lijkt me soms lastig te verbergen. En plannen om feestjes heen ook.dat merk ik nu.volgend jaar rond deze tijd ook 2 bruiloften.miss ben ik rond die tijd volgendjaar wel uitgerekend of net bevallen.maarja als je overal rekening mee moet houden dan wordt het lastig.
Oh jee @LiefenLeed. Een miskraam is zo verdrietig.... zelf heb ik er ook een gehad met 6 weken. Daarna was ik bijna direct weer zwanger en nu ik een gezond kindje heb besef je wel dat het beter was dat het lichaam het ongezonde vruchtje heeft afgestoten.... hoop voor jou dat het snel raak is en die blijft plakken! Toen ik net zwanger was heb ik mn man mijn glas met alcohol laten leegdrinken..... als je t zelfde glas en drankje hebt kun je steeds van glas omwisselen. Niemand die het doorhad
Welkom @LiefenLeed en @Neeltje1985 ! @Nikki456 dan schelen ze al wat meer dan hier. Zij kunnen al echt helpen dan ook! Jij was ook een jonge mama dan, je ziet, zo verkeerd is dat niet ik was bij de oudste net geen 21
Welkom neeltje1985. Gezellig dat je mee komt kletsen!! Spannend toch weer he, ook al heb je het al eens meegemaakt
@LiefenLeed sneu van je MK, hopelijk nu weer snel zwanger! Lijkt me zo moeilijk, eerst die vreugde en dan zo snel het verdriet. Ook al zeggem ze dat de natuur dan zijn werk gedaan heeft. Zelf meegemaakt met een vriendin. In dezelfde tijd zwanger geraakt (scheelde 4 weken) alleen kreeg zij een miskraam. @River87 hier ij aug 2018 ook een bruiloft. En in juni, juli en augustus diverse jaarlijks terugkerende festivals dus eigenlijk geen tijd om te bevallen in die tijd Maakt het "plannen" wel lastig. Plus dat we in oktober met vrienden een week op vakantie gaan All inclusive, dus hoop eigenlijk dan een testje gedaan te hebben...
Ja klopt maar wel leuk en aangezien het feest thuis gevierd gaat worden zijn we ook aan het schilderen enzo Welkom LiefenLeed! Wat naar van de mk en hopelijk gauw weer zwanger!! Welkom!! Heb je je cyclus in de gaten gehouden? Zal de lijst zo even bijwerken
Leden-lijst xMeliisz, 27 jaar, 2e kindje Starten: half augustus Meisje89, 28 jaar, 3e kindje Starten: hopelijk eind van het jaar River87, 30 jaar, 1e kindje Starten: augustus Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje Starten: eind augustus/begin september rissie10, 27 jaar, 2e kindje Starten: september Gigii, 29 jaar, 2e kindje Starten: september Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje Starten: hopelijk eind september/oktober Nikki456, 36 jaar, 3e kindje Starten: augustus Fladderaar, jaar, 2e kindje Starten: eind oktober LiefenLeed, 31 jaar, 3e kindje Starten: juni Neeltje1985, jaar, 2e kindje Starten: half augustus NOD-lijst River87: 22 augustus Zwanger-lijst / uitgerekend
@xMeliisz Ja ik houd mijn cyclus bij. Heb cyclussen van 24-28 dagen. Omdat ze soms erg kort zijn heb ik 2x ovulatietesten gedaan (afgelopen 2 maanden) maar heb netjes mijn ei op dag 12/13. Was meer uit nieuwsgierigheid en had er nog een aantal liggen Ik ben trouwens 31 jaar. En wat leuk dat je jullie bruiloft thuis vieren dat lijkt mij erg speciaal.
Hallo allemaal, Ik wil mij ook graag bij jullie voegen. 24-7 is mijn spiraaltje verwijderd na 4 jaar. maart 2013 heb ik een meisje gekregen. Samen met mijn vriend (zijn eerste) helemaal klaar voor een baby Ik ben 30 jaar en volgens mij vorige week ongesteld geweest. NOD schat ik op 24-8. Cyclus is nog even afwachten. Meteen een vraag: mijn borsten zijn gevoelig. Herkent iemand dit? Van ontpillen de vorige keer weet ik niet meer zoveel en mn borsten reageerden eerder denk ik niet zo in een cyclus vroeger. Ik vermoed dat ik richting vruchtbare periode ga, maar internet geeft gevoelige borsten aan na eisprong..
[/QUO Welkom Kaatje, leuk dat je mee komt kletsen. Ik ken gevoelige borsten niet (die had ik alleen tijdens de borstvoeding). Maar ik herken mijn eisprong aan het vruchtbare slijm, zeurend gevoel in de onderbuik en verhoogd libido. Herken je deze factoren misschien?
Welkom @caatje87 ! Zou het niet horen door wegnemen spiraal? Heb geen ervaring met spiraaltjes dus ik zit er misschien helemaal naast je kan de symptomen misschien ergens bijhouden, wie weet is er een patroon merkbaar.
Welkom caatje87!! Ik heb zonder ac met name na Mn ei last van Mn borsten maar kan alle kanten op.. kan ook komen door spiraal die er net uit is gok ik
Ik was vergeten hoe spannend zo'n periode is. Slijm aanwezig en libido ook. Maar puur gezamenlijke doel baby is hier al libidoverhogend. Klapperende eierstokken ruim 6 maanden aanwezig
Geen idee wanneer m'n nod is...helaas. Deze week al wel een paar ovulatietesten gedaan, allemaal negatief. Daarom vandaag maar een zwangerschapstest gedaan. Deze geeft nog een heeeel licht tuurstreepje. Dus d'r zit nog steeds wat HCG in mijn lichaam. Lees ook dat je dan geen eisprong krijgt. En normaal kan ik ook goed aan mijn lichaam merken wanneer ik mijn ei moet krijgen. Heb dan echt rekbaar slijm en een hoog libido Dus we wachtten het maar rustig af. Hebben ook zeker geen haast! Wil alleen zoooooo graag nog een kindje! De oudste is net 3 en had zo graag een kindje gehad voordat zij 4 wordt. Maar zo zie je maar weer, niet alles valt te plannen!