Gaan voor een 1e, 2e, 3e ... kindje najaar 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xMeliisz, 27 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    @Gigii hou je dat vol, elke dag? Wordt het niet afgezaagd op de duur? Of kijk je er net meer naar uit dan? Ze zeggen dat hoe vaker je het doet, hoe meer zin je krijgt.

Hier al 2m geleden.. vriend komt altijd later slapen dan ik dus ik slaap dan al altijd. Voor de rest plakt er altijd een baby bij mij, wat ook niet praktisch is. En vriend heeft door de stress met de oudste (hyperactief, gedragsproblemen, tics,...) weinig zin helaas. Hopelijk komt dat snel weer in orde :)

Ik heb vorige weekend na een jaar eindelijk nog eens paardgereden, heb iemand gevonden waar ik binnenkort mag rijden wanneer ik wil met haar paard. Wat had ik het gemist!! Zwanger zijn hoeft nu niet meteen meer, nog eerst effe genieten van het rijden :D wachten op een baby gaat veel vlotter zo hihi

2. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Ik kan ook echt niet meer wachtten!! Had zelf in januari wel weer willen beginnen, man wou juni. En helemaal na de miskraam...

Kan niet wachtten om weer een baby in m'n armen te hebben. Alleen die geur en warmte al :D:D

Begin volgens mij beetje vruchtbaarslijm te krijgen :thumup:

xMeliisz, Meisje89, rissie10 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Gigii

Gigii Actief lid

18 apr 2014
    416
    272
    63
    @LiefenLeed zo in Love op dat babygeurtje Kleine kusjes en alleen maar willen vasthouden

@Meisje89 dat is wat hij wil maar niet kan. Gaat gewoon niet. We werken fulltime en hebben een 2,5 jarige thuis die allé energie van je afzuigt Ik ga ook altijd eerder naar ned. Zou fijner zijn om de dag rond de eisprong.

4. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Hier is dadelijk om de dag nog lastig ivm werk van mijn man... dus we gaan het zien..

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hoi dames, mag ik een poging doen om aan te sluiten, ik zeg expres poging want thja met alle kletsgroepjes heb ik er een dagtaak aan haha

Ik ben moeder (32 jaar) van 2 ( dochter van 5 en zoon van 20 mnd) en na 16 mnd kwam me cyclus soort van opgang. We gebruiken geen ac en libido is rond de eisprong behoorlijk aanwezig. We zijn nog niet gefocust op timen zwanger worden etc, maar aangezien mijn lichaam er iets langer over doet zwanger worden kan je beter op tijd beginnen.

A.s weekend zou nod moeten zijn maar verwacht er nu niet veel van ( cyclus van deze maand 40 dgn)

Meisje89 vindt dit leuk.
  6. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Welkom! Het is inderdaad soms heel wat leeswerk ;)

Spannende periode weer !

7. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    @fidel2010 welkom. Klinkt iig met libido klinkt alsof je lichaam het weer op gang krijgt. En beter te vroeg dan te laat proberen.

8. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Vandaag in stadje geweest vlakbij vakantie adres lekker samen staan verheerlijken bij de babykleertjes enzo. Komen hier toch geen bekende tegen dat is wel heel fijn
    Vriendlief heeft zelfs een boek over vader worden gekocht hij is er helemaal in too :)
    Heb helaas wat stress in de familiare kringen probeer daar niet te veel mee bezig te zijn hoe lastig ook wil niet dat t te veel invloed gaat hebben op t zwanger worden.

Hoe hebben jullie t verteld aan (schoon)ouders /familie/vrienden/werk zie wel leuke dingen op pintrest maar ook benieuwd naar jullie

9. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Welkom fridel.
    En idd het is soms een hele dag taak hihi.zoveel mensen schrijven dat ik soms niet op alles kan reageren,of onthouden wat er allemaal geschreven is.
    Dat geheugen verlies krijg je na de bevalling

Heerlijk he dat gleuren na schattige baby dingen river!
    Ik zie nu ook steeds van die kleine lieve dingen.dat ik denk oee die kan ik straks weer kopen,( hoop ik)

Poeh iedere dag vind ik wel veel Maar rond me ei doen we dat well.toen we bezig ware voor onze dochter.
    Toen deed ik ook ov testjes.

10. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Wij hebben het nog niet verteld. Is ons geheimpje. Dat ik wel heel moeilijk vind om geheim te houden. Heb ontzettend goede band met mijn zus, maar hebben afgesproken het niet te vertellen.

Babyspullen kijken we nog niet naar. Lekker druk op werk. Ik denk dat ik "los" ga na een positieve test.

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ik heb uit de zwangerschap van m'n zoon een Fb/ app groep en op de app zitten we wel op 500 berichten p.d... die dames mag ik zeker niet verwaarlozen. Zijn ook hier begonnen op zp pagina

Vertellen aan ouders met een positieve test ehhhh bij me dochter weet ik t niet meer eigenlijk.. bij me zoon hebben we t so verteld een dag voor dochters 3e verjaardag en m'n moeder op dl verjaardag zelf dat ze een plekje op de kalender in december moest reserveren..

Ik weet wel bij me dochter, me zus kwam s'avonds thee drinken ze had gebak meegenomen, en vertelde ja ik moet wat vertellen, ik ben zwanger (10 wkn) ik zeg wat leuk ik ook ( 5,5 week) nichtjes schelen 1 mnd en 5 dgn

caatje87, xMeliisz, River87 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Wij vertellen ook niks,pas als het zo ver is morgen me ouders en zusje het wel weten.
    Vind het vervelend als ik iedere week aan moet horen ben je al zwager? Ben je al zwanger! Ben je al zwanger ?

13. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Heb ik ook van mijn eerste clubje
    Die dames heb ik ook op fb.nog steeds een gezellig clubje.dus idd dat mag je niet verwaarlozen hihi.
    We hebben het er maar druk mee als moeder zijnde

Neeltje1985 vindt dit leuk.
  14. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Ik had t mijn zus verteld met 5 weken maar zij deed ook de eerste echo mijn ouders en schoonouders heb ik het toen na de eerste goede echo verteld. Ga nu niet iemand vertellen dat we voor een tweede gaan. Mocht het een tijdje duren dan krijgen we tenminste niet elke maand de vraag...

Leuk zeg dat jullie dames nog contact hebben met jullie zwangergroep groepjes.... zo leuk dat jullie kindjes even oud zijn.

En ik houd het ook niet allemaal bij al die berichtjes... Maar ik duim voor de dames die deze maand al bezig zijn. Hopelijk snel roze testen.

rissie10 vindt dit leuk.
  15. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Oke dat is nog best wel een tijd dus, hoop dat ik het nooit hoef mee te maken maja je weet maar nooit.

Wij deden het om de dag en dat was raak dus bij ons werkte het wel.

Lekkere vakantie gehad? Lekker hoor 6 weken vakantie. Lijkt mij heel bijzonder een tweeling maar ook weer heel zwaar zowel tijdens de zwangerschap als daarna.

Ik kan ook niet meer wachten om zwanger te zijn, hopelijk is het bij iedereen snel raak. Nu nog een weekje de pil en dan stoppen:)

caatje87 en Gigii vinden dit leuk.
  16. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Ik bedoel ook vertellen als t raak is
    Voor nu kan ik hier lekker anoniem kletsen hihi
    Voor mn schionouders zou t eerste kleinkind zijn dus misschidn leuk d.m.v prenteboekje kado geven iets met opa en oma ofzo

Oja dat wegdromen bij die babyspullen maar weet nu al dat t een aanslag op mn portemonee is, wat is alles toch scheetig. Maar koop pas iets na positieve test ;) denk pas mensen inlichten na 1ste echo ofzo

Normaal kan me vakantie niet lang genoeg duren maar nu mag t snel voorbij zijn zodat ik kan testen :p

Wij doen het ook om de dag

Gigii en xMeliisz vinden dit leuk.
  17. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Ja heerlijk die babygeur en heerlijk lekker knuffelen terwijl de baby op je ligt te slapen

Spannend!!

Welkom!!
    Je naam komt me wel bekend voor, vast van een ander groepje tijdens de vorige zwangerschap.

Hoop dat je cyclus niet nog langer word en gauw zwanger bent!!

Hier vertellen wij het ook pas wanneer het zover is, nu nog lekker geheim houden.

18. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Wij willen het deze keer bekend gaan maken middels een shirtje die ons dochtertje dan aan heeft met de tekst erop dat ze straks niet meer in haar eendje is (plaatje van een eend er bij) en achterkant dan de maand en jaartal.

Vorige keer wisten mijn ouders het heel snel en gewoon de test laten zien. Schoonouders zouden later hier komen maar ging niet door en doordat ze verder weg wonen hebben we een plekje gemaakt met babyspullen en slabbertje met jullie worden opa en oma en dat laten zien via skype. Waren aan het klussen in huis dus via skype is alles laten zien hoe het er uit zag en op het laatst dat plekje laten zien met babyspulletjes.

Meisje89, River87 en Neeltje1985 vinden dit leuk.
  19. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Leden-lijst

xMeliisz, 27 jaar, 2e kindje
    Starten: half augustus

Meisje89, 28 jaar, 3e kindje
    Starten: hopelijk eind van het jaar

River87, 30 jaar, 1e kindje
    Starten: augustus

Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje
    Starten: eind augustus/begin september

rissie10, 27 jaar, 2e kindje
    Starten: september

Gigii, 29 jaar, 2e kindje
    Starten: september

Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje
    Starten: hopelijk eind september/oktober

Nikki456, 36 jaar, 3e kindje
    Starten: augustus

Fladderaar, jaar, 2e kindje
    Starten: eind oktober

LiefenLeed, 31 jaar, 3e kindje
    Starten: juni

Neeltje1985, 31 jaar, 2e kindje
    Starten: half augustus

caatje87, 30 jaar, 2e kindje
    Starten: juli

fidel2010, 32 jaar, 3e kindje
    Starten:

NOD-lijst
    River87: 22 augustus
    caatje87: 24 augustus
    fidel2010: a.s weekend

Zwanger-lijst / uitgerekend

20. Gigii

Gigii Actief lid

18 apr 2014
    416
    272
    63
    Echt heerlijk hoor om 6 weken vakantie te hebben. Lekker uitgerust.

Bij mn zoontje heb Ik t mn zus en mn Moeder met 13 weken verteld en mn schoonmoeder/vader/zus etc met 20 weken met n taart langs geweest.
    Deze keer houden We t ook Lekker geheim. Minst tot 15 weken. Als t niet te zien is natuurlijk.

Deel Deze Pagina