@Gigii hou je dat vol, elke dag? Wordt het niet afgezaagd op de duur? Of kijk je er net meer naar uit dan? Ze zeggen dat hoe vaker je het doet, hoe meer zin je krijgt. Hier al 2m geleden.. vriend komt altijd later slapen dan ik dus ik slaap dan al altijd. Voor de rest plakt er altijd een baby bij mij, wat ook niet praktisch is. En vriend heeft door de stress met de oudste (hyperactief, gedragsproblemen, tics,...) weinig zin helaas. Hopelijk komt dat snel weer in orde Ik heb vorige weekend na een jaar eindelijk nog eens paardgereden, heb iemand gevonden waar ik binnenkort mag rijden wanneer ik wil met haar paard. Wat had ik het gemist!! Zwanger zijn hoeft nu niet meteen meer, nog eerst effe genieten van het rijden wachten op een baby gaat veel vlotter zo hihi
Ik kan ook echt niet meer wachtten!! Had zelf in januari wel weer willen beginnen, man wou juni. En helemaal na de miskraam... Kan niet wachtten om weer een baby in m'n armen te hebben. Alleen die geur en warmte al Begin volgens mij beetje vruchtbaarslijm te krijgen
@LiefenLeed zo in Love op dat babygeurtje Kleine kusjes en alleen maar willen vasthouden @Meisje89 dat is wat hij wil maar niet kan. Gaat gewoon niet. We werken fulltime en hebben een 2,5 jarige thuis die allé energie van je afzuigt Ik ga ook altijd eerder naar ned. Zou fijner zijn om de dag rond de eisprong.
Hoi dames, mag ik een poging doen om aan te sluiten, ik zeg expres poging want thja met alle kletsgroepjes heb ik er een dagtaak aan haha Ik ben moeder (32 jaar) van 2 ( dochter van 5 en zoon van 20 mnd) en na 16 mnd kwam me cyclus soort van opgang. We gebruiken geen ac en libido is rond de eisprong behoorlijk aanwezig. We zijn nog niet gefocust op timen zwanger worden etc, maar aangezien mijn lichaam er iets langer over doet zwanger worden kan je beter op tijd beginnen. A.s weekend zou nod moeten zijn maar verwacht er nu niet veel van ( cyclus van deze maand 40 dgn)
@fidel2010 welkom. Klinkt iig met libido klinkt alsof je lichaam het weer op gang krijgt. En beter te vroeg dan te laat proberen.
Vandaag in stadje geweest vlakbij vakantie adres lekker samen staan verheerlijken bij de babykleertjes enzo. Komen hier toch geen bekende tegen dat is wel heel fijn Vriendlief heeft zelfs een boek over vader worden gekocht hij is er helemaal in too Heb helaas wat stress in de familiare kringen probeer daar niet te veel mee bezig te zijn hoe lastig ook wil niet dat t te veel invloed gaat hebben op t zwanger worden. Hoe hebben jullie t verteld aan (schoon)ouders /familie/vrienden/werk zie wel leuke dingen op pintrest maar ook benieuwd naar jullie
Welkom fridel. En idd het is soms een hele dag taak hihi.zoveel mensen schrijven dat ik soms niet op alles kan reageren,of onthouden wat er allemaal geschreven is. Dat geheugen verlies krijg je na de bevalling Heerlijk he dat gleuren na schattige baby dingen river! Ik zie nu ook steeds van die kleine lieve dingen.dat ik denk oee die kan ik straks weer kopen,( hoop ik) Poeh iedere dag vind ik wel veel Maar rond me ei doen we dat well.toen we bezig ware voor onze dochter. Toen deed ik ook ov testjes.
Wij hebben het nog niet verteld. Is ons geheimpje. Dat ik wel heel moeilijk vind om geheim te houden. Heb ontzettend goede band met mijn zus, maar hebben afgesproken het niet te vertellen. Babyspullen kijken we nog niet naar. Lekker druk op werk. Ik denk dat ik "los" ga na een positieve test.
Ik heb uit de zwangerschap van m'n zoon een Fb/ app groep en op de app zitten we wel op 500 berichten p.d... die dames mag ik zeker niet verwaarlozen. Zijn ook hier begonnen op zp pagina Vertellen aan ouders met een positieve test ehhhh bij me dochter weet ik t niet meer eigenlijk.. bij me zoon hebben we t so verteld een dag voor dochters 3e verjaardag en m'n moeder op dl verjaardag zelf dat ze een plekje op de kalender in december moest reserveren.. Ik weet wel bij me dochter, me zus kwam s'avonds thee drinken ze had gebak meegenomen, en vertelde ja ik moet wat vertellen, ik ben zwanger (10 wkn) ik zeg wat leuk ik ook ( 5,5 week) nichtjes schelen 1 mnd en 5 dgn
Wij vertellen ook niks,pas als het zo ver is morgen me ouders en zusje het wel weten. Vind het vervelend als ik iedere week aan moet horen ben je al zwager? Ben je al zwanger! Ben je al zwanger ?
Heb ik ook van mijn eerste clubje Die dames heb ik ook op fb.nog steeds een gezellig clubje.dus idd dat mag je niet verwaarlozen hihi. We hebben het er maar druk mee als moeder zijnde
Ik had t mijn zus verteld met 5 weken maar zij deed ook de eerste echo mijn ouders en schoonouders heb ik het toen na de eerste goede echo verteld. Ga nu niet iemand vertellen dat we voor een tweede gaan. Mocht het een tijdje duren dan krijgen we tenminste niet elke maand de vraag... Leuk zeg dat jullie dames nog contact hebben met jullie zwangergroep groepjes.... zo leuk dat jullie kindjes even oud zijn. En ik houd het ook niet allemaal bij al die berichtjes... Maar ik duim voor de dames die deze maand al bezig zijn. Hopelijk snel roze testen.
Oke dat is nog best wel een tijd dus, hoop dat ik het nooit hoef mee te maken maja je weet maar nooit. Wij deden het om de dag en dat was raak dus bij ons werkte het wel. Lekkere vakantie gehad? Lekker hoor 6 weken vakantie. Lijkt mij heel bijzonder een tweeling maar ook weer heel zwaar zowel tijdens de zwangerschap als daarna. Ik kan ook niet meer wachten om zwanger te zijn, hopelijk is het bij iedereen snel raak. Nu nog een weekje de pil en dan stoppen
Ik bedoel ook vertellen als t raak is Voor nu kan ik hier lekker anoniem kletsen hihi Voor mn schionouders zou t eerste kleinkind zijn dus misschidn leuk d.m.v prenteboekje kado geven iets met opa en oma ofzo Oja dat wegdromen bij die babyspullen maar weet nu al dat t een aanslag op mn portemonee is, wat is alles toch scheetig. Maar koop pas iets na positieve test denk pas mensen inlichten na 1ste echo ofzo Normaal kan me vakantie niet lang genoeg duren maar nu mag t snel voorbij zijn zodat ik kan testen Wij doen het ook om de dag
Ja heerlijk die babygeur en heerlijk lekker knuffelen terwijl de baby op je ligt te slapen Spannend!! Welkom!! Je naam komt me wel bekend voor, vast van een ander groepje tijdens de vorige zwangerschap. Hoop dat je cyclus niet nog langer word en gauw zwanger bent!! Hier vertellen wij het ook pas wanneer het zover is, nu nog lekker geheim houden.
Wij willen het deze keer bekend gaan maken middels een shirtje die ons dochtertje dan aan heeft met de tekst erop dat ze straks niet meer in haar eendje is (plaatje van een eend er bij) en achterkant dan de maand en jaartal. Vorige keer wisten mijn ouders het heel snel en gewoon de test laten zien. Schoonouders zouden later hier komen maar ging niet door en doordat ze verder weg wonen hebben we een plekje gemaakt met babyspullen en slabbertje met jullie worden opa en oma en dat laten zien via skype. Waren aan het klussen in huis dus via skype is alles laten zien hoe het er uit zag en op het laatst dat plekje laten zien met babyspulletjes.
Leden-lijst xMeliisz, 27 jaar, 2e kindje Starten: half augustus Meisje89, 28 jaar, 3e kindje Starten: hopelijk eind van het jaar River87, 30 jaar, 1e kindje Starten: augustus Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje Starten: eind augustus/begin september rissie10, 27 jaar, 2e kindje Starten: september Gigii, 29 jaar, 2e kindje Starten: september Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje Starten: hopelijk eind september/oktober Nikki456, 36 jaar, 3e kindje Starten: augustus Fladderaar, jaar, 2e kindje Starten: eind oktober LiefenLeed, 31 jaar, 3e kindje Starten: juni Neeltje1985, 31 jaar, 2e kindje Starten: half augustus caatje87, 30 jaar, 2e kindje Starten: juli fidel2010, 32 jaar, 3e kindje Starten: NOD-lijst River87: 22 augustus caatje87: 24 augustus fidel2010: a.s weekend Zwanger-lijst / uitgerekend
Echt heerlijk hoor om 6 weken vakantie te hebben. Lekker uitgerust. Bij mn zoontje heb Ik t mn zus en mn Moeder met 13 weken verteld en mn schoonmoeder/vader/zus etc met 20 weken met n taart langs geweest. Deze keer houden We t ook Lekker geheim. Minst tot 15 weken. Als t niet te zien is natuurlijk.